Verkooptopic

Ik wilde je dm’en maar ben nu toch weer vergeten hoe dat moet met gesloten profiel😅

Hoeveel zou je ervoor willen?

Je zult hem vast niet meer hebben een half jaar later, maar ik probeer het toch; heb je het geheugenpaleis nog?

Prijs is me om het even, als je hem wil stuur je maar een berichtje, hij is nog netjes

1 like

Ik heb gisteren weer wat kleding op vinted te zijn en heb nu 110 artikelen te koop staan:’) Meeste dingen zijn maat s of m.

1 like

Omg die vintage rok! Ik moet me inhouden :no_mouth:

1 like

Leren zara pumps nog met kaartje eraan. Doe een bod :slight_smile:

2 likes

Ik wil iets! :slight_smile: Maakt het uit of ik je hier of daar pm?

Hoi! Maakt niet uit, hier mag ook. Denk dat verzendkosten via vinted misschien wel goedkoper zijn

Is het die korte zwart/witte? Dat vind ik echt een Vaiana rokje:p

1 like

Deze! :scream:

Oh haha, dan had ik het heel erg mis :joy:

Hoi,

Ik heb clips in extentions, 12 inc. Nooit gedragen, het is helaas mijn krultype niet en ik was te laat met reourneren. Nieuwprijs was € 109,00. Ik wil er graag € 50,00 voor.

Het zijn 7 stuks / 120 gram.
100% virgin human hair.
Kan gewassen, geföhnd en gekleurd worden.

Hij staat ook op MP maar dan voor € 10,00 meer.

afbeelding

1 like

Reebok classic maat 41. Gedragen maar niet veel.
€15 exclusief verzendkosten.

Niet veel gedragen? Zo zien mijn schoenen eruit na een jaar dagelijks dragen. Sorry niet mijn zaak maar echt schandalig dat je dit probeert te verkopen voor 15 euro terwijl deze schoenen nieuw 80 euro kosten. Ik zou het gewoon weggeven aan iemand die het goed kan gebruiken of het recyclen. :exploding_head:

https://www.reebok.nl/club-c-85-schoenen/AR0455.html

32 likes

Nou nou overdrijven is ook een vak. Het is niet alsof de gaten in de zolen hangen en ze er nog 75% van de nieuwprijs voor vraagt.

1 like

Wat de gek ervoor geeft zullen we maar zeggen. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat iemand graag 22,- euro betaalt inclusief verzenden voor afgetrapte schoenen terwijl een mooi net en nieuw paar 80,- kost en het gratis wordt opgestuurd. Ik zou het wel weten.

2 likes

Nou wat een lelijke reactie zeg

6 likes

Maar niet iedereen heeft budget om schoenen voor 80 euro te kopen. Ik snap je punt wel, maar je weet niet of zij nu het geld nodig heeft en het daarom niet weg kan/wil geven en je weet niet of de koper het erg vindt om ervoor te betalen. Niet iedereen wil altijd maar spullen gratis krijgen.

4 likes

Daar heb je ook een goed punt. Mij zit het misschien dwars dat er gezegd wordt dat de schoenen bijna niet gedragen zijn terwijl dat gewoon zichtbaar niet waar is. Ze zijn vies en beschadigd als je goed kijkt.

@Patagonia sorry als er inderdaad een achterliggende reden voor is waarom jij je schoenen verkoopt.

1 like

Wat ik net ook nog dacht, als je een kantoorbaan hebt, zijn je schoenen altijd nog netjes. Ik werk bijvoorbeeld buiten en loop als ik werk ongeveer 10 km, dus mijn schoenen zijn haar twee weken al versleten. Maar voor mij zouden deze dus prima zijn

1 like