Verkooptopic

Vanmiddag al een post geplaatst met artikelen, was een beetje chaotisch want ik had het ook op facebook gezet, maar daar kreeg ik eerst een melding dat het in strijd was met de richtlijnen bla bla. Uiteindelijk toch gelukt en ineens was bijna alles weg. Ik heb nu nog een paar artikelen over (en geen gegadigden meer op facebook). Mocht er nog iemand interesse hebben zou dat heel fijn zijn! Dan ben ik alles kwijt :smile: Ik vind het niet erg om te onderhandelen over de prijs.

[weg]

image
1 x gespeeld, dus zgan. 35 euro excl verzendkosten (nieuwprijs 49,90)

image
Paar keer gespeeld. 10 euro ex verzendkosten (nieuwprijs 15 euro dus vooral doen als je meerdere spellen wil kopen met 1x verzendkosten)

image
Paar keer gespeeld, 20 euro excl verzendkosten (nieuwprijs 30 euro)

Iemand interesse?
Pb voor prijsovereenkomst, moet er van af dus veel hoeft 't niet te kosten
IMG_20210429_202126

2 likes

Ik zou je linda wel over moeders willen hebben? Is dat de moeite waard om te verzenden?

afbeelding

Ik verkoop deze, heb hem 1x gebruikt maar ik kan deze een hele tijd niet gebruiken (mag geen retinol smeren) en vind het zonde om hem te laten staan. Geef maar een prijsje, ik moet hem wel opsturen. Ophalen kan in west-brabant/rotterdam en omgeving daar ben ik geregeld.

Oke dit gaat niet zo soepel als ik wil met delen hahah. Maar ik verkoop wat kleren via vinted.

2 likes

Ik heb 115 dingen ( :grimacing: ) op Vinted staan, meeste is een maat S of M en schoenmaat 40

2 likes

image

5 euro, kan door brievenbus

Beide niet gebruikt

Screenshot_20210501-162329_Samsung Internet Screenshot_20210501-162350_Samsung Internet

Ik verkoop mijn gellakjes van Kiki London. Heb er meer van Pink Gellac en die vind ik fijner waardoor ik deze nooit gebruik. Alle lakjes zijn na het swatchen niet of 1x gebruikt. Ik wil er graag €4 per stuk voor (excl. verzenden, ze passen door de brievenbus).

Het gaat om de volgende kleuren: VIP Gold, Pink Tint, Bubble Gum, Popping Pink, Lady Vegas, Soldier Girl, Miss Mauve en Royalty.

(Deep Rouge, Olive Mint, Ivy Forest, Ballet Charm, Date Night en Electric Island zijn verkocht.)

De kleuren op de potjes zijn bij veel lakjes vrij misleidend, daarom heb ik de swatches ernaast gelegd.

2 likes

@Santeria Wij hadden het laatst over gel nagellak en dat de kleuren die bij je lamp kwamen zo lever kleurig waren maar dat nieuwe kleuren zo absurd duur zijn, misschien zit hier wat tussen?

2 likes

Leuk! Ik stuur je even een PB :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Leren enkellaarsjes merk TUK, maat 39. Zelf gekocht via Vinted maar toch net niet wat ik zocht. Voor zover ik weet zijn ze nooit gedragen. Qua prijs denk ik aan 30 euro.

Meer foto's

1 like

Ik heb deze schoenen in maat 40 nog zo goed als nieuw staan. Kan morgen eigen foto’s maken.

Draag ze echt bijna nooit, dus vind het best zonde.

Wil er graag 40 euro voor!

1 like

Wat vraag je ervoor?

Ik heb de verkeerde gezichtsreiniger gepost. Het gaat om deze:

Nieuw is rond de 58 euro en aangezien het ongebruikt is, 40 euro?

2 likes

Steve Madden maat 41
Minder dan 10 keer gedragen.

Welke maat ?

Helaas dan is het te groot voor mij :rofl:

Werkt niet anders dan met Nederlanders, duurt alleen allemaal wat langer.

1 like