Ik verkoop dit boek voor 21,00 ex verzendkosten.
Oja, het boek was een cadeautje, ongebruikt want ik eet graag vlees/vis, dus helaas geen interesse in alle vega recepten! Hardcover!
Ik heb een potje Revive van Lush in de verkoop. Tegen beter weten in besteld maar mijn krullen worden er heel verdrietig van. Wie wil dit overnemen voor 20€ incl verzenden? Ik heb 2 maal een erwt-grootte product gebruikt.
(De nieuwprijs is ook 20€, maar dan komen er nog verzendkosten van 6€ bij)
Heb je deze nog? Ik kan wel een nieuwe gebruiken, en vind de meeste kussens juist te zacht. Voor 8 euro wil ik hem graag proberen!
Ja ik heb hem nog! Je kan hem ophalen in Amsterdam of ik kan hem verzenden, maar dan komen er wel nog verzendkosten bij.
Ik weet niet of iemand nog interesse heeft in cd’s, maar ik verkoop er een aantal. Heb van alles foto’s, die zal ik DM’en bij interesse en ze zijn nagenoeg perfecte staat want ik was altijd heel erg zuinig op mijn cd’s (haat krassen!!)
Het gaat om deze cd’s:
- On This Winter’s Night - Lady Antebellum
- Lady Antebellum - Lady Antebellum
- Journey to Regionals - Glee
- 3 Words - Cheryl Cole
- Funhouse - Pink
- Pink Friday - Nicki Minaj
- Strike! Back - The Baseballs
- Pieces of a Dream - Anastacia
- Jordin Sparks - Jordin Sparks
Ik zat te denken aan 5 euro per cd?
Ik verkoop deze blazer van Costes. Hij was nieuw 60 euro en zou er graag 20 euro incl verzenden voor willen hebben. Kaartje zit er nog aan!
100% viscose!
Is die mantel een soort tussenjas? Zou je hem nu dragen of juist als het warmer of kouder is?
Ik vind het meer een tussenjas. Hij is niet mega warm, maar voor de zomer wel te warm. Ik zou hem dragen tussen de 10 en 20 graden zoiets.
Ik heb in de herfst dit pak gekocht van de h&m maar het is toch niet echt iets voor mij om aan te trekken.
De broek is L de trui is M.
Ik heb voor het complete pak €50 betaald en dacht iets van €20 inclusief verzenden
Oh ik heb interesse! Zal ik je een PM sturen?
Ik heb m’n boekenkast eens uitgespit en wil een flink aantal boeken weg doen. Misschien heeft iemand hier interesse?
-weg-
Ik heb wel interesse in knap voor een dik meisje en how to win friends and influence people!
Ik heb wel interesse in het boek van Martien! Wat zouden de verzendkosten zijn?
Hij past door de brievenbus, dan is het €4,10 met PostNL.
Ik stuur je een pb
Ik heb de volgende items in mijn kast liggen die ik toch nooit ga dragen, alles is nog helemaal nieuw (inclusief kaartjes). Prijzen inclusief verzenden
YAS nepleren jurk met stoffen achterkant (v-hals achterkant). Maat M. Nieuwprijs €139,99 mag wel voor €65.
MyJewellery shirt, maat M. Was €24,99 mag weg voor €12,50.
Pantalon Alix the Label met geborduurde print onderaan de pijpen. Maat S. Was €139,90 mag weg voor €60.
Blouse Aaiko, zwart met pailetten in de ruffles. Maat M. Was €79,90 mag weg voor €35.
Weet niet hoeveel je te laat bent. Maar hm doet nooit moeilijk met te laat en aangezien Monki onderdeel is van hm… zal ze gewoon is contacten.