Verdwenen merken en winkels

Haha Ja ik ook! Heb ook een hele tijd met angst op de wc gezeten bang dat die plots omhoog kwam:rofl:

1 like

Vroeger ging ik vaak winkelen bij de pimkie!

Ook moet ik nu gelijk denken aan dat spel droomtelefoon haha

2 likes

De schoenenquest maar half gelezen tijdens het scrollen, dus geen idee waar het precies over ging maar ik moest ook direct aan die enorm lelijke Blue Haven-schoenen denken.

18 likes

Ik koop die van me to you elk jaar haha! Niet duur, leuk en gebruik de agenda toch niet heel vaak

3 likes

image

Bedoel je deze ? Model heet Prajna High .

9 likes

Ik kan me van de droomtelefoon Daan alleen nog herinneren, denk dat ik hem de knapste vond.

1 like
  • Gosupermodel
  • Huis Anubis + Huis Anubis forum
  • Kindertenr
  • Stardolls
  • Spele.nl
  • Speeleiland.nl

Edit: hoe kan ik Crazy Frog en meisje met prei vergeten

6 likes

Ik had ze ook in die periode ! Iedereen mega jaloers omdat ik ze uit de “grote stad “ aka Groningen had .

Heb ze gedragen totdat ze helemaal stuk waren en toen nog een paar gekocht in Berlijn.
Dat paar heb ik minder gedragen en zijn uiteindelijk door Mn zus ingepikt.

1 like

Pimkie bestaat nog en heeft best wel leuke kleren soms

6355781987096658351879376831_bopit
Deze! En er was ook nog de ‘Extreme’.

2 likes

goeie ouwe heerlijke vreselijke Richard Claydermann. ja Richard Claydermann is een merk.

2 likes

Foto’s van Anne Geddes

34 likes

oh ja! die vond ik toen al zooo kitsch en lelijk.
Een moeder van een vriendinnetje die had haar hele huis versierd met die dingen. En dan zei ze: Schattig he?
En ik kon alleen maar bedenken hoe lelijk ik ze vond en hoezo die vader daar geen problemen mee had. Mijn vader had echt zijn veto uitgesproken als mn moeder Anne Geddes aan de muur had willen hangen.

5 likes

Haha ja! Ik had ook een vriendinnetje dat in een huis vol Anne Geddes woonde. In mijn herinnering zaten heel vaak die baby’s ook gewoon te janken op die foto’s? Zou ik ook doen trouwens, als ik in een bloempot of konijnenpakje werd gepropt voor een foto.

Dit is toch gewoon gruwelijk?

18 likes

Goeie vraag.

Dit is meer een alien zo dan een baby :joy:

2 likes

Ik zong meteen dit lied in mijn hoofd “BUDGY IS EEN GELE HELIKOPTERRRRRR” waarschijnlijk was de originele tekst anders maar dat overkomt mij wel vaker.

4 likes

Biologische broertje van Calimero

5 likes

Leeft ie nog??

gaat naar Google

1 like

image

Deze had Mn zus, later zelf ook veel mee gespeeld.

22 likes