Oei ben je helemaal vergeten. Ik twijfel toch een beetje over de cup. Wat voor bh maat is het ongeveer?
Jeetje…ik paste de top met maat 80d/e
Precies kan ik het je niet vertellen
Oke dan denk ik ff na over de prijs, goed.
Ik heb interesse! Hoeveel is het incl vwrzendkosten?
Ah sorry ik heb hem net verkocht, ik zal de post verwijderen!
Heeft iemand hier interesse in het structuurjunkie dagboek? Is nog helemaal nieuw.
Iemand interesse in deze; ik heb ze een half jaar geleden gekocht en ondanks dat ik ze heel leuk vind pak ik ze bijna nooit uit de kast. Weet dat er hier toen meer mensen waren die ze leuk vonden, dus als iemand interesse heeft in een 2e hands paar, let me know! Maat 40,5
40,5 ik jank is mij helaas te groot. ze zijn zooo leuk!
Ik heb in Vans maat 40, dus ze vallen wel ietsje kleiner dan die. Zitten trouwens wel echt lekker!
Tot 21 juni 18:00 gereserveerd.
Vorig jaar voor de lockdown heb ik via Kruidvat 3 tickets voor de Efteling gekocht. De geldigheid is verlengd naar 23 juli. Helaas gaat het mij niet meer lukken voor die datum.
Ik verkoop ze voor €33,- per stuk (dit heb ik er ook voor betaald) wel het allerliefste alle 3 de tickets in 1 koop.
Ze kunnen per mail toegestuurd worden. Kijk wel eerst bij de Efteling of de gewenste bezoekdag nog beschikbaar is voor je ze koopt!
Heb je toevallig ook ervaring met Nike Air Max? Zo ja, hoe vallen ze in vergelijking daarmee?
Zou ik ze alle 3 even mogen reserveren? Ik moet even bij mijn man kijken of hij voor 23 juli een dag vrij kan nemen op z’n werk. Ik laat het je binnen een uur weten!
Dat is snel! Geen probleem! Is het goed als ik ze tot 20:30 dan reserveer voor je?
M’n man weet morgenmiddag pas of hij vrij kan krijgen op de studiedag van onze zoon.
Als je ze tot dan voor me zou willen reserveren, graag. Maar ik kan me ook voorstellen dat je ze liever eerder verkoopt aan iemand anders! Ook prima.
Heb je ze nog? Oh sorry lees nu dat ze als 40’. Vallen
Heb ze nog voor @superkonijn gereserveerd nu, maar heb helaas geen Airmax gehad/gepast, dus weet niet zo goed hoe ze daarmee vergeleken vallen
Ik heb even op internet gezocht en ik durf de gok wel te wagen mocht superkonijn ze toch niet willen hebben!
Iemand interesse in dit Apple Watch bandje? Gaat om 38/42 mm. Besteld via Ali, maar vind het bandje voor mezelf te groot. Daarom niet gebruikt. Mag weg voor € 6,- incl. verzenden. Gaat om de zilverkleurige variant.