Verdwenen merken en winkels

Haaaaahahaha ik heb ze gevonden!!!
Ik heb ze verzameld in een map die ik ‘Photoshop mooi’ heb genoemd (ik had ook een map ‘Photoshop minder mooi’) :joy:. Ik was hier zo trots op!

41 likes

Zo herkenbaar de kleuren, textures, brushes, fonts en artiesten. <3

Als alles het zelfde was gebleven had men nu blends van Dupa Lipa en Bieber :stuck_out_tongue:

9 likes

Deze dingen van Haribo. Eerst dat rode er af pielen.

25 likes

16 likes

13 likes

Ik weet nog dat ik heel hard moest huilen omdat ik het niet meer leuk vond om met m’n Barbies te spelen :sweat_smile:

1 like

Ook al heb je kinder surprise nog, die eitjes met chocolade en een verrassing erin. Ik wilde die altijd voor het speeltje maar vond de chocolade niet lekker. Dus als ik er dan eentje kreeg zei m’n moeder altijd maar wel opeten he! En dan ging ik de chocolade stiekem verstoppen :joy:

3 likes

Haha toen dit in was kon ik nog geen Engels dus ik dacht tot vandaag dat het: toetoewan heette.

1 like

image
The tribe, volgens mij werd het op yorin uitgezonden

12 likes

Nee joh toen Barbie net op de wereld kwam zag ze er zo uit:
image
In de jaren ‘50

5 likes

Jaaaa die blends! Ik kon dat nooit zo goed, maar wilde dat wel heel graag.

Kwam laatst mijn ‘creaties’ tegen, heb ze heel snel weggegooid want wat waren ze toch lelijk :speak_no_evil::speak_no_evil:

Hoe bitchy kan je een Barbie eruit laten zien ook haha

2 likes

Ja zo een had ik ook, de oude van mijn moeder. Die had van dat harde korte haar waar je niks mee kon. En ze keek eng.

2 likes

Ja ik had ook zo’n 1 van Mn moeder. Ze waren ook echt van baggere kwaliteit en van dat dunne plastic. Ik vond die Barbie zo stom. Toen heb ik de tieten eraf geknipt (ja echtwaar) de haren heel kort en mascara erin. En met mascara een baardje gemaakt. Hij was dan de sukkel variant van Ken. Wij gingen die dan ook altijd pesten. :clown_face: was geen pester in real life hoor :sweat_smile:

9 likes

Hahahaha de tieten erafgeknipt ook echt

2 likes

Haha ja ik weet nog dat ik met de schaar er gewoon hard instak en toen het kon afknippen. Dat kan niet eens bij de huidige Barbies. Ze vroeg er gewoon om :ghost:

Gratis Boomerang kaarten.

22 likes

Verder geen psychopatische trekjes?

Je had ook van die Barbies die hol waren, die benen en armen kon je helemaal ombuigen. Zat vaak ook zo’n lelijke naad op.

2 likes