Verdwenen merken en winkels

Werd al lang niet meer ingebroken joh. Dat was alleen toen ze hier achter in de wijk op het pleintje zaten. Dat is wel redelijk pauper. Maar niet meer nadat ze in het centrum zaten. En volgens mij zit die winkel er nog.

1 like

Hij lijkt hier anders nog het meest op zichzelf

5 likes

Oh geweldig! Ik had die assepoester ook. Volgens mij had ik ook aan aantal van die kastelen die hier gepost zijn. Ik vond dat echt geweldig. Net als polly pocket. Als die kleine dingetjes vond ik geweldig als kind.

images5
deze was ook wel favoriet. Was ook van assepoester

Die torretjes waren ook echt theekopjes

12 likes

Ik weet niet of het al langs is geweest, maar ik was zooooo’n enorme fan van Fornarina toen ik 14/15 was. Was op het ellegirl forum geloof ik ook even een trend geweest. Nu ook nergens meer te verkrijgen geloof ik (behalve Italië)

6 likes

HAHHAHAHAH ik huil legit

2 likes

Hahaha sjiiiit hij lijkt er echt op

3 likes

Ik werd (en word) hier altijd naar van, of zo? Het is zo klein en het klopt allemaal niet met de werkelijkheid. Elke keer als ik dit zie, krijg ik gewoon een raar gevoel :joy:

loreal-paris-glam-shine-miss-candy_500x500
Dit was echt de allerbeste lipgloss oooit! Er waren er altijd een miljoen verschillenden van en volgens mij waren Beyoncé en ScarJo de gezichten van de lijn voor hij verdween.

sky-dancer
Met een minder fancy exemplaar heb ik binnen een halfuur een lamp in huis gesloopt.

Danoontje Sticks vond ik ZO lekker als “ijsjes” uit de vriezer! Zou ze gelijk weer eten als het kon.

31 likes

Echt geen idee meer! Heb gegoogled op iets van; heel klein shirtje wat uitrekt als je ‘m aantrekt.

Echt goede zoekterm :joy:

4 likes

over lipgloss gesproken:
image

Deze rollers waren ook echt een hit

36 likes

Pussy deluxe! Foute naam maar was met van die katjes! Heb er nog steeds een grijze weekendtas van en nog steeds niet kapot

6 likes

Hahah ja volgens mij was dat bij de lifter.

1 like

Ik weet niet hoe ik me moet voelen bij dit topic trouwens, ik ken 80% nog gewoon maar ben best jong? Hebben mijn ouders me gewoon niet (voor die tijd) modern opgevoed ofzo

3 likes

Deze heb ik vandaag nog gezien op Bali!

1 like

Deze poedertjes :heart_eyes:

En deze

IMG_0622

78 likes

Ik kan ze niet meer vinden, maar op mijn basisschool hadden veel meisjes uit de klas miniatuur katjes in een reismandje. Als ik dit zo typ klinkt het zo vaag haha. Zoiets, maar dan was het katje van soort van zacht/suede materiaal:

23 likes

image

Deze had ik van mijn eigen spaargeld gekocht en was binnen een dag lek :frown:

image

Dit zie ik ook niemand meer doen? Co-ca-co-la, erineruiterinerOP!
47 likes

Ik heb roxy nog een aantal keer geprobeerd op te zoeken, ben heen benieuwd wat er van haar terecht is gekomen. Nooit gevonden.

1 like

8f8669fe77cc98d28b60a99655d45a2e--nintendo-ds-lite-nintendo-dsi

Hier heb ik ook uuuren op gespeeld. Maar misschien worden deze nog wel verkocht

18 likes

Haha heb daar vorig jaar nog een trui van gekocht, bestaat nog steeds :sparkles:

linkje

https://www.large.nl/kleding-merken/pussy-deluxe/kleding/

1 like