De puzzel van ravensburger met het huis heb ik al verkocht.
Voor alle andere puzzels en de puzzelmat 50 euro?
Ik vind het lastig om een prijs te bedenken. Ik sta open voor een ander bod.
@Yzile zeker weten!
@Cactusje wat vind je van de jan v haasteren en falcon puzzel en de mat voor 25?
Zullen we dan 30 doen?
Deal!
Waarschijnlijk geen schijn van kans, maar is die mooie rode sjaal nog te koop? Flieft!
Flieft?
Ben verliefd
Op sjaal
Kledingkast voor een gedeelte uitgezocht, vooral jurken, broeken, rokken, schoenen en t-shirts. Bieden mag! Meer info op Vinted: https://www.vinted.fr/member/35442580-kakzak
Een greep uit de klerenzooi
Blauw wit gestreepte jurk H&M, 44, valt kleiner
Roze jurk met bloemen H&M, M
Bruine Kim K jurk, M/L
Rood wit zwart roze gestreepte jurk Steps, M
Luipaard overslag Monki, 38
H&M, M
Monki, M
Dune London, 40
Air Max Classic, 41
Vans X Hello Kitty, 40
Dr. Martens zacht felroze lak, 40
@oliverqueen ik heb ze echt niet vaak gedragen, dus ik vind €15 een prima prijs.
@snork ik wist niet dat ze in de wasmachine konden, dus dat ga ik doen! Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik heel snel met een doekje heb schoongemaakt en verder niet.
En @pardon de sjaal is nog te koop. Stuur maar een pm.
Is er iemand die misschien voor de switch pokémon shield of sword verkoopt?
Ik weet dat hier meer Lucy & Yak fans zitten dus hopelijk kan ik er iemand hier blij mee maken!
Ik heb deze tuinbroek tweedehands gekocht en hij is echt zo leuk, maar hij is mij te groot Het is maat L. Ik dacht zelf dat het met maat S/M nog wel leuk oversized zou zijn, maar dat is dus niet zo helaas
De kleur is ‘Living Coral’.
Op het voorzakje zitten een paar mini gaatjes van speldjes, niet opvallend. Ik hoef er niet meer voor terug dan ik er zelf voor betaald heb: 20 euro excl. verzendkosten.
Iemand omgeving Den haag die een Giant cupcake smash taart wilt? Heb er 1 over namelijk!
Edit: zelf opgegeten.
Zelfgemaakt (gekocht)? Het is dat ik niet rond de omgeving van DH woon…
Ja lief!
Omfg PRACHTIG ik woon wel erg ver anders had ik em helemaal opgegeten in mn eentje
Ik wil hem wel!
Oeh ik wil deze heel graag van je overnemen!
Is goed! Ik PB je
Overgooier/jurk van de mango in maat M. €5
Overgooier/jurk van de h&m ook in een maat M. €5
Mag ik ook mijn Vinted account delen? Bieden mag zeker!
Samenvatting
Heel leuk beide! Vallen ze ook echt als een M?