Tip voor rook- of andere vieze luchtjes: baking soda overheen strooien, in laten trekken (uurtje, nacht, afhankelijk van de geur) en er af kloppen/zuigen. Works like a charm!
Ik ben een tijdje bezig met afvallen en hou gewoon geen geld meer over voor steeds een nieuwe maat kleding, kom van 44 af.
Heeft iemand misschien sportkleding in maat 38 over? Of normale shirtjes en vesten bijv. Het liefst koop ik gewoon een hele bult in 1 keer over voor wat goedkoper, stel je vindt t teveel gedoe om per stuk te verkopen oid.
Sorry, hier heb je niks aan, maar ik heb hetzelfde gehad en het kost zoveel geld elke keer. Ook kleding die ik nieuw had en al te groot was voordat ik überhaupt de kans had om het te dragen. Ik heb ook maat 38 nu en ben nogal snel uitgekeken op kleding, dus zal onthouden voor je!
Toevallig heb ik nog heel veel sportkleding in maat 38/M waar ik maar niet aan toe kom om te verkopen, alleen heb ik er nog geen foto’s van. Op zijn vroegst zou ik die dinsdag kunnen maken. Zijn er dingen waar je niet naar opzoek bent, bepaalde type sportkleding of kleuren? Misschien dat er dan al dingen afvallen.
Ja in het begin was ik bij een maat kleiner heel excited maar nu niet meer en mn shirts enz slobberen zo lelijk, zie er onverzorgd uit.
@oliverqueen sport bh lijkt me lastig, of bijv een witte of gele sportlegging zou ik niet snel aandurven maar verder vind ik alles prima Ik wacht de fotos af, geen haast hoor!
Oke super! Ik ga dinsdag foto’s maken en dan stuur ik ze je in een DM
Warme en zachte cardigan van EDC by Esprit.
Vorige week tweedehands gekocht voor 12,50, maar ik vind hem te warm
Maat S, maar valt ruim (heb zelf maat S/M voor tops en deze valt mooi oversized).
€6 excl. verzendkosten (vest is heel dik, dus past niet door de brievenbus).
Kan evt aanfoto’s maken
Ik weet eigenlijk niet meer wat ik er zelf voor betaald heb, wat denk je van 20 excl verzendkosten? Moet dan wel even kijken wat de verzendkosten zijn, verstuur eigenlijk nooit meer pakjes.
Is er toevallig iemand die een Nintendo switch verkoopt? (en dan niet de lite, want ik wil op de tv spelen)
Ja graag! En vooral armomtrek graag.
Heb je al bij Game Mania gekeken?
Oranje monki blouse: maat M, niet gedragen, €15 exclusief verzendkosten.
Corduroy groene broek Monki: maat 44, vrijwel niet gedragen, €15 exclusief verzendkosten.
Zwarte velours broek Monki: maat L, gedragen, €7 exclusief verzendkosten.
Wit poesjes shirt maat L, bijna niet gedragen €4 exclusief verzendkosten.
Grijs shirt met cactus maat L, bijna niet gedragen €4 exclusief verzendkosten.
Ik kan ook aanfoto’s maken of een betere foto bij daglicht.
Zit er stretch in die groene broek?
Ja er zit stretch in
Ik had dit hoesje van Casetify voor de iPhone 12 Pro al besteld, omdat het vanuit Amerika moet komen, maar op het laatste moment toch besloten om voor de Pro Max te gaan. Nu heb ik dus dit hoesje over en kan ik het niet meer terugsturen. Nieuwprijs is 49,-. Hoef er niet precies evenveel voor terug, maar rond de 40 is toch wel fijn. Alles zit nog in de verpakking, heb alleen de verzendenvelop open gemaakt en gekeken of het het goede hoesje is. Ik kan er een foto van maken als er interesse is.
Het gaan om deze: https://www.casetify.com/product/magick---lilac#/16001580
Deze jas heb ik nooit gedragen. De kleur is navy, maat 38 en het is 45% wol, 30% polyester en 25% viscose. De jas is niet gevoerd, dus het is meer een herfstjas dan een winterjas.
Kan ik iemand blij maken met deze cowboylaarzen van Zara in maat 41? Ik had ze met Black Friday besteld en ze zijn net binnen gekomen maar ik krijg de rits helaas niet dicht.
Ik had ze besteld voor 30 euro dus dat wil ik er ook graag voor terug, excl. verzendkosten.
Iemand interesse in de volgende parfums?
- Les délices de Nina van Nina Ricci (limited edition)
- Ballet blanc van Repetto
- Japanese cherry Blossom van The body shop (oud flesje)
- Le temps des secrets van Jeanne en Provence
Ik verkoop de Lagan koelkast van Ikea voor 80 euro. Lichte beschadiging op de bovenkant omdat ik zo dom was een stijltang erop te leggen. Nooit gebruikt verder dus zo goed als nieuw.
En een tweepersoonsbed boxspring met opbergruimte / 160x200. Slechts paar keer op geslapen dus ook bijna zo goed als nieuw, kan eventueel nieuwe topper op natuurlijk.
Prijs is 400 euro.
Ophalen in Breda, voor meer foto’s en info mag je ook een berichtje sturen natuurlijk