Ik heb wel interesse in het dobbelspel van set! Kan ik je pb’en?
Ik ga je ook een PB sturen.
Oke ik heb ook eens Vinted aangemaakt, ik vooral heel graag heel snel van alles af😂 dus als je iets te duur vindt laat het weten dan komen we er vast wel uit. Het meeste is helemaal nieuw, sommige nog met prijskaartje en alle andere dingen zijn max 1 keer gedragen muv de riem.
Mag ik misschien een linkje naar je profiel om de maten etc te bekijken?
College / Varsity jacket Zara. M als nieuw
€12,50
Primark 39% wollen jas (rest polyester). Nooit gedragen. M
€7
Roces inline skates maat 40! Zitten helaas te krap maar ben te laat met retouren Er is nog nooit op gereden. Heb ze gekocht voor 150 euro en zou er graag 100 voor willen… maar we kunnen altijd overleggen. Ophalen kan in Maarssen of Utrecht Centrum, maar verzenden kan denk ik ook!
Ik heb interesse! Welke schoenmaat heb jij normaal?
Ik heb normaal gesproken maat 40!
Oh chips, dan gaat het bij mij ook niet goed passen
Nog meer dingen op vinted, sommige zijn nieuw met prijskaartjes zoals American Vintage. Heb het even zo gedaan anders neem ik heel het topic over.
38 maar zitten ook grotere maten bij
Iemand interesse in deze gezichtsreiniger van Kiehl’s?
Heb hem nog geen maand en pas 2 keer gebruikt, maar vind m’n lush reiniger fijner en hou ook echt niet van die lavendelgeur.
Prijs is €33,95 en zou er graag €20,- incl verzenden voor willen.
Ik heb een benefit goof proof wenkbrauw potlood te koop in de kleur 3.5. Ik heb hem 1 keer gebruikt. Ik dacht dat ik wel een halve kleur donkerder kon gaan omdat mijn haar iets donkerder is maar het staat veel te hard .
Ik heb de verpakking al weg gegooid maar hij kan wel door de brievenbus denk ik.
Hoeveel zou je er voor willen hebben?
Ik dacht aan 20 euro?
JA! Heb je m nog??
Wasabi Shan Kui (250 ml shampoo, 45% vol) voor €4
Celebrate body spray (1 spraytje uit) voor €12
VERKOCHT Roasting Chestnuts on an Open Fire (250 ml douchegel, vol)
De douchegel en body spray zijn uit de laatste sale, maar zijn helaas niet mijn favo geuren. Wasabi wil ik erg graag fijn vinden, maar hij is te grof voor mijn haar