Verkooptopic

Gaat prima inderdaad!

3 likes

De vertaalfunctie in de app werkt prima, dus ik heb daar ook geen problemen mee. Het enige is dat zij vaak voor verzending via mondial relay kiezen en dat zit niet bij mij in de buurt. Die optie heb ik bij de instellingen snel uitgezet.

2 likes

Ik heb die ook uitgezet. Punt zit hier wel maar is bij een heel vreemd winkeltje. Geen zin om daar wekelijks heen te gaan :rofl:

2 likes

Duurt iets langer inderdaad maar heb nog nooit problemen gehad! Ook de wat breekbare spulletjes komen altijd netjes aan.

3 likes

Ik snap sowieso die slechte verhalen niet over Vinted ?

2 likes

Ja heb nog maar aan 1 nederlander verkocht. Verder allemaal fransen.

1 like

Ik verkoop de volgende spellen:

• Boonanza
  • Valse motten
  • Jatten
  • Pechvogel
3 likes

Naast de jassen die ik eerder hier postte (nu verder afgeprijsd!) heb ik nog schoenen te koop:

Adidas Marathon Tech maat 38 2/3
(Ik heb van vans maat 38, new balance 38, en converse allstars 37,5 en deze adidas passen mij perfect.)

Paar keer gedragen maar nog zeer goede staat.

Richtprijs €35

Meer foto’s

Hoeveel vraag je voor Boonanza? :slight_smile:

€4,50?

Hoeveel vraag je voor valse motten?

€5,50?

1 like

Ik heb handgemaakte XL scrunchies te koop in 9 verschillende kleuren.
Nu ben ik nog een noob met mijn camera en vind ik het lastig de kleuren er goed op te krijgen. Op de foto’s worden ze iets levendiger weergegeven. De eerste foto geeft ze tot zover toch wel het beste weer. Ze kosten €5,- per stuk. Als je er meer wil maak ik er een leuk prijsje van. Van elke kleur heb ik er 2

7 likes

Tommee tippee navulling. Deze past niet op de luieremmer die ik gebruik voor de katten. Er zitten er nog 11 in. Bij bo.l €50, verkocht voor €30,- exc verzendkosten? En anders komen we er vast wel uit!

1 like

Nieuw prijs €349 mag weg voor €150.
Ziet er nog helemaal goed uit.
Afmetingen: 96x214cm.

2 likes

Hoi!! Heb je nog spellen hiervan die niet verkocht zijn? Welke en voor hoeveel verkoop je ze?? Love dit type spellen.

Ik heb alleen Valse motten verkocht.
Heb je interesse in de overige 3? Dan alle drie voor €15 euro samen?

Aantal boeken te koop. Prijs verschilt, maar er valt te onderhandelen :wink: Verzenden of ophalen in H’sum

€4 per stuk

€1,50 per stuk

€2,50 per stuk

1 like

Van welke stof zijn ze gemaakt?

1 like

Ze zijn gemaakt van een brede ribstof :relaxed:(knitted corduroy)