Zo goed als nieuwe sweater van Tommy Hilfiger, maat XS. Valt royaal. Prijs 17,50 excl verzenden.
Ik had niet echt een prijs in mijn hoofd, op marktplaats is ondertussen 15 euro geboden voor de jas. 30 voor beide?
Wij verkopen onze bank!
In zeer nette staat.
We verkopen hem omdat wij een nieuwe bank hebben gekocht
35 sheet masks van Innisfree, Nature republic, Skinfood etc. Mijn huid gaat er niet lekker op. Ik dacht aan 55 euro voor allemaal.
Kerastase Resistance Bain Extentioniste. 2 van 250ML vol, 1 iets minder dan de helft vol. Niet geschikt voor mijn haar. 35 euro voor alle 3.
alles exclusief verzendkosten.
Ik verkoop helaas mijn Nike Air Force 1 Coconut Mil Beach sneakers. Helemaal nieuw en overal uitverkocht.
Heb ze besteld bij een webshop uit Duitsland die mijn maat nog had, alleen ze vallen toch wat ruimer dan mijn andere Nikes. Huilen. Heb er €135 voor betaald (incl verzenden). Dit zou ik er ook graag voor terug willen hebben.
Omgeving Oss/Tilburg/Den Bosch/Zaltbommel (ben redelijk vaak onderweg voor klanten).
Maat EU42
Mocht de eerste toch niet doorgaan met de verkoop hou ik me aanbevolen!
Ben weer mn kookboeken aan het uitzoeken. Deze gebruik ik helaas te weinig. Vraagprijs: €15 per stuk excl. verzenden.
Interesse in simple woon je in omgeving Den Haag of Rotterdam?
Helaas, ik woon in het mooie Friesland
Oh ik wil ze allebei wel!
Verkoop ze allebei maar hoor🙂
Die wil ik wel overnemen! Ik stuur je even een pb
Verkocht
Ik heb interesse! Zou wel verzonden moeten worden voor mij