Er is er 1 op Schiphol, of all places!!
Ik had vroeger 2 setjes van babypopjes met flesjes, daar liep een tijdje iedereen mee toen ik op de basisschool zat dus het was best hip toen. 1 setje bestond uit 5 popjes, 2 jongentjes en 3 meisjes, die ieder een andere kleur luier droegen. De haren kon je echt uitkammen. De popjes waren gewoon los, maar als ik me goed herinner zaten de flesjes allemaal aan elkaar vast en zat er ook een soort ‘bakje’ bij waar je de flesjes in kon zetten. Ik geloof dat er bij ieder popje ook een kaartje met allemaal namen hoorde. Ik had een setje met blond haar en een setje met zwart haar.
Geen idee of ik het zo duidelijk genoeg omschrijf, maar weet iemand wat ik bedoel? Google levert niks op.
Het was niet van Barbie ofzo trouwens.
Quins? Dat was een vijfling, ik had 5 blonde meisjes, maar je had ook andere haarkleuren.
Ik had er ook 5 bedjes aan elkaar bij en idd flesjes volgens mij.
De naam geeft hier geen belletje in ieder geval… Bedjes kan ik me ook niet herinneren, en dit waren echt setjes met 3 meisjes en 2 jongens. Maar misschien had je ze ook wel met alleen maar meisjes en met bedjes, geen idee. Kan er ook geen plaatje van vinden met die naam.
Dit magische melkflesje!! Als je het rechtop zet, is die vol, maar zodra je het kantelt loopt die leeg
(Kwam er laatst pas achter dat het komt doordat de fles zelf niet gevuld is, alleen de randen zeg maar, dus er zit minder vloeistof in dan het lijkt waardoor het in de speen past)
Deze hadden ze pas bij de Action! Heb hem toen gekocht voor mijn petekindje en ze vond het ook helemaal geweldig .
Die vond ik ook heel tof! Tot er dan weer eens zo’n speld open sprong en in je pols zat te steken
Ja de horror was dat destijds haha
Omg hadden jullie deze vroeger ook of ben ik te jong
Nee die ken ik ook niet
Van die yin yang ketting had ik een helft en mn beste vriendin had de andere helft. Zoiets hadden we ook:
Geen idee of dit al langs is gekomen. Maar vroeger had je ook van die fluweel aanvoelende kleurplaten vaak bestaande uit zoetsappige onderwerpen zoals paarden of een beetje psychedelic prints. Je kleurde ze vaak in met hele felle stiften.
Ik had deze ook! En er was dan een theorie dat alle plaatjes eraf zouden vallen en degene die overbleef was je beschermengel. Maar ik raakte ze altijd kwijt voordat ze eraf vielen.
Oh ja, die vilttekeningen. De hysterische ken ik niet trouwens, k had er een van de klokkenluider van de Notre Dame.
Hahaha goede marketing om gewoon een poepslecht product te verkopen dat dus letterlijk uit elkaar valt. “nee dat hoort zo!”
Jazeker! Maar pas toen ik 16/17 was. In Rome gekocht.
Het was bij ons ook een tijdje in om een rozenkrans te dragen. Weet niet hoe dat nou tot stand is gekomen haha. Ik weet nog dat iedereen die van mij zo mooi vond, maar ik ben katholiek dus ik had the real deal zeg maar.