Verdwenen merken en winkels

Cool! Ik zangles van ‘what’s with Andy’

5 likes

Kennen jullie Ourania Ook? Een soort wereld waar je kon chatten met andere kinderen en een eigen huis kon bouwen (Ik dacht een opsomming te gaan maken maar meer functies weet ik niet meee😅)

Ik heb de handtekening van kloontje nog! En de zwarte ridder, maar die vond ik eigenlijk eng

1 like

Ik begin me nu echt af te vragen of iemand dit wél leuk vond hahaha

Vond jij Wizzy en Woppy leuk? (Niet stemmen als je 't nooit hebt gezien)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik keek het wel, maar ik weet eigenlijk niet of ik het écht leuk vond. Volgens mij bleef ik alleen kijken omdat Kabouter Plop daarna kwam.

4 likes

Ik kwam deze net tegen op youtube. Niet echt specifiek merken of winkels maar wel allemaal heel herkenbaar jaren 90 materiaal en situaties. Herken ook echt alles gewoon. Zo absurd eigenlijk om het te vergelijken met nu en de kinderen van nu.

8 likes

giphy
Bobby’s world

En Rayman, eerste playstationspel dat mijn broertjes en ik speelden.

23 likes

Er is ooit toch een dodelijk ongeluk gebeurd met de zwarte ridder of was dit ergens anders?

Jee, nooit geweten. Wat een verschrikkelijk ongeluk.

Ik heb geen idee waarom ik dit mocht kijken maar ik was hier echt heel erg fan van!! Speelde het ook na met vriendinnetjes en was verliefd op Goku.

9 likes

image

Opal fruits ijsjes! En dan vooral de paarse :heart:

Oeh ja die ijsjes! Zo lekker!

Jaaa ik was super verliefd op trunks :joy: ik mocht dit absoluut niet kijken van mijn ouders dus ik keek het stiekem in de kamer van mijn broer haha

2 likes

Hha ik was superverliefd op Gohan. Op foxkids chat had ik ook een naam die op die van hem leek. Haha.

2 likes

Wow, Fox Kids chat… nu zeg je me wel iets :see_no_evil: Kan me vaag herinneren dat ik er vaak te vinden was :joy:

Leuk! Hoe heette je daar vroeger?

Oooh dat weet ik echt niet meer, maar waarschijnlijk insert favo band-girl/fan/rocks :’)

Oooh wat fantastisch dit. Dit deden wij ook om beurten inderdaad

1 like

Kent iemand dat programma “nieuwe ouders” nog op zappelin? Dat was echt zooo vaag

Of weerwolf willem! en de daltons omg

3 likes

Jaaa Bobby’s World. Met die oom die dan altijd zei; ‘aai over de bol tijd!!’

6 likes