Verdwenen merken en winkels

:rofl:

1 like

image

Ik had zoiets, bedoel je dat? Kon je verjaardagen inzetten ook enzo, haha voelde me toen echt zo hip

En moest door dit topic ook aan Ministeck denken

19 likes

Van die soort elfjes op een houdertje, en dan moest je aan een touwtje trekken en dan vloog dat ding door je kamer heen? Hoe heet dat ook alweer?

2 likes

Door die Daatjes denk ik aan die knuffeldieren die je kon sparen bij de Super de Boer. Happy Tails heetten ze. Super cute ik wil dit weer.
%24_84-1

28 likes

En bij de Albert Heijn hadden ze ook veel leukere spaaracties dan nu. Disneyweken enzo.

Ohh zoiets had ik ook hahah maar nee waar ik het in eerste instantie over had ziet er in mijn hoofd meer uit als dit:

Maar dan donkerder paars en wel gewoon rechthoekig zonder zo’n bocht en volgens mij ook met een soort klepje ervoor? En minder fancy hahaha

2 likes

Skydancers! Ik vond dat zulke enge dingen, mijn zusje had er een en ik was altijd bang dat hij tegen mijn hoofd zou vliegen :rofl::rofl:

6 likes

s-l225 nes-zapper-duck-hunt

Duck hunt!

30 likes

Prinsesje Petronella!
hqdefaultQO01EWS3

31 likes

20Q
Ik had deze! Je moest iets in je hoofd nemen, en met 20 ja/nee vragen wist dit ding ALTIJD waar je aan dacht

18 likes

Ik heb nog een basic zwart topje van de winkel Forecast. De winkels zijn iets na 2010 gesloten, haha. In mijn middelbareschooltijd kocht ik daar af en toe kleding.

2 likes

Ik had precies deze denk ik en ik heb er ook al naar gezocht maar kan hem niet vinden. Als je googelt op ‘pda’ en ‘organizer’ kom je wel dingen in die richting tegen.

1 like

Haha met muziek is het nog mooier:

12 likes

s-l300

Moest vanmorgen opeens hieraan denken.

38 likes

Hahaha dit was precies hoe ik een poppetje zou tekenen op de basisschool. Lekker meisjesachtig, blokhaar, uitlopende mouwen, lage broek, liefst uitlopend ook, hartje op shirtje.

3 likes

Niet helemaal een verdwenen merk, maar mini pringles:

Image result for mini pringles

Was vroeger altijd mijn favoriete traktatie op school

23 likes

Blijkbaar bestaat hitzone nog maar ik kan me echt van vroeger herinneren dat je dan gebrande hitzones kreeg op verjaardagen van elkaar.

21 likes

Atomic kitten :heart::heart:

3 likes

36 likes

Schrijfwaren van Leendert Jan Vis! Je had er altijd kaarten en kaftpapier etc. van, die zie ik tegenwoordig nooit meer!

51 likes