Verkooptopic

Ik weet eigenlijk niet meer wat ik er zelf voor betaald heb, wat denk je van 20 excl verzendkosten? Moet dan wel even kijken wat de verzendkosten zijn, verstuur eigenlijk nooit meer pakjes.

Is er toevallig iemand die een Nintendo switch verkoopt? (en dan niet de lite, want ik wil op de tv spelen)

Is het deze?
Welke maat heb je normaal?

Ja graag! En vooral armomtrek graag.

Heb je al bij Game Mania gekeken?

1 like

Oranje monki blouse: maat M, niet gedragen, €15 exclusief verzendkosten.

Corduroy groene broek Monki: maat 44, vrijwel niet gedragen, €15 exclusief verzendkosten.

Zwarte velours broek Monki: maat L, gedragen, €7 exclusief verzendkosten.

Wit poesjes shirt maat L, bijna niet gedragen €4 exclusief verzendkosten.

Grijs shirt met cactus maat L, bijna niet gedragen €4 exclusief verzendkosten.

Ik kan ook aanfoto’s maken of een betere foto bij daglicht.

Zit er stretch in die groene broek?

Ja er zit stretch in

Ik had dit hoesje van Casetify voor de iPhone 12 Pro al besteld, omdat het vanuit Amerika moet komen, maar op het laatste moment toch besloten om voor de Pro Max te gaan. Nu heb ik dus dit hoesje over en kan ik het niet meer terugsturen. Nieuwprijs is 49,-. Hoef er niet precies evenveel voor terug, maar rond de 40 is toch wel fijn. Alles zit nog in de verpakking, heb alleen de verzendenvelop open gemaakt en gekeken of het het goede hoesje is. Ik kan er een foto van maken als er interesse is.
Het gaan om deze: https://www.casetify.com/product/magick---lilac#/16001580

Deze jas heb ik nooit gedragen. De kleur is navy, maat 38 en het is 45% wol, 30% polyester en 25% viscose. De jas is niet gevoerd, dus het is meer een herfstjas dan een winterjas.

1 like

Kan ik iemand blij maken met deze cowboylaarzen van Zara in maat 41? Ik had ze met Black Friday besteld en ze zijn net binnen gekomen maar ik krijg de rits helaas niet dicht.

Ik had ze besteld voor 30 euro dus dat wil ik er ook graag voor terug, excl. verzendkosten.

Iemand interesse in de volgende parfums?

• Les délices de Nina van Nina Ricci (limited edition)
  • Ballet blanc van Repetto
  • Japanese cherry Blossom van The body shop (oud flesje)
  • Le temps des secrets van Jeanne en Provence

Ik verkoop de Lagan koelkast van Ikea voor 80 euro. Lichte beschadiging op de bovenkant omdat ik zo dom was een stijltang erop te leggen. Nooit gebruikt verder dus zo goed als nieuw.

foto’s

En een tweepersoonsbed boxspring met opbergruimte / 160x200. Slechts paar keer op geslapen dus ook bijna zo goed als nieuw, kan eventueel nieuwe topper op natuurlijk.
Prijs is 400 euro.

Foto’s

afbeelding

afbeelding

Ophalen in Breda, voor meer foto’s en info mag je ook een berichtje sturen natuurlijk :grin:

2 likes

Stom dat ik dat eerder niet heb bedacht, maar ik heb dus interesse in de body, kitlens en 50mm lens. Én ik ben morgen in DH!

1 like

Ik verkoop deze topshop leren enkellaarsjes in maat 40. Paar keer aangehad.

Ik verkoop deze maxirok in maat 40

1 like

Beauty :smiling_face_with_three_hearts::heart_eyes:

Ik gun hem een liefdevolle drager.

Jep! Ik doe m niet weg voor het bedrag wat daar staat hoor! Dacht zelf iets van rond de 75 maar ik sta open voor biedingen.

Hmm, ik kan hem voor je opmeten?

Ja is goed! Ik doe het na werk!

1 like