Verdwenen merken en winkels

Jaa die waren leuk! Ik had daar mijn agenda van.

6 likes

Van Sultana is deze toch?

1 like

Ik kwam er pas heel laat achter dat in het logo “vis” staat

1 like

Jaaaa

8 likes

Oilily

image image image

25 likes

Afbeeldingsresultaat voor speelgoed popper

46 likes

Wat is dit? :face_with_monocle:

1 like

Volgens familie waren van die nep Teletubbies poppen en knuffels ook kankerverwekkend en toen moesten ze worden opgeborgen. Al die kinderen huilen. :’(

1 like

Deze hadden we niet hoor. Maar ik wilde andere, lelijke counterfeit tubbies posten. :stuck_out_tongue: Je zou bijna denken dat ze radioactieve straling bevatten.

1 like

Geweldig dit !

Ooh ja die agenda’s had ik ook! En Leendert Jan Vis was ook een favoriet

Ik ging altijd graag shoppen bij de Expo. Bestaat volgens mij alleen nog op schiphol, waar ze allemaal lelijke klompenshit verkopen voor toeristen

Omg jaaa! Een 20Q, ik had een paarse.

1 like

Ik kan zo zien wie ong dezelfde leeftijd hebben :grin:

Kwaliteit van de foto’s is echt ruk. Maar wie had nog meer een Barbie huis/koffer?

image

20 likes

En voor de Rotterdammers

image

Ik ken Ter Meulen alleen via m’n ouders. Als ze dan willen uitleggen wat iets zit is het standaard: weet je waar Ter Meulen zat? Nou straat uit, naar links…

7 likes

Altijd janken wanneer iemand deze binnenstebuiten plopte en dan snel op je hoofd zette.

5 likes

Dat autokleed ook!!!

1 like

hier ging je tong altijd van kapot. althans, bij mij dan haha. scheurde mijn tong altijd

!!

46 likes

omg nog meer haha <3

42 likes

Oké even een klein traumaatje over die middelste kauwgompjes.
Toen ik nog een kleine mango was ging ik met mijn moeder naar de markt. Bij de snoepkraam aangekomen stond ik verlekkerd naar zulke kauwgompjes te kijken. Die kauwgompjes lagen los in zo een bak met er bovenop van die puntzakjes gevuld met die kauwgompjes. Mn moeder was in een gulle bui en vroeg aan mij hoeveel ik er wilde hebben. Ik zei 2. Ik kreeg twee losse kauwgompjes. IK BEDOELDE TWEE ZAKKEN!!!
Het is nog steeds een gevoelig punt.

36 likes