Jammer! Hij is zo leuk haha
Verkoopt er iemand toevallig een lange witte blouse niet van linnen maar van stijve katoen die niet kreukt of een mosgroene pluizige trui?
Oh ja ik had al afgezegd in een pm! Dus wat mij betreft is ie van jou
De Monki rok is er nog! Ik dm je!
Is er hier iemand die zijn Nintendo Switch verkoopt?
Iemand interesse in een Lancome Hypnose Drama mascara? Ca. 1-2 weken geopend en 2 keer gebruikt, maar ik ben toch niet zo van de dramatische look als ik dacht en ga liever voor wat subtielers. Heb de verpakking er nog bij.
Boohoo Plussize blouse maat 52 (Vind het eerder een 54) 5€ ex verzending.
New look Curves maat 54 overgooi jurk van ribstof 5€ ex verzending.
Amber Brantsen - uit beeld
15 euro excl verzendkosten (4 euro). Ophalen kan ook in Zuid-Holland (stuur even een dm voor precieze woonplaats)
Iemand interesse in smartwatch van Fossil? Het is de Q Venture gen 4. Heb hem vorig jaar december gekocht, maar bijna niet gedragen. Dat is ook de reden dat ik hem verkoop. Boekje, doosje etc zit er allemaal nog bij!
Kan deze synchroniseren met garmin? Hoe veel zou je er voor willen hebben?
Maat M! Heb je een foto?
Ik zat te denken aan 75 euro. Wat bedoel je precies met Garmin🙈 Garmin connect app ofzo?
Ja klopt! Ik heb zelf al 2 jaar een garmin horloge en vind alles wel fijn werken dus wil niet hoeven overstappen naar een nieuw systeem (en al m’n records kwijt raken )
Ik weet het niet. Ik ben maat M en bij mij is het echt oversized
Ah ja snap ik! Ik kan er helaas niet zo veel over vinden. Durf t niet met zekerheid te zeggen. Ik ga wel even kijken of ik het kan testen!
@yzile ugh die Armani jas. Valt die echt als een maat M of misschien iets krapper? En wat had je in gedachten als prijs? Heb geen verstand van Armani jassen
Edit: heb je misschien een aan foto?
Ja ik vind m wel iets krapper vallen want ik ben een M maar deze zit me te strak in de schouders.
wat zou je er voor geven? stel je zag m bij de kringloop, voor welk bedrag zou je m dan meenemen?
weet ik niet, het is wel van american vintage maar roep maar wat
Mijn kringloop heeft echt skere dingen maar als hij zou liggen voor 25 euro zou ik hem sowieso meenemen. Maar weet niet wat jij graag zou willen. Laat maar weten!