Ik val een beetje in herhaling maar 25 euro inclusief?
Heel graag! Ik dm je zo
Wat zijn die nars producten op de bovenste foto? Of heb je die al niet meer?
Die zijn al verkocht idd, ik zal het even in de post erbij zetten voor de duidelijkheid.
Wat vraag je voor de twee Too Faced paletten, als ze nog niet verkocht zijn? 
Ze zijn verkocht 
Die zijn inderdaad nog niet verkocht! 30 euro inclusief verzendkosten in totaal?
Graag! Ik zou je een PB sturen 
Ik ben grote opruiming aan het houden. Is er eventueel interesse in boeken van Loes den Hollander, Harlan Coben, David Baldacci en/of Karen Slaughter?
Als dat zo is dan maak ik een lijstje met alle boeken die ik heb.
Kan ik iemand blij maken met de porterenee moneyplanner voor 12,50?

2 marmeren eieren
Vind ze mooi maar ik kan maar geen leuk plekje voor ze vinden.
Leuk! Wat voor materiaal is het?
Ah, dat is jammer… Toch maar niet dan, voor mij 
Wat wil je ervoor hebben?

Iemand belang bij deze pannenset? Ik ging afgelopen week overhaast bieden op Vakantieveilingen en bleek de winnaar. Ik kan hem nog terugsturen, maar dan moet ik de verzendkosten betalen, dus als iemand hem wil voor €55 (mijn kosten incl de administratie- en verzendkosten) excl verzenden of ophalen in Zwolle, let me know!
Deal! Stuur je mij een PB? 

Ik verkoop deze Levi’s 501 crop in maat 28x30
Heb hem één keer gedragen en toch niet helemaal mijn ding. Hij was €114,95 en zou er graag €60,- incl verzenden voor willen hebben.

Ook verkoop ik deze blazer van H&M in maat 38. Ook 1 keer gedragen, maar toch niet mijn kleur… hij was nieuw €40,- en wil er graag €20,- incl verzenden voor

2 (billen) leggings. Gekocht op alli maar tis niks voor mij. Beide maat l
Draag maat 38 van Zara broeken ter referentie.
€20 voor betaald doe ze weg voor €5 excl.
Rookvrij huis
Zal hem vanavond even maken als ik thuis ben! Hij wordt omschreven als licht marsalarood, maar ik vind het meer oudroze.