Mijn deur staat voor jullie allemaal open.
Haha mijn vader haald iedere keer de stickers er vanaf omdat hij anders niet kon typen, het was echt een grote chaos elke keer als hij de computer weer had gebruikt😅
Mijn moeder heeft ook een typecursus gevolgd en die legt nog steeds haar handen helemaal in de juiste stand als ze gaat typen. Vind ik heel schattig maar misschien is dat wel normaal als je zo’n cursus hebt gevolgd?
Ik leg mijn wijsvingers op de goede toetsen en de rest gaat vanzelf, hoef ik niet over na te denken. Gaat al 15 jaar automatisch haha
Leuk!!! Ik heb er ook nog paar in huis ergens liggen. Zal van de week eens zoeken en een foto maken.
Ik zat laatst in een nostalgische bui te denken aan computerspellen die ik vroeger veel speelde, en één van die spellen was Redcat.
Niet die leerzame (die speelde ik ook, maar dat was later, het spel wat ik bedoel is nog ouder). Het was een pixelig platformspelletje met de bekende rode kat met pan op zijn hoofd. Je moest de muizen verslaan. De muizen kwamen uit prullenbakken, en je sloeg ze met een knuppel of, als je die onderweg gevonden had, schoot erop met een geweer. Op de prullenbakken waar ze uit kwamen gooide je een bom en af en toe moest je een hele grote muis verslaan. (Klinkt allemaal heel agressief en onvriendelijk, haha. Maar het was zo overduidelijk nep dat niemand zich daar aan stoorde. Zelfs mijn moeder vond het oke.) Er waren twee delen van, die ik allebei op diskette had, ik heb ze heel veel gespeeld. Maar niemand lijkt het te kennen!
Kent een van jullie het?
Muizenhotel?
Deze?
Ja die! Er was ook een eerste deel van, die was nog ouder.
Oooohhh omg ik was gek op die hondjes! Ik heb al zo lang niet meer aan ze gedacht!! Echt leuk dat je dit post want hierdoor krijg ik gelijk ook weer andere (positieve) flashbacks uit mijn jeugd
Vandaag met veel plezier het hele topic doorgelezen! Hier zijn nog mijn bijdragen (al bestaan sommige ervan waarschijnlijk nog):
Er was eens … de mens / het leven
Gogo’s
Games op de Cartoon Network website
Boekjes met een plastic cover waarin gekleurde gel oid zat
En andere Expo-rommeltjes als badeendjes, Me To You, Diddl, mini zeteltjes voor je mobiel, …
De oude Polly Pocket speeltjes zijn tegenwoordig best veel geld waard!
Ohja!! Ik vond dat zo geweldig!
Waar kocht je dat ook al weer?
Zowel Polly Pocket (b.o.l) als Winx (netflix) bestaan nog
Zoveel fijne herinneringen aan dit!
Dit spel hadden we op school toen ik in groep 7 zat en iedere pauze was het weer vechten om wie ermee mocht spelen.
Deze Yo-Yo’s.
Pluche pennen. Alleen was de pen die ik had mooier, volgens mij helemaal van stof.