Verkooptopic

Schoenen staan ook op Vinted!

Keds maat 42 bloemetjesschoenen, 7,50 excl verzendkosten

Fuchsia vans maat 41, 15 euro excl verzendkosten

Spijkerstof vans maat 41, 7,50 excl

New balance sneakers maat 41.5, 15 euro excl (veters zijn vies, verder goede staat!)

Meer foto's

Eigen foto

Maat 40.5. Zijn me helaas net te klein en daarom draag ik ze nooit. Is meer een 39.5.

2 likes

Boeken:

• Kom als jezelf 5 eu
  • Het einde van de eenzaamheid 4 eu
  • Zolang er leven is 3 eu
  • Het boek waarvan je wilde dat je ouders het hadden gelezen 7,50
  • Time to momo boeken 4 eu (zijn van vorig jaar)
  • Lonely Planet Kroatie 7,50 eu (is van vorig jaar)
  • De rest van de boeken 2 euro
1 like

Welke maat is je kleding?

Haha wel handig om erbij te zetten :sweat_smile:. Ik draag zelf maat M altijd.
Rode vest is maat 40, linker beige vest maat XS, rechter beige vest maat 36 en top is maat 38. Het valt allemaal als maat M vind ik. De vesten zijn dan wat oversized.

Kan Kom als jezelf door de brievenbus? Zo ja, dan heb ik interesse!

Denk het net niet, maar kan het ook via Vinted doen en dan zijn verzendkosten 2.30 met Homerr en +/- 2.50 met dhl. Stuur me maar pm als je het wel dan stuur ik m’n vinted :blush:

1 like

Mocht @JasonBourne er om watvoor reden dan ook vanaf zien heb ik wel interesse in Kom als jezelf.

1 like

Er staat maar 1 op vinted zie ik dus dat ben ik! Vinted is goedkoper dan brievenbus a 4.10 eur

1 like

heb je de nicci french boeken nog?

Hierbij verkoop ik Miss Dior Absolutely Blooming EDP 30ml.
Het flesje is nagenoeg vol. Ik vind hem toch iets te zwaar qua geur. Prijs: 40 euro exclusief verzendkosten.

3 likes

Ik postte een aantal dagen terug heel blij dat ik deze had gekocht. Had ze gepast en zaten goed, maar zijn uiteindelijk toch een half maatje te groot. Het is maat 40.
Heb het kaartje er af getrokken, dus kan ze helaas niet retourneren. Nieuw waren ze 90,- en zou er graag 70,- incl verzenden voor willen.

1 like

Van Nike en Adidas heb ik meestal maat 40 en Vans en Puma maat 39, weet niet of je daar iets aan hebt. Ze zijn niet veel te groot ofzo, eerder iets te breed.

Nee, dan gaan ze echt wel te groot zijn!

1 like

Ik verkoop een jurkje van Saint, maat M. Is een maxijurk met split. Nooit gedragen want hij is mij te groot. 25 euro inclusief verzenden.

En deze blouse van Armed Angels, maat M. Ook nooit gedragen. 12 euro inclusief verzenden.

Ik zou het linkerbeige vest wel van je over willen nemen :slight_smile:

@death_by_sexy Heb je dat lichtblauwe jurkje van de H&M met ceintuur nog? En die donkerblauwe tanktop met bladeren (?)?

2 likes

Isabel Marant sneakers in maat 35. Gekocht in juli 2021 maar ze zijn mij toch iets te klein. Zo goed als nieuw en de doos is nog aanwezig.
Ik zou er graag 130 euro voor willen hebben.

2 likes

https://www.woolandthegang.com/en/products/fight-the-power-mittens

deze kit om zelf wanten te breien.
nog volledig compleet in de verzenddoos, mét de breinaalden nieuwprijs was 52 euro. in de kleur All sorts black.

2 likes

Mac foundation.
1 x gebruikt maar toch niets voor mij.

Mag weg voor 5 euro ex verzenden.

Hetzelfde voor deze haar olie van olaplex.

Mag weg voor 7,50 ex verzendkosten.