Verkooptopic

@Guchi en @Yzile Is ophalen ook mogelijk? Ben geinteresseerd in de haardroger van Guchi en krultang nr 4 van Yzile :smile:

Met groot verdriet verkoop ik drie favoriete rokjes die ik met m’n coronakilo’s niet meer over m’n kont krijg: Maten zijn S/M:

Rokje Mexx maat 38 5,-

!

Vintage kokerrok maat 36 7,50

Zwarte suède kokkerrok staat maat 6 in, ik schat het als s/m 10,-

Heb m’n kast opgeruimd en ik verkoop het een en ander. Ik zit niet zo heel lang/reageer niet zo veel op dit forum maar beloof dat ik legit ben :smile: Heb alles op UW staan maar verkoop het liever hier :slight_smile: Heb zo’n beetje dezelfde prijzen aangehouden maar doe vooral een bod als je dat wil!

Zwart gebreide glittertop van Reinders, maat M (maar kan ook prima met maat S). Enkele keer gedragen en de nieuwprijs was 70,-, zou er daarom graag €20,- voor willen (ex verzendkosten).

Samenvatting

Ik ben me bewust van de universele forumhaat op Reinders maar hey, kan het proberen!



Witte Nikes, maat 39. €15 ex verzenden (nieuwprijs was 50,-)

Samenvatting

Vans California Suede Era Wingtip, maat 39 maar valt aan de grote kant. €20,- ex verzenden (nieuwprijs was 70,-)

Samenvatting

Ik heb je een privéberichtje gestuurd!

1 like

Ik heb een vraag uit nieuwsgierigheid en het past denk ik wel in dit topic. Ik ben nu Vinted aan het uitproberen. Hoe komt het dat sommige items 100+ likes hebben? Zijn er dan echt 100 mensen die denken: oh leuk maar ik ga er verder niks mee doen?

Na lang twijfelen, verkoop ik tóch mijn stijltang. De ‘Solia Professional Ceramic Ion Flat Iron’ om precies te zijn.

Destijds besteld uit Amerika voor omgerekend bijna € 100,00 en zou er graag € 40,00 (incl. verzendkosten) voor willen hebben. Let op: het heeft een Amerikaanse stekker, dus je moet een adapter (USA naar EU) gebruiken.

Interesse? Stuur me een PB!

41p8yI+PXCL

Ik weet van mijzelf en vriendinnen dat ik gewoon urenlang scroll langs vanalles en inderdaad veel ‘opsla’ door hartjes te geven. Doe er soms wat mee om het een week later toch te kopen, of soms gewoon als een soort eeuwig online winkelmandje te laten liggen.

3 likes

Ik doe het heel af en toe. Maar vaak als ik echt twijfel, of als ik iets wel leuk vind maar te duur vind en ze wijzen bijv. een bod af. Je krijgt namelijk een melding als de verkoper een prijswijziging doorvoert!

1 like

Ik heb wat kleuren Miyuki rocailles 11/0 te koop, ik werk toch liever met grotere rocailles. Heb ze nog niet gebruikt, in elk zakje zit ongeveer 10 gram. Zou graag per zakje de aankoopprijs a €1,10 plus verzendkosten voor willen of doe een leuk bod!

De roze (2 verschillende kleuren), beige en pastelgele kralen zijn 3 mm en mogen per kleur voor de aankoopprijs a €2,49 plus verzendkosten weg. Er zit 100 gram in de zakjes. De terracotta kralen rechtsboven zijn 4 mm en zijn ook €2,49. Of doe een leuk bod!

@Rozevarken @DahliaDavin ja ik like ook wel het een en ander, is toch een soort windowshoppen :biggrin: Maar mijn eigen items worden tot nu toe al verkocht bij 0-10 favorites. Dus snap niet zo goed hoe sommige items de 100 likes halen. Zal dan inderdaad wel ‘leuk maar te duur’ zijn.

1 like

Ik verkoop m’n Louis Vuitton Félicie Pochette, heb hem twee jaar geleden gekocht voor een bruiloft en hem alleen die dag gebruikt. Komt met doos, dust bag en aankoopbon

8 likes

Ik verkoop wat Nintendo Switch spelletjes. Puur omdat de collectie te groot word aan games en ik deze games vaak niet aanraak.

Dragon Quest builders: 25 euro
Terraria: 20 euro
Pokemon Lets Go Eevee: 40 euro
Just dance: 20€

Prijzen zijn exclusief verzending. Ophalen mag ook, als je in de buurt woont :stuck_out_tongue:

Wat had je als richtprijs in gedachten ?

Ik verkoop deze oorbellen van Cluse, 10 euro incl verzendkosten.

Ik verkoop een make-up spiegel met LED verlichting. Voor meer info: https://www.bol.com/nl/p/roro-living-stijlvolle-make-up-spiegel-met-led-verlichting/9200000101057601/

Mag weg voor € 10,00 (incl. verzendkosten).

Bershka sneakers, maat 39 maar vallen wat ruimer. Mogen weg voor €10 incl verzendkosten!

Adidas superstar, maat 37 1/3. €15 incl verzendkosten!

@M0nan misschien

1 like

Fred de la Bretoniere laarsjes, zwart leer, gevoerd van binnen, maat 40. Heb ze vorige winter gekocht en een paar keer gedragen, toch niet helemaal mijn ding. Nieuwprijs 189 euro.


Hourglass Caution mascara, 1x gebruikt. Het gaat om de travel size (kleine, zwarte verpakking). 15 euro bij de Bijenkorf, mag weg voor 10 euro incl verzendkosten


Roze corduroy wijde broek van Mango, maat 40. 3x gedragen. Hij valt lang!
Mag weg voor 12,50 incl verzendkosten

Ik neem de broek graag van je over! Ik stuur je een PM :blush: