Verkooptopic

Ik verkoop deze laarsjes, maat 42, bijna niet aan gehad. Merk is: Zign Zitten meer als een maat 41. Nieuw gekocht voor €100 ik verkoop ze voor €65 exclusief verzendkosten.

Vintage jas van h&m maat 42 nooit gedragen verkoop hem voor €15 exclusief verzendkosten


Bij de action heb je momenteel ook veel keuze!

1 like

Ik heb wel interesse!

Sorry! Ik lees het nu pas. Ik heb geen idee…

Ik verkoop deze spijkerbroek van Kings of Indigo, maat 26. Ik heb maat 27 en hij sluit bij mij strak aan. Het is een hoge taille. Hij ligt al meer dan een jaar in de kast en heb hem nauwelijks gedragen. 20 euro inclusief verzenden?

Edit: kleur is meer zoals op de tweede foto.


afbeelding

Ik verkoop deze Adidas torsion ZX Flux, black rose gold. Maat 42.

Ik denk 2 jaar geleden gekocht, want ik moest en zou ze hebben maar ze hadden alleen nog een maat 42 toentertijd. Dit is te groot voor me en heb ze uiteindelijk 2x gedragen. Ze zien er dus nog nieuw uit. €50,- ex verzendkosten. Ophalen mag ook in Arnhem.
In de bijlage eigen foto’s

Samenvatting

1 like

Ik heb wat schoenen te koop, maat 38/38,5. Dr. Martens, Nike, Vans, Adidas, New Balance. Prijzen zijn excl verzenden (ophalen in Groningen mag ook). Ik kan van alles meer foto’s maken als iemand dat wil.

Meer foto's en info

Nike maat 38,5. Er staat Nike op de hak. E10,-

Nike Huarache maat 38,5 valt kleiner. Kleine beschadiging op de neus en het wit is een klein beetje donkerder bij de binnenkant. E10,-

New balance maat 38,5 (valt als 38). Het suede ziet er niet meer nieuw uit (zie foto) E5,-

Vans Lo Pro maat Men 6/Women 7.5 E10,-

Nike maat 38.5, E5,-

Adidas Samba, maat 38 2/3, E10,-

Dr. Martens size 5 staat er geloof ik in? Het zal een 38 zijn, want ik heb 38 en ze passen mij. Hebben wel gebruikerssporen. E20,-

H&M boots maat 38, weinig gedragen, wel kleine beschadigingen bij de neus. E5,-

Vans maat men 5,5/women 7. E10,-

Ik verkoop m’n auto, mag ik die hier ook posten?
KIA Picanto comfortline navigator uit 2018.

Nog geen jaar oud, bijna 15000 op de teller.

€11.500

5 likes

Ik heb deze broek van Pieces maar is mij te lang (1.60). Heb 'm ook maar 1 keer aangehad. Maatje xs en zit vrij strak bij je taille. €20,-

Rains jas, nooit gedragen, mag voor 40 excl weg

Maat xs

Ik verkoop 2 objectieven:

  • Canon EF-S 55-250mm f/4.0-5.6 IS STM
  • Canon EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 iS STM

https://www.marktplaats.nl/plaats/m1383442706/view?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller

1 like

Deze kleding mag weg voor weinig

Voor referentie: ik meet 165cm, broekmaat 36 in zara, tops S/M, schoenmaat 37.

Stuur een berichtje als je interesse hebt !

1 like

Hoeveel vraag je voor de laatste 2 schoenen?

30€ voor de nikes, laarsjes en verzending?

1 like

Welk merk en maat is de blauwe spijkerbroek? En wat zou je daar ongeveer voor willen hebben?

Massimo Dutti, maat 36… mag weg voor een tientje. Heb ook nog deze van H&M die weg mag voor 5€. Voor 15€ incl verzending mag je ze beiden !

Ik stuur je even een pb!

Maat 36, gekocht voor 170 euro, 2 keer gedragen

5 likes

Hoeveel wil je er nog voor?

Wat zou je er nu voor willen hebben?