Verkooptopic

Moet even kijken of hij in een grote envelop past, maar denk het wel. 10 incl verzending?

Gekocht nav het review je spellen topic, maar het is niet ons ding!

In de kerstvakantie gekocht, 2x gespeeld dus zo goed als nieuw! Nieuwprijs was 50 euro. Ik zou er 30 voor willen.

Edit: verkocht!

2 likes

Ik verkoop deze jasjes van Purdey, maat M. Het doet me een beetje pijn om ze te laten gaan maar ze vallen redelijk klein (meer als een S) en zeker rond mijn schouders zit het nét te krap, ze zijn daarom ook bijna niet gedragen. Kleur van het rode jasje is in het echt wijnrood. Ik zat zelf te denken aan 20 per stuk. Stuur me een PM als je interesse hebt! Versturen kan of afhalen in omgeving Den Haag/Leiden.

1. Rokje Massimo Dutti kids - 13-14 jaar (valt als XS)

2. Grijze trui met pompons H&M - maat 34

3. Roze trui Bershka maat S

4. Tijgerprint cardigan H&M maat 36

Alles amper gedragen. Meer foto’s en details op mijn vinted: https://www.vinted.be/member/48194513-liesh
Ik woon aan de grens dus kan het op de post doen zowel in België als in Nederland.

Ooh dat zwarte jurkje​:raised_hands: Ik ben al tijden op zoek naar zoiets, maar doe eigenlijk een no buy challenge :speak_no_evil: Is ie er nog en zo ja hoeveel vraag je ervoor? Dm’en mag ook als je dat fijner vind.

Ja heb hem nog! Ik zal je even een pb sturen

1 like

Ik verkoop dit Expeditie Robinson spel. Nog nieuw in de doos, nooit gebruikt.

1 like

Ohh die grijze pompontrui, is die 10 jaar oud ofzo? Dat was vroeger echt mn lievelingstrui!

2 likes

Haha geen 10 jaar denk ik. Maar heb hem wel al best lang, ik denk een jaar of 6?

1 like

Ik heb deze jas al heel lang, maar ik denk dat ik hem maar een keer of 2 heb gedragen. Hij is echt heel mooi maar ik ben geen ‘luipaardprint type’, hij staat me op de een of andere manier gewoon niet. Heb hem al die tijd gehouden omdat ik het zonde vond maar ik wil er nu toch graag iemand anders een plezier mee doen.

Ik dacht zelf aan €25 excl. verzendkosten?
Mag ook worden opgehaald natuurlijk (zuid-Limburg). Let vooral niet op mijn sokken op de aan foto, had koude voeten :crazy_face:

(nieuwprijs was €100 maar heb hem toch dik 10 jaar geleden gekocht)

Ik heb een aantal boeken waar iemand anders misschien blijer van wordt.

Iemand interesse?

Hoeveel wil je voor het Hell’s Angels-boek?

5 euro?

En dan verzendkosten erbij? Das goed!

Ik heb je een DM gestuurd!

Ik heb interesse in het boek van Kim en Rutger bakt. Wat wil je ervoor hebben?

Voor het boek van Kim zou ik graag 25 euro willen aangezien het niet meer gedrukt wordt.

Voor het boek van Rutger graag 7,50!

Het boek van Kim is trouwens echt mega dik een klein, dat je je daar niet op verkijkt. Was voor mij ook best een verrassing toen ik het kreeg.

Arket jurk maat 40 zwart

H&M Trend blouse maat 38 blauw

Vanilia nep leren legging maat 38 donkergrijs

COS pantalon maat 38
Zara ruffle crop top maat M zwart

Atelier do Sapato leren laarsjes maat 36 cognac

Vanilia jurk met leren detail maat 40 zwart

Voor prijzen of meer info mag je een bericht sturen! Alles is nog in zeer nette staat. Alleen zit in de licht blauwe blouse van H&M Trend een heel klein vlekje wat er niet meer uitgaat.

Harry Potter is Engels en hardcover de rest is Nederlands en paperback behalve het korte leven van Bree tanner. Doe een bod!

1 like

Nieuw in verpakking: CND SolarOil in 7,3 en 63 ml voor mooie verzorgde nagelriemen :blush: Van beide formaten heb ik twee stuks te koop.

Prijzen zijn inclusief verzendkosten:
7,3 ml: €7,50
63 ml: €22,50