Ik wil wel!
Top! Dan is ie voor jou. Vind je het vervelend om de verzendkosten te betalen? Ik twijfel of ie door de brievenbus past!
Edit: als je in rotterdam woont mag je em ook ophalen!
Nee hoor dat is goed!
Is dit trouwens een oude verpakking?
Ja dat denk ik wel! Want ik wou op de website kijken wat ik er ooit voor heb betaald maar kon em zo snel tussen die andere verpakkingen niet vinden. Ik heb em denk ik ook al wel een hele tijd! Zal ik er een pakketje van maken?
Is ie nog wel dicht?? Ik weet niet of dat spul over de datum kan
Verkocht
Aan het begin van mijn borduur carrière vol enthousiasme bij Ali enorm veel borduur kleuren gekocht. Nu ik wat verder ben koop ik telkens braaf de DMC kleurtjes.
Nog een poging gedaan om een mega pompom te maken. Maar geen zin in om af te maken.
Zijn meer dan 200 strengen borduurgaren. (Ik had geen zin meer om te tellen ) er staan DMC kleurnummers op de meeste, maar deze komen niet altijd precies overeen.
Voor €10,- inclusief verzenden met DHL naar je huis, komt het je kant op
Okay prima, je hebt me overtuigd!
Dat was niet de bedoeling hoor haha! Als je twijfelt moet je het niet doen! Wil je niet het gevoel geven dat je moet kopen!
Met pijn in mn hart verkoop ik deze leren rok die ik ooit vintage heb gekocht bij Episode.
Hij is helaas te klein geworden. Het is een kleine maat 36 of een 34.
Samsung galaxy s20 Flip case van iDeal of sweden. Nieuw gekocht voor 20 euro
Grijze sweater dress van de Boohoo, maat L
Gestreept body con jurkje van de primark, maat 42
Gestreept jurkje van de Zara, maat L
Blousje van de pull and bear, maat L
Trui van Jacqueline de Yong, maat L
Rokje van de Vero Moda, maat L
Mocht iemand interesse hebben in een van deze items, let me know!
Wat vraag je voor de trui?
Ik dacht zelf aan 15 euro incl verzending. Hij is wel iets meer blauw in het echt, zal morgen even proberen een betere foto te maken!
Wil je het nog overnemen? Want ik heb ook iemand op marktplaats die interesse heeft. En aangezien jij de eerste bent vraag ik het nog even na!
Ja sorry ik dm je!!
Bijna verhuizen dus tijd om de kledingkasten eens uit te zoeken.
Samenvatting
Basic jurkje van Dolce & Gabbana. Ik draag hem nooit want teveel zwarte jurkjes. Maat 36.
Blouse van Zara. Maat M.
Groen/zwart gestreept jurkje van de Sting. Maat S.
Zwart/wit jurkje van Superdry. Maat S.
Bordeauxrode jumpsuit. Ik heb hem ooit in Engeland in een boetiekje gekocht dus geen idee welk merk. Maat 34/36
Blauwe kanten jurk. Zelfde verhaal als met de jumpsuit. Maat 34/36
Ik was toch iets te snel met reageren zie ik sorry! Ik heb maat 37/38 en als ze jou veel te groot zijn met maat 37, ben ik bang dat ze mij ook te groot zijn. Heb zelf ook nooit eerder reebok gehad dus heb geen vergelijking voor de maat.
Wat vraag je voor die blouse van pull and bear?