Wat @Maestoso zegt idd, en goed voor de duurzaamheid lijkt me. En er staat gewoon bij dat ze gedragen zijn, inclusief foto’s waarop duidelijk de staat van de schoenen te zien is (en ze zijn echt niet volledig afgetrapt ofzo), dat is alleen maar netjes vind ik, beter dan het verbloemen. En 15 euro is echt niet de hoofdprijs. Ik zie gewoon niet echt het verschil hiertussen en de afgedragen h&metjes uit 2015 waar dit topic en vinted ook mee vol staan. Zou ik zelf ook niet kopen, of verkopen, maar anderen hebben er blijkbaar nog wel wat aan, prima toch.
Wat vraag je voor die Vanillia jurk?
25 euro zonder verzendkosten
Ja, ik heb deze schoenen ook en ze lopen top en het feit dat ze nog verkocht worden blijkt dat ze echt wel ‘hip’ zijn nog. Ze kunnen in de wasmachine en ik geloof oprecht dat ik deze schoenen nog wel 2 jaar ga dragen. Dan vind ik 15 euro echt geen idioot gekke prijs en 80 euro vind ik wel veel geld ondanks dat ik prima verdien. Overigens zijn dit wel niet zulke mooie foto’s van de schoenen, dus volgende keer kan verkoper ze misschien ff wassen en een leuke foto maken dat lijkt t misschien wat minder afgetrapt. Maar allround echt chille schoenen
Ik ben wat zaken aan het uit/opruimen.
4 kook/bakboeken. Heb er zóveel. Doe een leuk bod. Alleen nog Oriental Streetfood over
Sissy Boy jumpsuit. Hij is zo mooi maar pas hem helaas niet meer. Maat XL maar zit nul rek in. Slechts een enkele keer gedragen. Vraagprijs €15.
Morgan galajurk. Zit een split aan de voorkant. Eén keer gedragen op de avond na mn bruiloft. Maat XL. Vraagprijs €20.
€20 voor alle drie? Ik heb ze amper gebruikt, zien er nog prachtig uit.
Jaa, het jumpsuit is zó mooi maar mij dus inmiddels ook te klein. Hij ligt dus ook al even in de kast als motivatie, maar ik denk niet dat ik er nog in ga passen. Het is wel echt een krappe XL.
Heb trouwens nog wel meer kook/bakboeken, zal binnenkort weer wat voor de verkoop selecteren
Ik ben 1.69m en hij valt mij op mn enkels. Ik pm je even! Edit: wil dus niet. Maar Cynthia (ooit van Miss Lipgloss) had hem ook aan op haar event. Weet niet of ik haar foto hier mag posten, maar die kun je dus opzoeken. Zij is volgens mij rond de 1.65m.
Met een tandenborstel en ossengalzeep zijn ze als nieuw. Je ziet aan de veters dat ze niet vaak gedragen zijn. Die vouwen bij de neus krijg je al na 1 keer dragen
-alles verkocht
Ik heb wel interesse in je puzzels en de mat. Heb je een richtprijs?
Als bertie de plush petals flower shop niet het mooist vindt, zou ik die wel over willen nemen! Maar als bertie ze allemaal wil is dat goed natuurlijk!!!
De puzzel van ravensburger met het huis heb ik al verkocht.
Voor alle andere puzzels en de puzzelmat 50 euro?
Ik vind het lastig om een prijs te bedenken. Ik sta open voor een ander bod.
@Yzile zeker weten!
@Cactusje wat vind je van de jan v haasteren en falcon puzzel en de mat voor 25?
Zullen we dan 30 doen?
Deal!
Waarschijnlijk geen schijn van kans, maar is die mooie rode sjaal nog te koop? Flieft!
Flieft?
Ben verliefd
Op sjaal
Kledingkast voor een gedeelte uitgezocht, vooral jurken, broeken, rokken, schoenen en t-shirts. Bieden mag! Meer info op Vinted: https://www.vinted.fr/member/35442580-kakzak
Een greep uit de klerenzooi
Blauw wit gestreepte jurk H&M, 44, valt kleiner
Roze jurk met bloemen H&M, M
Bruine Kim K jurk, M/L
Rood wit zwart roze gestreepte jurk Steps, M
Luipaard overslag Monki, 38
H&M, M
Monki, M
Dune London, 40
Air Max Classic, 41
Vans X Hello Kitty, 40
Dr. Martens zacht felroze lak, 40