Verkooptopic

Ik wil girl woman other graag! Stuur je een pb

1 like

Ik denk ongevraagd even mee. Je kan de boeken eventueel in een grote envelop doen toch? Dan kun je ze naast elkaar leggen in plaats van op elkaar stapelen (= te dik). Ik hoop dat ik mezelf goed uitleg zo.

1 like

All the Light We Cannot See is een prachtig boek! #nospon

Of openvouwen en op elkaar of naast elkaar!

Openvouwen? En de rug breken? Dit doet zo veel pijn aan mijn boekenhart :sob:

5 likes

Jaaa I know
Maar wel minder erg dan ezelsoren of er in schrijven

NoooooooooooooOooo

Ik gebruik altijd een markeerstift als ik lees om de dingen die ik interessant vind te highlighten :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Dit hoort denk ik in het biechttopic want OMG

5 likes

Neejoh dat zijn dingen die horen bij het lezen! Rug breken is een veel ernstiger vergrijp

3 likes

Is circe Engels of Nederlandstalig?

Ech nie
Ik out mezelf nu als een notorious boek-op-z’n-kop legger als ik geen bladwijzer heb maar ezelsoren zou ik tenminste nooit doen!!

Ook ik vind rugbreken prima hoor en geen doodzonde qua boeken.

Maar, dat is zo te zien vloeken in de kerk, ezelsoren vind ik ook goed. En schrijven ook wel, al doe ik het zelf niet. Ik hou van die doorleefde net niet uit elkaar vallende boeken. :relieved:

5 likes

Helaas is die net verkocht

1 like

Aah zonde.

Ik was van plan een nieuwe iPhone te kopen en ik had bij Casetify alvast een hoesje gekocht voor een iPhone 12 Pro, maar heb uiteindelijk een andere telefoon via werk gekregen. Door omstandigheden vergeten op tijd terug te sturen, dus hopelijk is er hier iemand met interesse!

Super goede hoesjes, ik heb mijn vorige telefoon er meerdere keren in laten vallen, zelfs van een betonnen trap en hij bleef heel!

Het gaat om:

1 x iPhone 12 Pro Ultra Impact Case - Clear

Shipping: Free
Total: €65

Edit: 65,- was de nieuwprijs en ik hoef dat er niet perse helemaal voor terug. Doe een bod zou ik zeggen :slight_smile: Zit nog helemaal nieuw in verpakking dus.

19 likes

Is inflatie

6 likes

Haha ik was helemaal vergeten dat ik het hier al een keer heb gezet, ik dacht alleen op Vinted. ik heb gister gewoon mijn bestelling gekopieerd en geplakt. Vorige keer blijkbaar niet goed gekeken wat de prijs was.

Verkocht