Verkooptopic

Is dit nog beschikbaar? Wat is je vraagprijs? :blush:

Heeft iemand interesse in een Playstation 4 met één (evt. twee) controller? Hier is de Playstation 5 net binnen, dus ik hoop iemand blij te kunnen maken met de voorganger. Rondje Marktplaats heeft me geleerd dat 200 euro momenteel een reeële richtprijs is. Afhalen in 010 is een optie.

Ik heb wel interesse!

2 likes

Nee sorry, hij is verkocht! Heb m’n bericht aangepast :blush:

1 like

Lego duplo, niet meer in originele verpakking, maar alle sets zijn conmpleet + losse lego
Ophalen regio Rotterdam

Samenvatting

Alles zit nu in 1 grote Ikea box en gaat in 1 keer weg.
Heeft jaren in de schuur gestaan, dus ff soppen is wel nodig

1 like

Hoeveel wil je voor het vliegding, of voor het basisset of de hello kitty.
En hoeveel voor die 3 samen?

Ik verkoop mijn Fitbit charge 4. Kleur zwart. Aangekocht juni/juli dit jaar.

Ik heb het doorgegeven! Als ze interesse heeft, maakt ze even een account en neemt ze contact met je op! (Ben namelijk heel beperkt online vanwege vakantie :relaxed:)
Dus als je ze kan verkopen, gewoon verkopen.

Is het niet handiger om prijzen te noemen (of een richting oid)? Dat scheelt toch steeds de vraag en uiteindelijk bepaalt de prijs ook of iemand interesse heeft.

27 likes

Verkoop je just dance ook los?

Hoeveel wil je er ongeveer voor? En waarom doe je hem weg? :sweat_smile:

Ik doe hem weg omdat 2 weken later toch een goeie deal voorbij kwam voor een Apple Watch. Heb hem dus weinig gebruikt en heb de online aankoopbon ook nog. Dacht zelf aan 70€ incl verzenden?

3 likes

25 samen voor Veggiestan en Een druppel rozenwater? zijn beiden nieuw, past door de brievenbus wel denk ik.

@anon48189714 12,50 voor Dit is een goede gids? Past ook door de brievenbus.

Het jurkje van Love and Confuse is verkocht!

1 like

Is de switch al verkocht?

Hoeveel wil je voor de ringfit? :relaxed:

En @Rozevarken Vind het moeilijk om een prijs te bepalen, heb hem vorig jaar voor 359 bij de Intertoys gekocht (heb de doos en bon ook nog) en het vooral in die eerste pandemie veel gebruikt. Zie nu nieuw voor 308 ongeveer. Bied maar wat anders?

Heb je een richtprijs?

Ik dacht aan €60

1 like

Ik verkoop een heleboel. Ik hoef er niet veel geld voor, een (paar) euro per stuk is prima; ik wil er vooral vanaf en dat het nog een beetje goed terecht komt. Alleen de schoenen zijn echt nog wel wat tientjes waard.

Ik wil best aanfoto’s maken of dingen opmeten als nodig, laat maar weten in pb.

image
Jas h&m, maat 34, mooi getailleerd, kan wel een sopje gebruiken.
image

image
Leren jack, valt als maat 34.

image

image
Puma’s, maat 38,5 (en vallen ook als 38,5), wel gedragen maar niet veel.
image

image
Wil je je lover verleiden met deze jarretels (S) of kousen? In het pakket zogenaamde stay ups L/XL (niet gedragen maar zal wel klein vallen) of wel-gedragen kousen zónder plakrand. Mag eigenljik ook wel voor nop weg.
image
Bikini top; ik heb ongeveer 30D en hij is me te groot. Badpak is me te klein, valt als maat 34 (ik met 36/38 krijg hem net niet over mijn heup).
image
Twee bh’s, veel gedragen dus mogen ook wel gratis weg op zich, ik vind ze nog mooi maar passen me niet meer. Tijgerprint is 70D (valt ook zo) en de rode 75D maar valt groter.
image

image
Ik heb zelf maat 36.38 en de spijkershort valt mij groot, de witte juist klein. De spijkershort heeft wat vlekjes zoals je kan zien, mag voor nop weg.
image

image
Valt alledrie als 38 a 40, de middelste heeft achterkant met lintjes.
image

image
De broeken zijn ingekort op mijn maat, ik ben 1.60. Ik pas ze met maat 36.
image
Allebei ooit van de Episode vandaan geplukt, maar heb ze nooit aan. Ongeveer mt 36. De rok is feller groen in het echt.
image
De gouden jurk is stuk bij het bandje, maar vast nog leuk voor een skere oud en nieuw, mag dus gratis weg (mt 34/36). De andere (mt 36 a 38) is donkerblauw met glitters, heel mooi vind ik maar heb m nooit aan. Heeft een lage rug dus ik droeg hem zonder bh.
image
Tijgerprintje lets gooo, de linker is velours, allebe strak bij een maat 36.
image
ALlebei ong mt 36, de rechter is een maxijurk op mijn lengte 1.60, vallen allebei mooi aansluitend.
image
Linker zwart onderjurkje euro’tje, mt 36, de rechter staat mt 38 in maar is eerder 34. Hij lijkt een beetje zakkig maar valt juist mooi nauw en fleurig.
image
Simpele h&m-etjes, mag voor eurotje weg, de linker is ongeveer mt 38/40 en de rechter 34.
image
Kringlooptruien ongeveer mt 36 mag weg voor weinig.
image
Kringlooptruien, links mt 36 rechts juist heel oversized, mag weg voor weinig.
image

5 likes