@Kurisu ik ben 21 en ken ook heeel veel!
Sorry ik moest eraan denken
Haha, het lullige zusje… bedoel je dan D.?
Omfggggggg! Deze had ik ook! Wat een nostalgie haha
Vroeger zat Miss Selfridge in Amsterdam, was echt een hippe winkel voor jonge tienermeiden. Ik kwam er zo graag!
Het merk bestaat nog wel, maar niet in Nederland.
Ici paris en Kruidvat komen erin. En dan staan die panden waar dat nu in zit dus weer leeg
Can confirm, heb de mijne vorig jaar nog via marktplaats verkocht. Was binnen no time weg, mensen overboden zelf. Later besefte ik me dat dat te maken had met het zeldzame pokemon spel dat ik erbij had zitten en direct mee verkocht. Die had ik dus los moeten verkopen.
Ha, die kreeg ik laatst bij mijn Greenbook. Oke, de volwassen versie, hij was helemaal wit, net een pepermuntje. Doekje houdt het ook niet lang vol. Ik kan hem niet meer vinden ook, volgens mij zit er tegenwoordig iets anders bij.
Omg dit was bij ons helemaal onderdeel van een sociaal systeem en uiting van sociale identiteit. Wij gingen die dingen voor elkaar kopen en dat ze dan betekenis hadden, bijv ik had een lieveheersbeestje aan die van mij en dat stond dan symbool voor een bepaalde vriendin en ik was het muzieknootje aan die van haar pfff wat een gedoe
Ik gebruik nog een mooie beige achtige kleur van deze dingen haha!
Omg ja er was een tijd dat alles neon en opblaasbaar was.
Ik weet nog wel dat de url altijd channadolls.org was oid en dat ik bij m’n opa en oma thuis ging computeren en ik perongeluk .nl intypte en dat het een of andere sekssite was, toen ben ik helemaal in paniek en hysterisch naar m’n oma toe gerend: “omaaaa er zitten allemaal blote vrouwen op de computer!!!” en dat m’n oma toen zei: “pas als er blote mannen zijn kom ik kijken”
De copi! Daar kocht ik zo veel van die onzinnige troep
dat was dezelfde periode waarin ook lavalampen hot waren
Omg jaaaa dit was ik even vergeten!! Ik had onder andere ook echt precies deze met die catwalk!
Was wel altijd huilen en ruzie met mn zusje als er iets van die kleren of schoenen scheurde door het aan- en uittrekken
Ik zat vroeger op dat forum (een gratis proboards volgens mij) die bij die site hoorde en had zelf ook een dollmakersite die lang niet zo succesvol was.
En blinkies waren toen ook heel hip. (Die waren echt een kutwerk om te animeren met een bepaald programma.)
Ik ben best verbaasd dat deze nog niet voorbij gekomen zijn!
Hahahaha ik heb eens precies hetzelfde meegemaakt, schaamde me dood