5 euro?
En dan verzendkosten erbij? Das goed!
Ik heb je een DM gestuurd!
Ik heb interesse in het boek van Kim en Rutger bakt. Wat wil je ervoor hebben?
Voor het boek van Kim zou ik graag 25 euro willen aangezien het niet meer gedrukt wordt.
Voor het boek van Rutger graag 7,50!
Het boek van Kim is trouwens echt mega dik een klein, dat je je daar niet op verkijkt. Was voor mij ook best een verrassing toen ik het kreeg.
Arket jurk maat 40 zwart
H&M Trend blouse maat 38 blauw
Vanilia nep leren legging maat 38 donkergrijs
COS pantalon maat 38
Zara ruffle crop top maat M zwart
Atelier do Sapato leren laarsjes maat 36 cognac
Vanilia jurk met leren detail maat 40 zwart
Voor prijzen of meer info mag je een bericht sturen! Alles is nog in zeer nette staat. Alleen zit in de licht blauwe blouse van H&M Trend een heel klein vlekje wat er niet meer uitgaat.
Harry Potter is Engels en hardcover de rest is Nederlands en paperback behalve het korte leven van Bree tanner. Doe een bod!
Nieuw in verpakking: CND SolarOil in 7,3 en 63 ml voor mooie verzorgde nagelriemen Van beide formaten heb ik twee stuks te koop.
Prijzen zijn inclusief verzendkosten:
7,3 ml: €7,50
63 ml: €22,50
Ik wilde je dm’en maar ben nu toch weer vergeten hoe dat moet met gesloten profiel😅
Hoeveel zou je ervoor willen?
Je zult hem vast niet meer hebben een half jaar later, maar ik probeer het toch; heb je het geheugenpaleis nog?
Ik heb gisteren weer wat kleding op vinted te zijn en heb nu 110 artikelen te koop staan:’) Meeste dingen zijn maat s of m.
Omg die vintage rok! Ik moet me inhouden
Ik wil iets! Maakt het uit of ik je hier of daar pm?
Hoi! Maakt niet uit, hier mag ook. Denk dat verzendkosten via vinted misschien wel goedkoper zijn
Is het die korte zwart/witte? Dat vind ik echt een Vaiana rokje:p
Oh haha, dan had ik het heel erg mis
Hoi,
Ik heb clips in extentions, 12 inc. Nooit gedragen, het is helaas mijn krultype niet en ik was te laat met reourneren. Nieuwprijs was € 109,00. Ik wil er graag € 50,00 voor.
Het zijn 7 stuks / 120 gram.
100% virgin human hair.
Kan gewassen, geföhnd en gekleurd worden.
Hij staat ook op MP maar dan voor € 10,00 meer.