Verkooptopic

Beetje een offtopic vraag maar ik heb nog een aantal jassen en ik dacht om ze op vinted te zetten. Maar het zijn voornamelijk winterjassen dus hoe verzend je zoiets? In een grote zak of doos? Waar haal je die vandaan?

Ik heb er laatst een gewoon in een boodschappentas gedaan en stevig dicht gemaakt met ducttape

3 likes

Ik bewaar dozen van mijn eigen bestellingen.

1 like

Is er nog iemand die een laptop over wil nemen? Er is altijd zuinig mee omgegaan en zoals je op de foto’s kunt zien zijn er geen beschadigingen (alleen de Q toets zit een beetje los). Ook gaat de accu nog een uur of 5 mee en heb ik alle doosjes en boekjes (en zelfs de plasticjes haha) er nog bij! Dit zijn de specificaties:

Intel Core i3-4030U processor
4GB Werkgeheugen
128GB SSD (maakt je Windows een heel stuk sneller dan een harde schijf)

Foto’s:

Samenvatting

Van welk jaar is deze? Ik zie online dat deze nieuw niet heel duur zijn, ik wil eigenlijk een laptop cadeau doen aan een van mijn ouders, maar twijfel over een Chromebook of een gewone laptop haha.

2 likes

Blond liefhebbers hier op het forum?:sweat_smile:

4 likes

Jaaaa!

2 likes

Oeh dat weet ik niet precies, kan je dat ergens zien? Een paar jaar wel, maar dan kan een i3 processor nog steeds beter zijn dan een nieuwe Pentium (bijvoorbeeld). Voor internet etc. merk je geen verschil met een nieuwe, maar games (De Sims 3 kon nog net) vind 'ie niet zo leuk haha. Maar dat is ook zo met een Chromebook.

Heel lief, ik heb toevallig al een theepot :slight_smile:

2 likes

Deze boeken mogen weg voor 2,50 per stuk! Ophalen in Rotterdam of verzenden.

70D Hunkemöller.

Kort gedragen na mijn zwangerschap.

Nu te groot. Nooit in de droger geweest.

Je foto doet het niet meer maar ik ben speciaal helemaal teruggescrollt omdat ik me deze nikes nog herinner en volgens mij twijfelde ik erover. Heb je deze nog?

Nee sorry, die heb ik al verkocht.

Ik heb mijn Sonicare teruggestuurd omdat ik hem niet fijn vond, maar deze opzetborstels nog liggen. Niet gebruikt of course, de verpakking zit nog dicht. Er zitten 4 borsteltjes in. Gekocht voor €32,99, ik verkoop ze voor €20 (incl verzenden, past denk ik wel door de brievenbus).

Ja dat klopt! Ik stuur je even een pb :slight_smile:

Interesse! Was je er verder wel tevreden over?

Mocht de koop niet doorgaan wil ik hem graag overnemen. Wel met verzending dan.

1 like

Ik verkoop een gymshark adapt marl seamless sportbh. Het is een maat s, en helaas te klein voor mij. Ik heb het daarom maar 2x gedragen. Sporten is best lastig als je geen lucht krijgt haha.

Ik heb het ook op vinted staan, maar bedacht me ineens dat hier ook gymshark fans zijn. Ik verkoop het liever aan iemand op FF, met een FF prijsje.

1 like

Ok bedankt voor het laten weten!

2 likes

Nou mijn switch mag naar de volgende want ik vind het toch niet zo leuk :frowning: het is een lite

Hij is terug naar de fabrieksinstellingen en pokemon shield zit erbij

Stuur maar berichtje bij interesse