Oh No en dat er nog steeeeeeds saaie kantoorpikkies zijn die zo binnenkomen aaarghh
Haha deze blijft goud. Hoe lang je hem niet gezien hebt, je kent alles nog haha.
Die reclame is dus uit 2007. 11 jaar geleden. Ik werkte toen al op een kantoor
Hahahaha. Ik zeg nog steeds wel eens tegen iemand ‘geef maar hoer, ik roggel het wiel’
Ja ik vind m ook nog steeds erg leuk die reclame.
Ik zeg wel geen goeiemoggel, maar wel bijna standaard roggelen ipv regelen. Dat zit echt al jaren in m’n vocabulaire. Misschien moer ik goeiemoggel ook herinvoeren
wowowow komt de term roggelen van deze reclame? Dit woord is er zo bij mij ingeslopen dat ik het echt als een normaal woord ben gaan zien.
Het ligt eraan welke versie van het woord roggelen jij bedoelt haha.
Haha als in regelen
Denk het niet. Mijn moeder zei het ook altijd(dat roggel ik wel) en die was al overleden voordat die reclame er was.
Wow ik had niet verwacht dat er goeiemoggel zeggers op dit forum zouden zijn
Pareltje hoor
Ik vond het ironisch leuk (ook als kind al) hahaah
Haha ja heb ook dat het voor mij niet als sentiment voelt maar als iets dat vorig jaar ergens nog op was. Ik word oud😣
Jaaa Precies deze had ik!
Ik kon mij niet meer herrineren dat deze sinterklaasfilm ooit gemaakt was met Danny Rook die volgens mij ook in rook is opgegaan.
Mijn favoriete film aller tijden
Dit heb ik ook gedaan! Je moest eigenlijk elke dag oefeningen doen en op vrijdag alles insturen maar ik deed het allemaal gewoon op vrijdagmiddag na school in een keer hahah
Ik kan er wel door blind typen dus zelfs op die manier werkte het wel
Omg dat had ik ook. Was dat met zo’n gele klapper?
Dat live typen heb ik nooit gedaan, misschien kwam dat later. Ik kreeg de oefeningen met de post gestuurd en die hoorden dan in zo’n grote gele map.
Ja, Pica geloof ik