Verkooptopic

110 ex verzendkosten! @Kuidaore @MENDOWN

1 like

Zijn ze nog allemaal bruikbaar? Of heel stroperig?

Vans 40,5
Nike air max gumsole 41
Benefit ka-brow nieuw kleur 5
Benefit wenkbrauw poeder kleur 5

https://www.marktplaats.nl/verkopers/5187702.html

Welke maat zijn de Nike’s en wat wil je er voor hebben?

Maat 41. Voor €80incl!

Ik verkoop ook dingen. Kleding van o.a. FILIPPA K, cos, Anna van Toor en een blouse van Acne.

Link: https://www.marktplaats.nl/verkopers/18139151.html

@Lort @instantramen

2 likes

Ben nog steeds geïnteresseerd in de blouse! Hoeveel wil je ervoor hebben?

1 like

Deze afgestudeerde verkoopt oude studieboeken! Voornamelijk methodologie/statistiek boeken. Ik heb er vrij veel verzameld door mijn bachelor en master dus misschien zit er wat bij voor andere studenten! Ik verkoop ze trouwens ook via bol.

  • Descriptive and Inferential Statistics in the Social Sciences - Gerhard G. van de Bunt (VU University)
  • Discovering Statistics using IBM SPSS Statistics - Field (4th edition)
  • Social Research Methods - Bryman (3d edition)
  • Research methods for business students - Saunders, Lewis & Thornhill (7th edition)
  • Social Research Methodology (Qualitative&Quantitave approach) - Gerhard G. van de Bunt (VU University)
  • Basiscursus SPSS - Te Grotenhuis & Matthijssen, versie 10-14

Communicatie/Bestuurskundige boeken:

  • Skilled Interpersonal Communication - Hargie (5th edition)
  • Fundamentals of Organizational Communication - Shockley-Zalabak (8th edition)
  • Comparative Government and Politics - Hague and Harrop (8th edition)
  • The Essential Public Manager - Pollitt

Edit: ik verkoop ook nog een reisboekje over Sri Lanka van Insight Guide (2016)

1 like

Ik misschien! Wat vraag je er voor? :blush:

Daniël Wellington horloge, gedragen maar ligt nu al tijden in m’n kast. Vorig jaar nog nieuwe batterij erin laten zetten.

Ik heb nog eea toegegevoegd!
Hanteer hogere prijzen op mp dan ik verkoop, mensen bieden daar toch altijd way onder de vp…

https://www.marktplaats.nl/verkopers/5187702.html

2x Primadonna en 1x Marie-Jo string te koop. Ooit eens gekocht, opgevouwen en nooit meer uit de kast gepakt. Nooit gepast/gedragen, kaartjes zitten er nog aan. Primadonna’s zijn in maat 40 en Marie-Jo maat 42 (lijkt wel hetzelfde te vallen als de PrimaDonna’s).

Bij voorkeur verkoop ik ze met zijn drieën tegelijk, mogen voor klein prijsje weg omdat ik ze echt niet draag. Dacht aan €20 voor alle drie, verzendkosten wil ik wel voor mn rekening nemen, mits de koper t okee vindt als ik ze in een grote envelop verzend. :slightly_smiling_face:

Heb je foto’s?

Als @DikkeKip het niet wil, wil ik het wel!

1 like

@Yzile ik zie er van af :blush:

Tof! Ik ga denk ik binnenkort ook over naar een andere telefoon dus laat deze even aan me voorbij gaan.

weg


Maat S.
5 euro excl. verzendkosten.


Broek/pantalon van H&M maat 36
1 keer gedragen. Mag voor 10 euro excl. verzendkosten weg

Bh’s, beiden maat 65G (30F in UK maat). Gedragen, maar niet vaak, want ik pas ze toch niet. Mogen samen weg voor 20 incl.

Heb de schoenen 1 x binnen gedragen.