Verdwenen merken en winkels

Was het niet iets met Luna?
Edit: lunagoddess aka SaphirNoir dus

1 like

En roddelkoningin. Wat een spel zeg :open_mouth:

6 likes

Ik heb dit laatst weer gekocht. Het is wel een beetje anders (minder knappe en jongere jongens omg) maar nog steeds leuk! Je moet wel android hebben want het is tegenwoordig met een app die apple niet ondersteunt…

Dat laatste was expres! Juist om opnemen tegen te gaan/dat je alleen kon opnemen voor eigen gebruik.

1 like

Ik heb de helft van dit fijne jeugdsentiment topic doorgelezen dus excuus als dit al gepost is.

Miss Helen (Hema) make-up, in het bijzonder het make-up torentje

De winkel Forecast, kan me vooral herinneren dat het zo duur was

Harry Potter snoep, ik had altijd die bonen waar ook rare smaken tussen zaten als mierikswortel
https://cdn.shopify.com/s/files/1/0713/9615/products/harry-potter-bertie-botts-34gr_1024x1024.jpg?v=1527301166

Miss Sixty

7 likes

Haha leuk topic! Herkent iemand die Time Life Music reclames nog van vroeger? Dat je dan via zo’n telefoonnummer cd’s kon bestellen haha. Dit dus:

Ging vroeger altijd al die liedjes nazingen op school

11 likes

Als paardenmeid had je hier allerlei boeken van

Kate Cann boeken over Don & Col

14 likes

Jaaaaaa de forecast, helemaal vergeten al

1 like

Een nummer bellen om een clip aan te vragen!

33 likes

Ohh ik heb hier heel lang naar moeten zoeken maar wie kent dit nog? De Liedmachien!

15 likes

image

49 likes

Deze zijn zo leuk!! Zoveel hardop gelachen om deze boeken. Heb ze nog op zolder liggen.

1 like

image

33 likes

Ja Forecast was het huismerk van VET. Ik had het daar toevallig vorige week nog over, vriend had geen idee

1 like

Er was vroeger ook een tv programma over een redactie, ik denk ook Jetix. Maar was er laatst naar op zoek en kon het niet vinden. Was volgens mij bijna dagelijks en ze waren dan op zoek naar het beste nieuws. Iemand enig idee?

16 likes

Sorry ik ken m niet maar ik ga echt stuk over de
BEZETEN DUNSCHILLER

Hoe kom je erop? Waar gaat het over? Waarom in Godsnaam een Dunschiller?

13 likes

Hahaha deze titel is echt geweldig

2 likes

image

34 likes

max

Dit heb ik echt uuuuuuuuuren gespeeld

28 likes