Verkooptopic

Ow sorry haha, misschien ook verwarrend van mij omdat ik erbij had gezet richtprijs. Als je 50 exc verzenden goed vindt moet je me even een DM sturen. Als je het teveel vindt dan wacht ik liever eventjes af of iemand wel de richtprijs wil betalen :grin:

1 like

Ik denk 45 euro… heb m 1 keer aangehad dus hij is nog zo goed als nieuw

Ik ben afgevallen en pas mijn kleding niet meer, dus ik verkoop een heleboel kleding de komende tijd. Hieronder vast 3 items - edit: verkocht. Deze week zoek ik nog een paar items uit de bak.

1 like

Ik zou wel interesse hebben in de blazer en de blauwe trui. Zou het verzonden kunnen worden? En welke prijs heb je in gedachten?

Ja kan het wel verzenden. Ben in zuid-west Nederland ook veel onderweg dus zou het dan ook kunnen brengen.

Umm 25 euro voor allebei (bij elkaar dus) en verzenden? Zo iets?

1 like

Ja dat vind ik een leuke deal! Doen we :grin: ik woon richting het oosten dus ik ben bang dat je niet in deze regio komt. Ik stuur je een pm

Heb mijn kast eens opgeruimd, doe een bod als je iets ziet wat je leuk vindt! Als je een aanfoto wilt zien laat ook maar weten.

Samenvatting

Parisian jurkje maat 10 met tailleband en wijd uitlopende mouwen. Doe hem te weinig aan.

Gele Stradivarius blouse maat m. Moet een strijkbeurt hebben :sweat_smile:

Gele lange Only jurk maat 36

Hema jurkje maat S. Tweedehands gekocht maar helaas toch net te kort voor mij (ik ben 1.80).

H&M mouwloze blouse met klaprozen maat 36

Van Haren schoenen maat 40.

Quecha blauwe regenjas maat S. Te klein gekocht.

En mijn boekenkast ook! Mogen voor een klein prijsje weg.

Samenvatting

Dan Brown: Het Bernini mysterie, Davinci code, Juvenalis dilemma, The lost symbol
Khaled Hosseini: De vliegeraar, Duizend Schitterende zonnen
Lucinda Riley: Sun Sister
Grobe Tatzen, Kleine Tatzen (tegen verzendkosten)

1 like

Als wat voor confectiemaat valt dat bovenste jurkje ongeveer? En de lengte?

5 euro exclusief verzenden?

Ik heb zelf maat M/38 meestal! Ik ben 1.80 en hij valt bij mij midden op m’n dijen.

15 euro maar bieden mag natuurlijk!

wat voor dingen vind je leuk? ik heb echt zoveel!

Double breasted grijze blazer van ST studio

• nieuwprijs was €190,-
  • nooit gedragen
  • €30 excl. verzendkosten en hij is voor jou

Edit: al verkocht

Aan je katten?

Hahahahaha

Nee dit was de molecule 01😁

1 like

Door mijn zooltjes heb ik nogal wat miskopen. :grimacing: alle schoenen zijn maat 38.

Manfield loafers. Enkele keren op kantoor gedragen. €35 exc verzenden. Volgens mij zijn het deze: https://www.manfield.com/dames/zwarte-leren-loafers-2313011.html

Clarks veterschoenen. Vallen smal. 35 excl verzenden.

Bershka enkellaarsjes. Nooit gedragen, kaartje er nog aan. 15 eu excl verzenden.

En deze sneakers wilde ik omdat ik ook hip wilde zijn, maar was geen match haha. 1x gedragen. Zijn nu in de sale bij Sacha dus 35 eu excl.

Heb je misschien een foto waar je de loafers aan hebt? Ik vind het dan beter in te schatten of ik ze leuk vind haha

Ik ben ook benieuwd naar je vraagprijs

Wat is de maat? Of zie ik dat nu over het hoofd?