Hoi! Heb in een wilde bui veel make-up gekocht, waaronder de MAC blush Peachy Keen. Maar hij is net wat te donker voor me. Hij is dus één keertje gebruikt. Iemand die 'm wil overnemen, voor 17.50 euro incl verzenden (of welke prijs je schappelijk vindt)?
Verkocht
Oh in welke taal is het?
Kan het worden opgehaald in Rotterdam?
Gelet op de achterkant denk ik gewoon Nederlands
@Twijfelaar nee woon daar helaas niet in de buurt, kan uiteraard wel verzenden (denk DHL t goedkoopst)
Ik wilde je een PB sturen maar het forum is ff stuk op mijn mobiel, dus dat lukt nu nog niet.
Ik denk dat de verzendkosten best hoog zullen zijn, aangezien het een pakket is, toch?
Wat vraag je ervoor?
Ik verkoop wat kleding!
Luipaard print rok met een split van Topshop, maat 36 (maar bovenkant heeft stretch, heb zelf maat 36/38) 14 euro excl
Super mooie kobalt blauwe blazer, maat 36/38. 14 excl
Jurkje met mooie embroidery maat 36/38z Deze past ook met een kleine 40, in de taille zit elastiek. 14 excl
Vintage pourchet paris leren tas. Binnenkant is beschadigd, paar plekken waar de binnenvoering loslaat. 14 excl
DhL is 4,50
28 inclusief?
Oh ja helaas ik ben op zoek naar een engelse versie. Maar goed iemand anders heeft duidelijk ook interesse
Dat is volgens mij ook de nieuwprijs dus dan laat ik het nog even gaan.
Ik zag 36 online, maar dat is prima
Ik wil deze wel verkopen. Met pijn in m’n hart want maar 2 keer gedragen. Top is te klein geworden
Collectif Clothing beide maat 16. Dat is een 44/L
Doe een leuk bod!
Wat had je ongeveer in gedachten?
25€?
Ik dm je ff morgenochtend.
Heey heb je die CDG Allstars nog toevallig? Zo ja wat vraag je er voor
De CDG All Stars heb ik nog! ik dacht zelf aan €45 excl
Heey dan stuur ik je even een pb!
Is er toevallig iemand die deze maand naar Wijnegem shopping center (Antwerpen) gaat?
Ik heb nog een gift card die tot 30 juni geldig is, maar ik woon niet in de buurt.
Is in alle winkels geldig en ik hoef er uiteraard niet het gehele bedrag voor.
Heb je nog interesse?