Verdwenen merken en winkels

Oh jaaa!

1 like

En hij had altijd sokken in blik?

Hele topic bekeken, maar volgens mij staat deze er nog niet in:

9 likes

Ohhh jongens, bedankt hiervoor. Echt een enorme throwback in sommige gevallen. Zo leuk!

1 like

Costa! De serie en die films, eigenlijk was ik er iets te jong voor maar het ging ook over seks ed. en dat vond ik toch wel heel spannend. En het McDonald’s spel op speeleiland.nl

7 likes

Ik was echt teleurgesteld dat de Tango winkels verdwenen vroeger. Was echt mijn go to schoenen winkel.

1 like

Het begon allemaal met de spice girls deo…

En deze lolly’s waren ook geweldig.

31 likes

Wow als je snel kijkt lijkt het of er ‘free wifi’ op die rechter staat met dat vormpje erboven. Vond het al een gekke geur, helemaal voor 18 jaar geleden.

2 likes

Ik heb mijn zus tot in den treuren een ‘aai over de bol’ gegeven. Eigenlijk ook helemaal niet aardig, want ik deed het met een gebalde buist en mijn knokkels.

1 like

Hahaha vooruitstrevend, een deobus met free wifi :joy:
Toen ik die impulse vanillia deo had is mn haat voor vanille begonnen. Weet nog dat ik die echt heel vies vond ruiken

1 like

@Pepomy @MevrWillem HAHA ik doe dit nog steeds zo vaak bij mijn vriend! Doet facking pijn haha met die knokkels inderdaad

1 like

Dat deed mijn broer dus altijd bij mij haha. Wij noemde het een okkernoot, dat betekent blijkbaar walnoot? Geen idee hoe we daar bij kwamen.

2 likes

Hahaha in Shin Chan noemden ze dat altijd een okkernoot! Misschien hebben jullie het daarvan.

5 likes

Hier in Duck-stad!

Pa pa pa pa pak ze dan, Rescue Rangers!

Laten we lekker link gaan doen…

9 likes

Ja!! Speelde je ook Pink Panther - paspoort naar avontuur en Hocus Pokus Pink?
Vooral die eerste was echt mijn lievelings!!! En nog steeds speel ik het liefst point-and-click games, met dank aan Pink!

https://vignette.wikia.nocookie.net/cdrom-game-languages/images/a/a9/De_Roze_Panter_Paspoort_Naar_Avontuur.png/revision/latest?cb=20180313192849

https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/8/9/3/9/1003004000079398.jpg

6 likes

Dit jaar op Lowlands :smiley:

7 likes

Dat is geweldig :heart_eyes: :laughing:

Deze dingen maakte ik op de basisschool altijd
image image

25 likes

Ooh nee die ken ik niet, maar ik vond the Pink Panter nooit zo heel leuk :see_no_evil:

Dan mag deze ook niet vergeten worden:

22 likes