Verkooptopic

Ik PB je even!

Ik hoop het ook! Bedankt voor het reageren

Weinig gebruikt nog in goede staat. Alleen de adres gegevens doorgestreept. Mag weg voor €18 exclusief verzendkosten

1 like

Deze wil ik graag van je overnemen, ik PB je wel even.

Blouse Monki met tijgers: maat XL, weinig gedragen 8 euro
Blouse Monki met stippen: maat L, gedragen, 5 euro
Topshop flared legging: maat 44, gedragen, 3 euro
Topshop tall flared jeans: maat W36 L36, weinig gedragen 20 euro

alles exclusief verzendkosten

Ik verkoop een hoop spellen, op carcassonne na allemaal nieuw/ongespeeld.

Richtprijs is exclusief verzendkosten, ophalen kan in Dordrecht.

Carcassonne

Gebruikt, maar zie je alleen aan de doos. Zitten diverse uitbreidingen zoals bouwmeester bij. €10

!

VERKOCHT Catan kooplieden & barbaren, oude stijl

€15
IMG_20201212_130716_DRO|666x500

!
IMG_20201212_130919_DRO|666x500 !

VERKOCHT Catan de kolonieen

Mini uitbreiding, €5
IMG_20201212_131229_DRO|666x500

!

Munchkin oz

€15
IMG_20201212_131259_DRO|666x500

!

VERKOCHT Catan houten uitbreiding 5-6 spelers

Deze staat ook op Marktplaats met bieden, €35
IMG_20201212_131700_DRO|666x500

!

Legenden van Andor 3, zelfstandig spel

Spel is op zichzelf te spelen, €30
IMG_20201212_124724_DRO|375x500

Om welke uitbreidingen naast de bouwmeester gaat dit? Of is het vooral het basisspel? Ik ben bang dat ik er anders al een aantal heb

@lascript het is voornamelijk het basisspel met toevallig wat uitbreidingen erbij, mocht je het basisspel al hebben zou ik deze niet kopen.
Volgens mij zit bouwmeester, kathedraal, rivier, vaantjes erbij. Ik zag ook nog het circus maar daarvan weet ik niet of die compleet is.

@death_by_sexy ja beide echt leuk met 2 personen, carcassonne is m’n favoriet. Legenden van andor gekocht omdat hier op 't forum mensen enthousiast waren maar het bleek te ingewikkeld voor ons. Kreeg wel als tip het filmpje van 999 games erover te kijken.
Ik woon in Dordrecht. Maar je mag ze samen voor 40€ inclusief verzendkosten (afhalen bij DHL punt).

Helaas dan haak ik af! @death_by_sexy

Ik wil mijn hoelahoep verkopen. Ik kan en doe het gewoon niet. Het is deze, mocht er interesse zijn kan ik nog even zelf foto’s maken in daglicht. Doorsnede is dus 100cm, je kan de delen uit elkaar halen en hij is 1,5kg. Let op: zonder de DVD. Volgens mij heb ik die überhaupt niet erbij gekregen destijds :woman_shrugging:
Zelf zat ik te denken aan 15eu excl verzending, maar doe een bod zou ik zeggen.
Op sommige plekken zitten wat deukjes in het omhulsel omdat dat van dat foam is en ergens tegenaan stond.

Ik verkoop mijn Philips epileerapparaat. Vond het een goed idee dit te kopen, maar heb het 1 keer geprobeerd en ik pak er gewoon niet meer naar :woman_shrugging:

Ik heb hem gekocht voor 83 euro en zou er graag 50 euro voor willen excl verzenden.

De doos heb ik weggegooid, maar alle accessoires zitten erbij(nog in het plastic) en het boekje en oplader ook. Het is de Philips Satinelle Prestige BRE651/00

Welke maat is die broek? En heb je misschien een iets betere foto van het jurkje?

Als je dat zou willen graag. Dan graag bij de sluiting en de lengte

Bedankt voor het opmeten!
De broek gaat me denk ik te kort zijn en het jurkje gaat denk ik ook niet heel mooi staan bij mij. Dus ik zie er vanaf. Hopelijk vind je iemand anders :hugs:

Ik ga verhuizen dus verkoop veel meubels! Alles liefst deze week (evt volgende week ook nog) op te halen in Rotterdam.

Sofa Company Astha 3 zits velours amberkleur

Ikea pax kledingkast 200 x 200 x 60

4 likes

In aanvulling op jouw bericht, mocht het sleuteltje niet in het slot afgebroken zijn: je kunt een nieuw sleuteltje ophalen bij klantenservice. Kost niets.

1 like

Weet niet of er interesse in is nu de zomer voorbij is, maar dacht met de nieuwe lock down misschien wel.

Ik verkoop mijn skeelers die ik tijdens de 1e golf heb gekocht zoals de rest van Nederland. Echter ben ik na een paar keer skeeleren zo hard gevallen (op mijn gezicht en stuitje), gelukkig had ik wel de pols en knie beschermers, dat ik het daarna niet meer durfde.

Het zijn Roces, maat 39, valt als een 37. Zou er rond de 100 euro voor willen incl de bescherming.

Hij staat ook op [Marktplaats](Roces skeelers incl bescherming [maat 39 valt als 37] € 100,00 https://link.marktplaats.nl/m1641281267?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons_seller)

Broek Weekday maat 29/30. Nooit gedragen, prijskaartje zit er nog aan. Zat zelf te denken aan 25 euro excl. verzendkosten. Of ophalen in Den Haag.

Sjaal h&m is meer donkerrood in het echt. Hij is heel lang en breed! €4

Leren vintage tas nog in goede staat €20

Ik verkoop deze game. Ik heb hem mijn vriend cadeau gedaan maar hij vind het niet zo leuk zegt hij en ik heb gezegd dat hij hem dan beter kan verkopen. Het is de plus edition en ik weet niet wat iemand ervoor wil geven maar 40 incl. verzendkosten ofzo? Bieden mag. Hij heeft er een half uur naar omgekeken en toen was hij er klaar mee. Ik kan eigen foto’s maken als je wil.