Ja dat hoor je inderdaad vaak, dat kinderen zo flexibel zijn. Onze kinderen zijn nog jong gelukkig, op latere leeftijd lijkt me dat wel een stuk ingewikkelder. Onze oudste is 5, die kan het natuurlijk nog niet echt overzien, maar ze heeft er wel veel zin in gelukkig en is er heel luchtig over. Het vooruitzicht van zon en zee helpt zeker haha, dat was eigenlijk het eerste wat ze zei, lekker vaak zwemmen. In ons geval woont er ook nog familie daar, dus dat maakt het ook nog weer een stuk makkelijker en vertrouwd voor ze.
Onze plannen zijn concreet inmiddels haha. We vliegen over iets meer dan een maand. Klopt, we gaan naar Z-O AziĂŤ! We zijn al bekend in het gebied waar we heengaan, mijn man komt er vandaan en ik heb er eerder ook gewoond en gewerkt, dus dat scheelt al wel veel. We hebben inmiddels de huur etc hier opgezegd. En nu bezig met dingen verkopen/weggeven/uitzoeken, wĂĄt een werk
Ben blij dat ik daar nu tijd voor heb (want geen baan meer, mijn man is nog wel aan het werk), maar met een peuter die meestal ook thuis is gaat het toch niet zo heel snel. Binnenkort maar even wat extra dagen oppas regelen, maar gelukkig hebben we ook nog een maand. Een container verschepen was te duur, we verschepen wel 3 grote dozen, maar thatâs it. We houden ook geen opslag hier aan omdat dat ook weer maandelijkse kosten zijn die we niet willen hebben, dus echt bijna alles gaat weg (behalve dan wat waardevolle spullen wat bij familie op zolder kan).
Leuk zoân project, dat klinkt als best veel te doen nog, maar hoe tof om dat zelf te doen! Echt heel leuk.