Oh ik wil de sportbh + legging en de laatste foto met shirt en trui wel overnemen!
Ik heb wel interesse in de grijze broek, groene rok, zwarte onderrok, zwarte kringlooptrui met gouden bladeren, donkergroene kringlooptrui. Even pb’en?
Ik verkoop mijn Ray-Ban Clubmaster. Het is mijn smaak helaas niet meer. Formaat is 51mm en hij heeft roze gespiegelde glazen.
Zou er graag €50,- incl verzenden voor willen hebben.
Top! Check je pb!
Jurk Only maat 38 (elastieken band in de taille) €7,-
A-lijn jurk H&M maat 44 €5,-
(1x gedragen) Off-shoulder jurk A-lijn lichtblauw Bonprix maat 40/42 €8,-
(1x gedragen) Off-shoulder jurk A-lijn zwart Boohoo maat 44 €10,-
(1x gedragen) Een soort semi-doorzichtig lang vest. Geen jurk! River Island maat 16 €7,-
Wrap dress MS Mode maat 42 €10,-
Shirt VILA maat XL €5,-
(nieuw) sandaaltjes onbekend merk maat 40 €5,-
(ongedragen) Wrapp dress Boohoo maat 44 €10,-
Mag opgehaald worden/kan het afleveren in Groningen. Of anders verzenden met de post
Prijzen uiteraard een richtlijn.
Ik wil die Gymshark top wel
Heb je deze nog?
Ja!
Ik verkoop mijn Panasonic Lumix DMC-GX80 camera. Ik ben zo’n type dat ervan overtuigd is om een camera te kopen om mooie vakantiefoto’s te maken maar uiteindelijk heb ik ‘m amper gebruikt.
Het is deze: Panasonic Lumix DMC-GX80 Zwart + 12-32mm - Coolblue - Voor 23.59u, morgen in huis
Ik zat voor FF te denken aan €250. Ik wil het later op marktplaats zetten voor €300.
Nooit gebruikt , of ja alleen om te proberen maar echt niets voor mij helaas

Fietsshirtje van DHB, maat 10. Dit zou een 36 moeten zijn, maar hij zit bij mij te los rond de taille. Kaartje zit er nog aan, is ongedragen. Shirtje heeft me 39 euro incl verzenden gekost, het retourneren blijkt 12 euro te kosten dus als iemand hier interesse heeft! Voor 30 mag ie weg.
Schoenen staan ook op Vinted!
Keds maat 42 bloemetjesschoenen, 7,50 excl verzendkosten
Fuchsia vans maat 41, 15 euro excl verzendkosten
Spijkerstof vans maat 41, 7,50 excl
New balance sneakers maat 41.5, 15 euro excl (veters zijn vies, verder goede staat!)
Maat 40.5. Zijn me helaas net te klein en daarom draag ik ze nooit. Is meer een 39.5.
Boeken:
- Kom als jezelf 5 eu
- Het einde van de eenzaamheid 4 eu
- Zolang er leven is 3 eu
- Het boek waarvan je wilde dat je ouders het hadden gelezen 7,50
- Time to momo boeken 4 eu (zijn van vorig jaar)
- Lonely Planet Kroatie 7,50 eu (is van vorig jaar)
- De rest van de boeken 2 euro
Welke maat is je kleding?
Haha wel handig om erbij te zetten . Ik draag zelf maat M altijd.
Rode vest is maat 40, linker beige vest maat XS, rechter beige vest maat 36 en top is maat 38. Het valt allemaal als maat M vind ik. De vesten zijn dan wat oversized.
Kan Kom als jezelf door de brievenbus? Zo ja, dan heb ik interesse!
Denk het net niet, maar kan het ook via Vinted doen en dan zijn verzendkosten 2.30 met Homerr en +/- 2.50 met dhl. Stuur me maar pm als je het wel dan stuur ik m’n vinted
Mocht @JasonBourne er om watvoor reden dan ook vanaf zien heb ik wel interesse in Kom als jezelf.