Omg ja Onur
Weet iemand ook wat er met Roxy van sugahbabes is gebeurd? Hoe ze er nu uitziet en wat ze doet?
Ik kon nooit geloven dat ze vwo deed want ik vond haar zon leeghoofd. Vriendin van me heeft eens op starbeach met haar gewerkt en vond haar zo eigengeilerig en trok helaas niet veel met haar op, maar ik ben zo nieuwschierig naar haar.
Weet nietwaar het al het hele topic over gaat en of deze al geplaatst zijn ( niet alles gelezen) maar jouw omschrijving doet me denken aan puma sparco’s. Uit de tijd van dragonball z, gsus, evisu en uk garage muziek:
Omg je moet onur t.urko eens googlen, arme jongen getekend voor het leven. Die afbeeldingen ook:joy:
Haha, omg Toy Box, die was ik helemaal vergeten! Ik had vroeger de cd en die draaide ik echt uuuurenlang. Bij street dance dansten we ook altijd op liedjes van Toy Box. Dan moesten we op bepaalde momenten ‘sexy’ dansen. Best fout als je die teksten hoort, haha.
Ik zing dit liedje nog steeds regelmatig als het vrijdag is. :’)
Jaa ik vroeg dit hierboven ook al ergens. Ik ben ook heel benieuwd!
Oh jaaaa ik herinner me deze boeken haha ik wilde haar haar (alsin kapsel)
Door al die oude tijdschriften herinner ik me ineens ook dit ontzettende jaren 90 blaadje :
Die cover is me altijd bijgebleven omdat ik het toen zo opvallend vond dat zij zo bloot op die cover stonden. Volgens mij was dit de eerste editie en heeft dat blad niet lang bestaan?
Ooh ja chatpoint!
Hahaha graag gedaan
Ja dit is echt zo! Was al toen ‘onze ouders’ jong waren. (Mijn vader is nogal een radiofanaat. Als iemand hier ooit het ‘radioexamen’ gaat doen dan hoor ik het graag.)
*radioexamen is echt een ding hé… no joke
Ja top schrijver! En die tekeningen van Mance Post zijn ook echt typisch van die tijd.
Ik speel de oldschool versie nog steeds.
Chocoladepandabeertjes die je in de melk deed.