Jaa die waren leuk! Ik had daar mijn agenda van.
Van Sultana is deze toch?
Ik kwam er pas heel laat achter dat in het logo “vis” staat
Jaaaa
Oilily
Wat is dit?
Volgens familie waren van die nep Teletubbies poppen en knuffels ook kankerverwekkend en toen moesten ze worden opgeborgen. Al die kinderen huilen. :’(
Deze hadden we niet hoor. Maar ik wilde andere, lelijke counterfeit tubbies posten. Je zou bijna denken dat ze radioactieve straling bevatten.
Geweldig dit !
Ooh ja die agenda’s had ik ook! En Leendert Jan Vis was ook een favoriet
Ik ging altijd graag shoppen bij de Expo. Bestaat volgens mij alleen nog op schiphol, waar ze allemaal lelijke klompenshit verkopen voor toeristen
Omg jaaa! Een 20Q, ik had een paarse.
Ik kan zo zien wie ong dezelfde leeftijd hebben
Kwaliteit van de foto’s is echt ruk. Maar wie had nog meer een Barbie huis/koffer?
En voor de Rotterdammers
Ik ken Ter Meulen alleen via m’n ouders. Als ze dan willen uitleggen wat iets zit is het standaard: weet je waar Ter Meulen zat? Nou straat uit, naar links…
Altijd janken wanneer iemand deze binnenstebuiten plopte en dan snel op je hoofd zette.
Dat autokleed ook!!!
hier ging je tong altijd van kapot. althans, bij mij dan haha. scheurde mijn tong altijd
!!
Oké even een klein traumaatje over die middelste kauwgompjes.
Toen ik nog een kleine mango was ging ik met mijn moeder naar de markt. Bij de snoepkraam aangekomen stond ik verlekkerd naar zulke kauwgompjes te kijken. Die kauwgompjes lagen los in zo een bak met er bovenop van die puntzakjes gevuld met die kauwgompjes. Mn moeder was in een gulle bui en vroeg aan mij hoeveel ik er wilde hebben. Ik zei 2. Ik kreeg twee losse kauwgompjes. IK BEDOELDE TWEE ZAKKEN!!!
Het is nog steeds een gevoelig punt.