Verdwenen merken en winkels

Oh yes jij hebt een plaatje van degene die ik had (de bovenste). Echt zo leuk? Was dit vergeten

Wij mochten wel cartoon network kijken maar ik vind dat zooo stom en wilde liever gewoon ‘naar drie kijken’ en van mn ouders moest dat dan altijd gelukkig haha

1 like

De Dufty’s! Mijn god wat vond ik dit geweldig vroeger! Die poppetjes hadden allemaal een geurtje en ik vond die baby zoooo cute.
Mijn beste vriendin had dat huis en elke keer wilde ik daarmee spelen als ik bij haar was. Dat was ze zo beu dat ze daarna steeds zei dat het huis kapot was :joy:
5b85be23a8717d02564ea30fbc991ddf

11 likes

Oja inderdaad zeg. Ik had echt een felroze rozenkrans hahaha waarom.
Zo een:
s_2419

7 likes

jaa die zijn het! Kan me alleen niet herinneren dat ze plasten. Maar misschien was dat niet bij allemaal.

Littlest Pet Shop! Het bestaat nog wel maar ze zien er nu heel anders uit. Een vriendin van mij had er een bordspel van uit Amerika, ik hoopte altijd dat we dat gingen doen als ik bij haar speelde

(deze kwispelde als je z’n buik ging borstelen)

12 likes

De penny!

Diva starz:

De easybake, bestaat nog wel maar is helemaal vernieuwd:

Sorry als de afbeeldingen groot zijn! Weet niet hoe ik ze kleiner kan krijgen.

8 likes

Ik zat vandaag met mn broertje, zusje en ouders oude villa achterwerk filmpjes te bekijken. Wij “mochten” ook niet jetix kijken enzo. Maar wel nederland 3. Nou we gingen dus even de volgende filmpjes opzoeken: varkentje rund, katjakaj en bentebent, purno de purno​:joy::joy::joy:.

Mn zusje en ik keken dit toen we 7 en 9 waren ongeveer. We wisten niet wat een condoom was. Al die dubbelzinnige grappen ook! vaak kwam dit op tv op zondagochtend als m’n ouders nog lagen te slapen.
6 likes

Zaai!

22 likes

Dokkie 5 sokkie

5 likes

Dus

4 likes

image

30 likes

Postbode siemeeen, wij vervelen ons dus jij moet wat verzinneeen!

3 likes

Aan de reacties en likes te zien zijn we twee van de weinigen die deze geheimtaal kennen
gokkie 2 zokkie 2 lokkie lokkie 3 gokkie!

7 likes

Betty Spaghetti

Deze chips was het beste ever

13 likes

Komt dit van Zaai? Of was dit gewoon rokkie 1 nokkie dokkie 4 mokkie?

1 like

Haha ik heb het destijds wel echt van Zaai geleerd! Een vriendin en ik hebben een tijdland tot vervelens toe die codetaal gebruikt.

1 like

Haha woww ik had geen idee! Dit taaltje was best hip bij ons op de basisschool. Maar volgens mij zeiden we in plaats van die cijfers gewoon de klinkers.

7 likes

Haha zeker! Schept een band :grin:

1 like