Oh sorry, zijn inderdaad platforms!
Zat zelf te denken aan €30,- incl?
Hoe vallen ze qua maat?
Heb je de Kiki Londen led lamp nog?
Nee, die heb ik helaas al verkocht.
Ik verkoop een Apple Watch 3 met verschillende bandjes.
Ik heb het van een collega kunnen overkopen maar ik ben teveel afgeleid door de berichten en vind een fitbit toch fijner (ook om dat de batterij langer meerdere dagen meegaat).
Iemand interesses? Ik heb het nu 2 weken, volgens mij heeft zij het 2 jaar gehad.
Ik dacht aan €100,-
Als je foto’s wil, laat maar weten.
Vrij groot wel! Ik heb een kleine maat 41 en voor mij zijn ze te groot.
Ah dan zijn ze voor mij te groot. Ik heb ook meestal 40 tenzij iets klein valt. Thanks
mag ik heel vervelend zijn en vragen welke essie nummers je hebt?? <3
EDIT; even je foto opgeslagen en omlijnd welke ik wellicht zou willen als je ze nog hebt <3
Als ik deze nummers zou mogen ontvangen graaag <3
Iemand interesse inDe Krups NESCAFÉ® Dolce Gusto® Infinissima koffiemachine?
Gekocht in mei 2020 voor €59,-.
Dat zijn To Buy or not to Buy, Skirting the Issue, Belugaria, Stylenomics, en Dive Bar. Ik heb ze nog!
Ooo tof! ik stuur je even een DM!
Ik heb deze Veja Campo Chromefree in de aanbieding in maat 38. Zijn mij helaas net te klein. Heb er dus 46 euro voor betaald en dat wil ik er dan ook wel voor hebben. Wil de verzendkosten wel delen (retourkosten bij de website zou ik anders toch moeten betalen)
Denk je dat vang me als ik val en een van ons liegt samen in de brievenbus kunnen? Zo ja, dan heb ik daar wel interesse in!
Nee, dat gaat helaas niet passen. Alleen al een van ons liegt is al bijna het limiet voor brievenbus…
Ahhh oke. Past vang me als ik val wel door de brievenbus? Dan denk ik dat ik die wil. Heb alleen geen idee wat een fatsoenlijke prijs is haha.
Heb je een pb gestuurd!