Verkooptopic

Sandalen: Panama Jack chia nature maat 38 (zwart), voor als het ooit mooi weer wordt.
Verkeerde maat, maar wel gedragen (slechts één dag) dus kon ze niet meer ruilen.
Nieuw €90,- (maar zie ze nu voor €69,-).
Op verzoek stuur ik eigen foto’s, maar zijn echt als nieuw.

Ik heb mijn boekenkast eens uitgezocht en deze boeken wil ik allemaal verkopen. Ze zijn optie halen in Groningen stad of ik kan ze verzenden, de verzendkosten zijn voor de koper.

De boeken zijn 1 keer gelezen en nog in zeer goede staat. Voor de liefhebber heb ik ook foto’s van de boeken. :grinning:

Anna Todd - Niets meer

Anna Todd - Niets minder

Anna Todd - After

Esther Verhoef - Tegenlicht

Astrid Holleeder - Judas

Lucinda Riley - De zeven zussen

Graeme Simsion & Anne Buist - Roadtrip

Jenny Colgan - Zoek de zon op

Emily Henry - Stranddagboek

Chris McGeorge - TikTak

Kim Liggett - Het schaduw jaar

Lisette Jonkman - Verknocht

Gail Honeyman - Eleanor Oliphant is completely fine

Mayra Louise - Op je lijf geschreven

Nienke Wijnants - twingerstwijfels & dertigersdilemma’s

Stephenie Meyer - Midnight Sun

Paula Hawkins - Het meisje in de trein

Judith Visser - Zondagsleven

Jenny Colgan - Ik geef je de zon

Glennon Doyle - Ongetemd leven

Sofie Lakmaker - De geschiedenis van Seksualiteit

Erik Rozing - De psychiater en het meisje

Erik Eozing - Het beste voor iedereen

Hans Faber - Annec

1 like

Wat zou je willen voor de boeken? Heb wel interesse in het boek Anne, Judas en de zeven zussen

Ik heb m’n kast opgeruimd en heel veel op Vinted gezet. Voornamelijk maat M tot XL.

1 like

Zelfde vraag als @Blonde. Ik heb wel interesse in Eleanor Oliphant is completely fine en twintigerstwijfels & dertigersdilemma’s!

@Blonde

9,50 per boek exclusief verzendkosten.

1 like


Navy wollen blazer Maison Scotch. Maat 2 (dacht maat M). Enkele keer gedragen, nieuwprijs 180 euro. 35 incl verzendkosten.


Gymshark top in maat M. 1x gedragen. 13,00 incl verzendkosten




Karen Millen jurk, maat 3. Valt als een maat M. Donkerblauwe dikke stof met kanten randje onderaan. Kleine kapmouw. 35 inclusief verzendkosten.
Op laatste foto zie je hoe hij valt, foto ergens van internet


Fabienne Chapot lobster jurk maat M


Ongedragen Levi’s shorts, maat 31 (valt kleiner). 20 incl verzendkosten

Heb je misschien een foto? Alhoewel je al zegt dat ze in goede staat zijn haha. Ik wil ze wel hebben!

1 like

De boeken zijn nog helemaal nieuw!

1 like


Grijsgroen metalen sleutelbord søstrene grone €4


Bruine pumps maat 37
Zwarte veterschoenen maat 37
Beide paren slechts enkele keren gedragen €5 per paar

Prijs excl verzending, ophalen kan ook in regio Arnhem

1 like

Iemand interesse in dit jurkje?

Heb hem nog helemaal nieuw hangen in maat M

1 like

Iemand nog interesse in m’n adidas schoenen? Nu €30!

1 like

Ik verkoop wel mijn Chromebook, maar dat zoek je niet waarschijnlijk als je richting Lenovo en Dell denkt?

3 likes

Mocht je een goedkope laptop willen aanschaffen. Cooblue (en misschien nog andere bedrijven) verkopen tweede kans producten. Bijvoorbeeld een laptop met een kras en dat wil soms best een verschil maken qua aanschafprijs.

2 likes

Iemand interesse in een perfect functionerende iPhone Xr 64 gig? Hij is zwart, voorzien van een Belkin screenprotector (1 kras die je alleen in bepaalde hoek ziet) en Tech21 beschermhoesje. Heb ‘m van mei 2019 tot nu gebruikt. Batterijconditie is 88%. Zitten geen oortjes (kreeg ik al niet meer volgens mij?) of kabeltjes bij.

Ben zelf een kapitalistisch kreng en wilde dus gewoon een nieuwe en kon abo verlengen.

Ik zou er graag 250 incl. verzenden voor willen hebben. Verzenden zou ik dan aangetekend via PostNL doen! Ik kan voor een eventuele geïnteresseerde wel foto’s maken als ik m’n nieuwe telefoon heb ingesteld :rofl:

New balance maat 38
Munsell white all leather
Ongepast - nieuw in doos
Uit een rookvrij huis

Sissy-Boy linnen jumpsuit in maat L! Met pijn in mijn hart doe ik mijn jumpsuit weg. Hij is me helaas te groot geworden. Hij draagt heel erg luchtig. Heb hem niet veel gedragen en hij ziet er nog heel erg goed uit. Nieuwprijs is €109,99, en ik wil er graag 80 euro inclusief voor.

2 likes

Heel mooi! Hoe valt ie qua maat?

1 like

Ik vind hem goed op maat vallen maar hij wordt iets losser met dragen.

Ik verkoop mijn hotelovernachting met ontbijtbuffet en dag wellness. Het gaat om Fletcher hotel Helmond op de datum woensdag 1 september en de dag erop kun je dan de wellness plannen. Of wellicht op 1 sept ook, kun je zelf inplannen telefonisch.

Ik ben er vaak geweest maar ik heb verkeerd gepland (mijn studie begint dan…) en kan het niet meer veranderen.

Je kunt er ook gratis in de parkeergarage parkeren

Gaat om dit hotel.

Bied maar wat als er interesse is!