Verkooptopic

Er is nog een andere kandidaat, maar ik laat je weten als ze afhaakt :blush:

Hoi allemaal!

Ik wil graag mijn Fitbit Alta HR in de kleur rose gold verkopen!
Hij werkt nog perfect, maar ik heb inmiddels mijn doelen behaald en hierdoor draag ik hem nooit meer en dat is natuurlijk zonde.

Je krijgt er vier bandjes bij en uiteraard de oplaadkabel. Een van de roze bandjes is wat verkleurd, vandaar dat ik een nieuw setje van Fitbit kreeg.

Ik kocht hem nieuw voor €169,95, en voor €85 stuur ik hem graag naar je op!

Ik verkoop mijn macbook pro uit 2011 met een 13inch beeldscherm. Ik dacht zelf aan 425euro, er zit overigens nog een oplaadkabel bij!

Ik verkoop deze broek van Monki maat 44. Ik heb hem een paar keer aangehad, maar ik ben erg lang en vind hem eigenlijk toch wat te kort. Ik verkoop hem voor €15 exclusief verzendkosten.

Wat een gave broek! Wat voor stof is het en stretcht ie een beetje?

Het is 100% Polyester en er zit wel een klein beetje stretch in. Het is iig geen stugge broek.

Thanks, ik ga er even overna denken! Ik heb namelijk al een broek die er heel erg op lijkt haha.
PS. Je hoeft het niet voor me vast te houden hoor.:blush:

Ben je een kleine 44? Of juist iets ruimer?

Iets ruimer. Ik kan vanmiddag wel de waist opmeten dat is wellicht wat makkelijker

Rebecca Minkoff Mini MAC soft blue, gunmetal hardware. 1 Keer gedragen.

Nieuwprijs 247.
TEAB

Boeken prijs in overleg

Mango korte trui maat L valt ruim. Bij interesse maak ik een aanfoto. 2 keer gedragen mag weg voor €15 exclusief verzendkosten

Top Monki maat M weinig gedragen want eigenlijk te klein. Mag weg voor €5 excl verzendkosten

De taillemaat is 80cm

4 kleine liquid lipsticks van Kat von D

Het zijn deze kleuren

Ze zaten in een Sephora set van vorig jaar en de andere kleuren vond ik heel leuk alleen deze raak ik steeds maar niet aan.

3 euro ps of 10 voor alle vier of ruilen tegen iets anders wellicht :slight_smile:

Ik houd deze al een jaar of 3 in mijn schoenenkast, omdat ik ze droeg toen ik nog scooterkon rijden en zelf op stap kon (vandaar de scuffs). Maar ik moet ze loslaten want anders heb ik ze over 2 jaar nog en staan ze nog te staan.

Zou iemand ze willen? Ik heb ze destijds met veel liefde gedragen, maar ze zijn toe aan iemand die er wél zelf mee naar buiten kan en die er wel op kan lopen. Maat 39

vallen ze als een grote/kleine of normale 39?

Geen idee, ik heb ze in 39 gekocht omdat mijn steunzolen erin moesten passen. Hoe weet ik of het een grote/kleine 39 is? :see_no_evil:

heb je anders ook maat 39? Hoe vallen deze tegenover je andere schoenen? Meer plaats over bij de tenen of minder, …

ik heb van mezelf 38, maar ik zou zeggen dat deze docs groot vallen!

Ik heb interesse in de twee linkse (lichtste dus). Kan je swatches maken aub?

Op mn huid bedoel je? Vinx je dat niet onhygiënisch? Heb deze niet op gehad of getest op mn huid eerder