Verkooptopic


Iemand interesse in deze? Ik heb ‘m uitgespeeld! Erg veel aan gehad.

3 likes

Wat zou je voor het eerste boek willen hebben? :smile:

Geen idee, bied maar iets! Er komen dan verzendkosten bij (of bied inclusief) of ophalen in 010.

Omg op mezelf, ik had deze post vanmorgen al gezien en ik was er helemaal van overtuigd dat dat boek “Lees dit als je topless foto’s van mensen wilt maken” heette. Nu zie ik dat het anders heet.
Ik vond het al zo gek :sweat_smile:

6 likes

Schijnt hij heel erg door?

Zie dat ik compleet vergeten ben te reageren, maar heb nog steeds interesse als je ze nog hebt tenminste :slightly_smiling_face:

1 like

Hoeveel zou je voor veggiestan willen hebben? (Het past net door de brievenus toch, of net niet?)

Als je donker ondergoed draagt zie je het wel. Maar ik droeg er zelf altijd huidskleurig ondergoed onder en dan zie je niks.

Yes ik heb ze nog!

1 like

Voor 50 euro mogen ze weg!
Nieuwprijs was 150

Ze zijn regelmatig gedragen maar niet ontzettend veel.

Zooo leuk!! Hoe vallen deze qua maat?

Ik ben met een grote opruiming bezig en heb dus veel dingetjes te koop. Ik hoef er geen hoofdprijs voor hoor, ben er graag van af en hopelijk wordt iemand anders er blij van.

Boeken

Make-up + Verzorging

IMG_1901 IMG_1900 IMG_1899

De verzorgingsproducten zijn helemaal niet gebruikt. Ik heb te veel spullen uit advent kalenders en ben heel lang lid geweest van de GoodieBox.
Ik zie bij de make-up soms een veegje, misschien ooit geswatcht? Niet gebruikt in ieder geval.

Kleding

Het zijn foto’s van mijn Vinted account. Mocht je een linkje willen stuur dan even een berichtje. Kleding is voornamelijk maat M/L.

1 like

hoeveel zou je willen hebben voor veggiestan en een druppel rozenwater?

Als een normale 39! Ik vind Nike altijd een beetje klein vallen maar deze zitten me prima.

Welke maat heb je ?
Als je xs/s hebt zou ik wel eens je Vinted willen bekijken.

In de samenvatting jurkjes, broeken etc. De meeste items zijn maat S/36. De Levi jeans 28x28.

Allerlei kleding

Wat wil je voor ‘De eetclub’? :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Dat was inderdaad handig geweest om erbij te zetten. Maar het is voornamelijk maat M/L

@DikkeKip Is €2,50 een idee?

Prima! Ik zou je een privé berichtje sturen

1 like

1x gedragen Nike blazer mid 37,5

€50 incl