Ik heb een hoop boeken. Allemaal nog in goede staat, de meeste zelfs zo goed als nieuw.
Alles mag weg voor 5 euro per stuk excl verzendkosten. Coca cola boek voor 10 euro.
Ik heb een hoop boeken. Allemaal nog in goede staat, de meeste zelfs zo goed als nieuw.
Alles mag weg voor 5 euro per stuk excl verzendkosten. Coca cola boek voor 10 euro.
Ik verkoop twee hele mooie jurken van ASOS en Nelly die beide maar 1x zijn gedragen en waar ik niet meer in pas en dus helaas weg doe :’(
Ik heb van beide eventueel eigen foto’s die ik kan sturen via PB bij interesse!
ASOS DESIGN kort groen jurkje met hartvormige halslijn en lange mouwen
Kleur lijkt op de afbeelding blauw, maar is in het echt groen
Maat 42
€20 incl verzenden (past door de brievenbus)
Nelly velvet donkergroene maxi-jurk met overslag touw waarmee je de jurk kan ‘aantrekken’
Maat 40, maar ik droeg hem met maat 42/44. Is dus heel stretchy (en comfortabel!)
Kleur is zoals op de foto’s
€35 incl verzenden (past niet door de brievenbus)
Zo mooi!
Ik stuur je even een PB!
Ik wil de blazer wel overnemen! Het is een langer model zo te zien he?
Dit klopt inderdaad ! Ik stuur je even een PB
Wat vraag je voor de Isabel Marant blazer? Of kijk ik over de prijs heen? Twijfel een beetje qua maat, maar ik wacht eerst je prijs wel af
Oh vergeten prijs bij te zetten. Maar ik heb er destijds bijna €400,- voor betaald er wil er wel minimaal €150,- voor hebben
Ik verkoop laarsjes van Sascha via wehkamp. Ze zijn van leer in lak, met veters en een rits aan de zijkant. Ik vind ze vet leuk, maar ze zijn te groot en ben zo stom geweest de doos etc al weg te gooien waardoor ik ze niet terug kon sturen. Heb ze dus njet gedragen. Het is maat 38 maar vallen dus ruim. Ik Wil ze graag voor 50€ verkopen of geef me een goed bod (ze staan nu voor 99,99 maar heb ze met een aanbieding gekocht).
Ik heb deze Gymshark legging in maat L (groen) besteld met blackfriday korting en wil hem retouren maar misschien dat ik er hier iemand nog blij mee kan maken aangezien hij helemaal uitverkocht is?
Wat wil je er voor hebben?
Dezelfde prijs (48 euro). Het past door de brievenbus dus verzendkosten zullen 2 of 3 euro zijn.
Verkoopt iemand zo’n soort jurk? Mag in andere kleur of andere fit. Maat M met stretch of maat L zonder.
Honger staat al lang op mijn lijstje om nog te lezen, dus die neem ik graag van je over!
Leuk, ik vond het een goed boek en heel interessant. Stuur maar een PB!
De rechter past helaas niet door de brievenbus, en ze zijn 1100 gram, dus volgens mij een standaard postNL pakket van €6,75.
Is goed, stuur maar een PB!