Verdwenen merken en winkels

image

26 likes

Toen Yvon Jaspers nog leuk was

3 likes

Wat is er eigenlijk met die presentator gebeurd? Presenteert hij nog, is hij boer geworden of is hij van de buis verdwenen?

2 likes

Johan Terryn werkt momenteel als mediatrainer en coach voor zowel VRT, VTM als VIER.

Aldus het internet. En je herkent m niet meer terug op afbeeldingen haha.

3 likes

Z

Dit vond ik als kind helemaal geweldig, en veel te leuk om in een keer op te eten dus hij werd na verloop van tijd gewoon ranzig…

We hadden op de basisschool ook die soort van waterballonnen met gekleurd water erin waar je in kon knijpen. Er zat ook een “touwtje” aan zodat je dat ding rond kon zwaaien. Ze gingen altijd binnen een dag lekken.

17 likes

Ik heb me echt een uur vermaakt met het lezen van dit topic van begin tot eind :heart_eyes:

2 likes

Wow 't forum kan wel goed schatten dan:

20 likes

Die ballonnetjes waren ook een soort hype op de basisschool toch? Ik weet wat je bedoelt maar ik kan niet meer herinneren hoe ze eruit zagen! Volgens mij had ik er ook 1. Zo stom dit :thinking:

Ik zie zo ontzettend veel leuke dingen in dit topic! Ik vraag me af of ik ze toen ook zo leuk vond of dat dat achteraf versterkt wordt door nostalgische gevoelens. Zou ik over tien jaar hetzelfde terugkijken op de dingen van nu, of kijk je vooral zo terug op de dingen van je jeugd?

Van die televisies met een insert voor videobanden (of dvds) en soms met een bepaald thema.

En ook van die computers waarbij alles in het scherm zit.

12 likes

Ik zoek al een tijdje naar een foto van iets wat ik vroeger had: het was een soort paarse Personal Assistant (zo’n apparaatje waar je een agenda en een calculator op had en zo). Het was niet echt speelgoed maar volgens mij wel bedoeld voor kinderen/jongeren? Het omhulsel was doorzichtig paars plastic dus je kon de batterij en zo zien zitten. Er zat ook zo’n witte stylus bij. Iemand enig idee hoe dat heette/wat voor merk dat was?

Je kon er als kind dus net niks mee maar ik voelde me wel iemand van Totally Spies met dat ding op zak hahaha

4 likes

Waar zijn de tijden dat je een abonnement bij je mobiel afsloot en je er een laptop bij kreeg, als cadeau??? My God nu kun je 500 bijleggen :disappointed_relieved:

1 like

Toen ik in groep 8 zat waren van die ballonnen gevuld met meel een hype.
Ik weet nog goed dat ik op vakantie in Parijs was en dat we overal van die straatverkopers zagen met deze poppetjes. Ik mocht er een uitkiezen en we wisten niet echt waar het mee gevuld was, maar het was super leuk om mee te spelen. Toen zaten we 's avonds in een Grieks restaurant waar alle tafels super dicht op elkaar stonden en tijdens het wachten op het eten haalde ik het poppetje weer tevoorschijn. Mijn stiefvader wilde ook wel eens een gek gezicht maken en trok 'm zo ver dat 'ie knapte. OVERAL MEEL! Wisten we gelijk waar het van gemaakt was. De mensen achter ons waren niet zo blij maar wij hebben er zo hard om gelachen toen.

65 likes

Hahaha dit had ik ook maar dan op de achterbank van m’n opa’s auto oepsie

1 like

Hahaha ja mijn ouders hadden er ook niet van geleerd, want later knapte er ook eentje van een vriendinnetje bij ons in de auto :sweat_smile:

1 like

Kennen jullie deze nog? Waren heel hip in mijn brugklas periode (en ook de deo’s hiervan)

69 likes

Deze knuffels die ze verkochten bij de DA daatjes ofzoiets?

18 likes

Jaaa omg die kon je sparen. Ik ben hier eigenlijk te oud voor maar ik heb een broertje die meer dan 13 jaar jonger is. En hij had een vriendje die had zo’n hoofd als een daatje. Leek er gewoon precies op.

6 likes

Ja sowieso een adresboek functie maar het toetsenbordje weet ik niet meer! Heb jij enig idee van een merk/model?!

Ohja ik weet nog dat ik die ‘kleed me uit’ had gekregen als cadeautje voor mijn verjaardag (als grapje) in de brugklas en dat ik die toen verstopt heb voor mijn ouders.

2 likes