Verkooptopic

Is de pink gellac inclusief lamp? Of wat is het boxje in het midden?

Heb interesse in de pink gellak

1 like

Ik heb interesse in Lancome idole en mocht het bij de andere meiden niet doorgaan ook interesse in de gellac

2 likes

Yes inclusief lamp!

1 like

Ik wil graag Mehr en Sin van je kopen als je ze nog hebt :blush:

1 like

Yes heb ik nog! Zal ik een tikkie sturen?

Is hij al verkocht? Ik kan hem niet vinden op Vinted, stuur je een linkje mocht hij nog niet verkocht zijn? :slight_smile:

Ik heb interesse in het pak!

1 like

Ik stuur je een PB!

Verschillende boeken tussen de €2 en €10. Spel code names Pictures nog helemaal nieuw €15
Susan Bijl the new raincoat maar L, heel weinig gedragen €85
Lamp €40 een lamp moet vervangen worden. Ophalen in Rotterdam

1 like


Hij is mij helaas veel te groot, maat is een one size. Dacht dat ik 'm alsnog wel zou dragen, maar pak 'm nooit

€20 incl.

3 likes

Zijn deze er nog? Hoeveel wil je er voor hebben?

Heeft iemand interesse in deze waterkan?

Het is de BRITA Waterfilterkan Marella - Cool - white. Ik heb ongeveer 30 seconden nadat ik hem thuis uitpakte de filter kapot gemaakt dus die heb ik weggooid en verder nooit een nieuwe gekocht. Heb de kan nog eventjes zonder gebruikt zodat ik in elk geval koud water had, maar eindstand drink ik altijd kraanwater en gebruik ik hem nooit. Nu staat hij vooral in de weg. Qua vraagprijs zat ik te denken aan €12,50 excl. verzenden.

1 like

Maar er zit dus geen filter meer in?

2 likes

Nee, maar die gebruik je normaal gesproken ook maar een paar weken en dan moet je hem vervangen. Filters kan je los kopen.

Vind deze heel leuk! Welke maar draag jij normaal als deze veel te groot is?

Ik heb normaal een XS! Voor mij vind ik hem niet mooi vallen helaas!

Ik verkoop mijn PlayStation 3 met 2 controller, 4 buzzers, 2 microfoon, gitaar en 14 spellen.
Edit: verkocht

Ik heb ook nog wat gewone spellen in het spelletjestopic gezet!

2 likes

Hoe veel zou je er voor willen? Ik heb eigenlijk vooral interesse in de PS3 + controllers

Ik heb je een pb gestuurd!

1 like