Ik heb wel interesse! Ff kijken of ik niet nog eentje heb staan haha
@LunaLovegood sorry die van mij is bijna op en geen vervanger dus ik neem 'm graag over @DonnieDarko !
Ik heb net geprobeerd om em door de brievenbus te doen maar dat krijg ik niet voor elkaar dus het verzenden via de brievenbus gaat niet lukken ben ik bang. Heb je dan nog steeds interesse?
Ja hoor
Oke dan dmen we ff !
Past deze door de brievenbus?
Ik denk het wel! ga het straks ff proberen !
Olaplex en Mac foundation beide verkocht!!
βββββββββββ
Ik verkoop ook nog dit wikkeljurkje:
Er staat maat L in maar valt eerder als een S.
Mag weg voor 10 euro ex verzendkosten.
Heb em 1 x gedragen maar vind de kleur mooier staan bij bruin haar en ik ben blond. Dus voor mij helaas een miskoop.
Dit kan je toch zelf volgend jaar nog gebruiken?
Dat snap ik maar mijn dochter reageerde er niet goed op. Dus wil het graag verkopen als dat mag?
De andere fles heb ik opgemaakt maar ik vond em ook niet zo fijn.
Ja tuurlijk. Het was ook geen aanval. Dacht dat je misschien dacht dat dat niet kon ofzo. Sorry
Ik verkoop mijn leren jasje van Mango. Heb hem misschien 3 keer gedragen, maar hou zelf van wat langere jassen. Hij was nieuw β¬120 en zou er graag β¬70 incl verzenden voor willen. Het is maat S
Dit is hem!
Ik dacht dat SPF inderdaad maar een jaar houdbaar is omdat de bescherming afneemt. Na een jaar kan je het eigenlijk alleen nog als bodylotion gebruiken maar beschermt het niet (veel) meer tegen zon
Sowieso 2 jaar houdbaar en de SPF afname valt redelijk mee.
O echt? Ik gooi het altijd braaf weg na een jaar maar dat hoeft dan niet. Zo heeft een huidtherapeut me het ooit verteld
De meeste flessen hebben ook een houdbaarheidsdatum. Maar je kan beter te voorzichtig zijn dan te laks
@Lemongrab idd bij een geopende. Maar volgens mij kan het prima 2 jaar ook. Ze moeten natuurlijk ook verkopen.