Verkooptopic

Heeft iemand hier misschien interesse in een roze bank? Ik wilde 'm op marktplaats neerzetten, maar gezien ik jullie hier leuker vind, had ik bedacht het hier eerst te vragen

4 likes

Ah ja die is zo leuk! Maar in welke regio moet het worden opgehaald en wat is de prijs?

Amersfoort! En ik zit te denken aan rond de 250 euro

Daar moet ik zelf nog even over nadenken. Maar volgens mij is er hier sowieso wel veel animo :heart_eyes:

Ik vind 'm geweldig! Maar ik denk dat mijn vriend hier niet blij mee gaat zijn haha.

Ik verkoop mijn iMac uit 2012 omdat ik eigenlijk alleen nog maar mn laptop gebruik!
https://tweakers.net/aanbod/1971922/imac-(21-komma-5-inch-eind-2012).html

Ik ben m’n kledingkast aan het opruimen en heb nu dit op marktplaats staan:
Culotte is maat 36/38
Zwart witte blouse jurk XS
Zwart jurkje S
Jumpsuit 36

Ik verkoop mijn Charlotte Olympia kitty flats. Heb ze een paar keer gedragen, maar ik vind de hak te laag en de schoen daarom niet mooi aan mijn voet staan. De hak is 1,5 cm en ik ben toch meer van de 5 cm.

https://www.marktplaats.nl/plaats/m1397177570/view?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Love het bovenste ! Hoeveel wil je ervoor incl verzending naar België?

Ik heb je een pb gestuurd!

@Willem Wil ze voor 70 graag van je overnemen : )

Shirtjes zijn maat m,
Schoenen zijn nieuw, maat 39
Armbandje is geen echte Pandora maar wel zilver.
Mi moneda zitten nog wat meer muntjes bij

Rood fluwelen plisse broek. In label staat dat het m/l is maar ik draag 'm hier met 36/38 en ben 178.

Hij is 20 cm.
Ik heb hem destijds gekocht voor 50,- maar weet niet wat ik er voor moet vragen eigenlijk.
Wat wil je er voor geven?

Long shot, maar heb je de witte blouse nog?

Jawel ! Ik woon in BE en verzending kost 9€ wel… wat denk je van 15 incl? X

Oei das wel veel, zou het ook in een stevige envelop via de brievenbus kunnen?

Maat 37.5, valt als 37
2 keer gedragen, doe ze weg omdat ik teveel schoenen heb.
30 incl verzenden

Hoeveel vraag je voor dat bruine shirtje?

15,-? Hij is nog bijna nieuw