Verdwenen merken en winkels

image

30 likes

Postbode siemeeen, wij vervelen ons dus jij moet wat verzinneeen!

3 likes

Aan de reacties en likes te zien zijn we twee van de weinigen die deze geheimtaal kennen
gokkie 2 zokkie 2 lokkie lokkie 3 gokkie!

7 likes

Betty Spaghetti

Deze chips was het beste ever

13 likes

Komt dit van Zaai? Of was dit gewoon rokkie 1 nokkie dokkie 4 mokkie?

1 like

Haha ik heb het destijds wel echt van Zaai geleerd! Een vriendin en ik hebben een tijdland tot vervelens toe die codetaal gebruikt.

1 like

Haha woww ik had geen idee! Dit taaltje was best hip bij ons op de basisschool. Maar volgens mij zeiden we in plaats van die cijfers gewoon de klinkers.

7 likes

Haha zeker! Schept een band :grin:

1 like

4 mokkie gokkie, 4 hokkie jokkie 1 1 1 1

1 like

Oh ik had hier een complete set handdoeken van en ook wat speelgoed maar het programma zelf heb ik echt nooit gezien. Geen idee dat dit iets was :scream:

Ik ken die dufty’s niet maar dat ziet er echt leuk uit.

Blij dat deze stomme dingen niet meer cool zijn. Al waren ze dat geloof ik ook maar een dag.

13 likes

Bratz poppen

Ja ik ook, ik had wel neppe want de echte waren te duur :sob:

De shutter shades, hip gemaakt door (kan)ye

1 like

De “opneem-codes” in de tv-gids

Als je een super-de-luxe videorecorder had dan hoefde je alleen de code in te typen die in de tv-gids stond en dan werd de tijd en zender automatisch ingevoerd OMG!

9 likes

Toen ik op de basisschool zat waren er totally spies koekjes in zo’n roze zakje. Mierzoet maar ik vond ze echt heerlijk, kan echter nergens een plaatje ervan vinden. Iemand die weet waar ik het over heb?

1 like

Ja volgens mij weet ik welke! Ik ga even kijken of ik ze kan vinden!

Weet niet of deze al voorbij zijn gekomen.

16 likes

Ik mis nog steeds de winkel scooters (volgensmij zat die alleen in friesland), het was een soort van coolcat maar dan echt 10x zo leuk.

1 like