Ok dat is wel lang hahah. Maar goed nee heb je, en ja kun je krijgen.
Ik heb wel interesse in die gymshark legging in maat M, wat wil je ervoor hebben?
Ik heb dit jurkje gekocht op vinted, het is nog helemaal nieuw met kaartje. Het is echt een leuk jurkje maar helaas voor mij te groot. Ik heb er €6,50 voor betaald excl. verzending. Hoor het graag als iemand het wil overnemen!
Is er toevallig iemand die het boek ‘Come as you are’ verkoopt ?
Wil je hem in het Nederlands of Engels? Ik heb de Nederlandse eventueel voor je.
Maakt niet uit! Nederlands is prima. Hoeveel wil je er voor hebben?
Oh alleen de verzendkosten is prima hoor. Ik doe er niks mee.
wat lief, ik stuur je een pb!
edit: ik kan je niet vinden bij mn pb’s. Wil je mij er een sturen?
Maat 39 van het merk PS Poelman
Heb ze gekocht via vinted en zijn me toch net iets te groot.
Ik heb ze zelf niet gedragen en toen ik ze kocht waren ze 3x gedragen
T-shirt blouse van Yaya, valt groot. 6,- T-shirt blouse van Yaya, valt groot. 6,-
Blouse met lichte col van Costes, 6,-
= verkocht
Zwarte overhemd blouse met ribstof van Costes, maat XS, 6,-
= verkocht
Ik verkoop Simpel en Jeruzalem van Yotam Ottolenghi, en nog een aantal boeken over introversie. De prijzen staan erbij, exclusief verzendkosten.
Wat wil je voor Simpel?
Staat in de afbeelding, denk 22eu excl. Verzending
Heb de schoudervullingen eruit gehaald, maar blijft te groot. In label staat maat 48, maar zou eerder 42 gokken.
Iemand die deze UV-lamp voor gellak over wil nemen? Hij is gebruikt maar doet het nog hartstikke goed. Nieuwprijs was 24,90, ik zou er graag nog een tientje voor willen hebben!
Ik verkoop een hoop spullen, o.a Nike, maison scotch, iceberg:
Zara blouse, maat S. 5,- excl verzendkosten
ETQ Amsterdam, maat 36. 50,- excl verzendkosten.
Nieuwprijs 199. (Vrijwel niet gedragen).
Mini stijltang van Chi uit het tijdperk dat álle beutybloggers er een hadden.
Werkt nog gewoon, heb hem destijds kort gebruikt dus hij is nog vrij netjes. Heb zelf ook nog een normaal formaat die ik al die jaren gebruik en deze pak ik eigenlijk niet meer.
Volgens mij wordt ie net zo heet als de oude chi tang van toen (geen idee of dat nog steeds zo is, maar ik vind chi echt nog steeds goed), alleen hij is dus mini dus bij lang en dik haar duurt het lang voordat je haar stijl is