Oh jaaaaaaa! Niemand kent dat ooit maar dit was echt mijn lievelings haha
Aaaaahhh, deze boeken waren zo fijn.
Hehehe, bij mij ging het ook zo ongeveer en dan ook echt zo wacht eens even… Echt super stom voelde ik me ook, maar ketnet moet altijd wel hardop w817 hebben moeten zeggen, want anders wist ik ook niet dat het echt zo heette.
Haha is dat Elise Schaap links?
Pokemon lolly blik, ik had die middelste
Jaaa <3 De film hiervan staat op Netflix. Aanrader.
Ik voel altijd een steek van jaloezie als ik dit spel zie. Mijn ouders waren heel streng, vooral als het op daten aan kwam of jongens in 't algemeen. Zelfs als die jongens in een speelgoedtelefoon zitten. Dus nooit dit spel gehad.
Omg jaaaaaa
Haha jaaa dit boek herinner ik me ook! Zou het nog wel een keertje willen lezen.
Ik kan me de smaak ook nog zo goed herinneren.
Maar sowieso Chupa Chups. Toen ik in de eerste zat moesten we die in de pauze in een soort hok kopen waar alleen 5de en 6de klassers zaten dat vonden we zo eng dat we altijd met een groepje gingen
En volgens mij zijn deze ook nog niet geweest:
Hahaha die deo die ook geen zak deed behalve een wc geur verspreiden. Volgens mij heb ik ze allemaal gehad.
Dit programma!
Ik zing nog steeds regelmatig de introsong. Mijn vriend kent het niet en denkt steeds dat ik helemaal gek ben geworden.
Ik was vergeten hoe het programma heette en typte op google in “my name is Angela hey hello” haha.
Oh no, it’s Ninny poo…
Ik kan me dit zelf niet meer herinneren, want ik was nog heel klein toen dit op tv kwam, maar volgens mijn ouders was ik vroeger als de dood voor dit programma. Elke keer als het intro stukje begon (dat er geld viel of geld in beeld kwam ofzo?) begon ik te krijsen en te huilen en als mijn ouders dan weg zapte was het weer goed
Oh jaaa, die spice girls versie, dat was mijn allereerste deodorant!