Verkooptopic

Waar kom je ergens vandaan en wat wil je ervoor hebben?

Dat is idd wel relevante informatie :stuck_out_tongue_winking_eye:
Arnhem. Ik zat zelf €150,- te denken, maar wat zou je er voor willen geven?

Helaas is dat echt te ver weg. Succes met de verkoop :slight_smile:

1 like

Hi! Kun je mij een prive bericht sturen over de wedgie en misschien ook de ribcage? Ik heb geen idee hoe ik dat bij jou moet doen, thanks!

@Sawadee waar kom je zelf vandaan? ik heb precies zo’n bank te koop! :crazy_face:

Ik woon in de buurt van Alkmaar

oh nee dan woon ik nog verder weg haha

1 like

Heb je meer foto’s / linkje van die zware zara jurk??

Het is deze van Zara:

Hier ook maar even:

Vormt hij een beetje naar je lichaam?

Ik heb een kaartje over voor half moon run morgenavond in Paradiso. Het is een voorverkoop ticket waardoor hij niet op ticketswap wordt geaccepteerd :tired_face: dus mocht iemand interesse hebben, voor 15€ it’s yours!

Verkocht!

Mag ik vragen waarom je hem weg doet?

Ja tuurlijk! Ik heb nog een minder zware en die gebruik ik soms wel maar ik sport eigenlijk niet genoeg om er echt baat bij te hebben haha. Deze is nu sowieso veel te zwaar voor me.

Haar bandenmerk heet nu B_ND!

1 like

Oh ja klopt, je hebt helemaal gelijk! Was het vergeten :sweat_smile:

*Ik dacht dat er een verkoop topic was, maar kan m niet vinden met de zoekfunctie. Dus mocht die er wel zijn, mag dit bericht verplaatst worden *

Ik heb soort van per ongeluk twee keer het conspiracy palet van Shane Dawson en Jeffree Star gekocht. Omdat het uitverkocht is, wil ik het best verkopen als iemand het wil. Anders stuur ik het retour. Ik vraag er de normale prijs voor €60 excl.

Is het eerste topic als je met de zoekfunctie zoekt op verkooptopic. Ik verplaats het wel.

Nee hoor, als je op verkoop zoekt, staat ‘ie ook in het rijtje van zoekresultaten.