Verdwenen merken en winkels

4 mokkie gokkie, 4 hokkie jokkie 1 1 1 1

1 like

Oh ik had hier een complete set handdoeken van en ook wat speelgoed maar het programma zelf heb ik echt nooit gezien. Geen idee dat dit iets was :scream:

Ik ken die dufty’s niet maar dat ziet er echt leuk uit.

Blij dat deze stomme dingen niet meer cool zijn. Al waren ze dat geloof ik ook maar een dag.

13 likes

Bratz poppen

Ja ik ook, ik had wel neppe want de echte waren te duur :sob:

De shutter shades, hip gemaakt door (kan)ye

1 like

De “opneem-codes” in de tv-gids

Als je een super-de-luxe videorecorder had dan hoefde je alleen de code in te typen die in de tv-gids stond en dan werd de tijd en zender automatisch ingevoerd OMG!

9 likes

Toen ik op de basisschool zat waren er totally spies koekjes in zo’n roze zakje. Mierzoet maar ik vond ze echt heerlijk, kan echter nergens een plaatje ervan vinden. Iemand die weet waar ik het over heb?

1 like

Ja volgens mij weet ik welke! Ik ga even kijken of ik ze kan vinden!

Weet niet of deze al voorbij zijn gekomen.

16 likes

Ik mis nog steeds de winkel scooters (volgensmij zat die alleen in friesland), het was een soort van coolcat maar dan echt 10x zo leuk.

1 like

13 likes

22 likes

21 likes

De Tsjakka uit het blad van supermarkt Hoogvliet. Volgens mij een paar jaar geleden opgeheven.

33 likes

Ik weet wat je bedoelt! Is echt 16 jaar geleden dat ik daar voor het laatst wat heb gekocht

1 like

Ja! Wij kregen hem altijd bij Super de Boer!

1 like

Nope, ook in Groningen en volgens mij door heel Nederland. Geweldige winkel :tada:

1 like

Skooter heet het volgens mij, in Flevoland had je het ook. Af en toe mocht ik voor een schoolfeest daar een nieuw topje kopen, ze hadden altijd van die vreselijke fluor-dingen haha.

3 likes

Oja kan ook hahah, jaaaa klopt ik ook :stuck_out_tongue: