Ik verkoop een jurkje van Saint, maat M. Is een maxijurk met split. Nooit gedragen want hij is mij te groot. 25 euro inclusief verzenden.
En deze blouse van Armed Angels, maat M. Ook nooit gedragen. 12 euro inclusief verzenden.
Ik verkoop een jurkje van Saint, maat M. Is een maxijurk met split. Nooit gedragen want hij is mij te groot. 25 euro inclusief verzenden.
En deze blouse van Armed Angels, maat M. Ook nooit gedragen. 12 euro inclusief verzenden.
Ik zou het linkerbeige vest wel van je over willen nemen
@death_by_sexy Heb je dat lichtblauwe jurkje van de H&M met ceintuur nog? En die donkerblauwe tanktop met bladeren (?)?
Isabel Marant sneakers in maat 35. Gekocht in juli 2021 maar ze zijn mij toch iets te klein. Zo goed als nieuw en de doos is nog aanwezig.
Ik zou er graag 130 euro voor willen hebben.
https://www.woolandthegang.com/en/products/fight-the-power-mittens
deze kit om zelf wanten te breien.
nog volledig compleet in de verzenddoos, mΓ©t de breinaalden nieuwprijs was 52 euro. in de kleur All sorts black.
Ik heb wel interesse! Ff kijken of ik niet nog eentje heb staan haha
@LunaLovegood sorry die van mij is bijna op en geen vervanger dus ik neem 'm graag over @DonnieDarko !
Ik heb net geprobeerd om em door de brievenbus te doen maar dat krijg ik niet voor elkaar dus het verzenden via de brievenbus gaat niet lukken ben ik bang. Heb je dan nog steeds interesse?
Ja hoor
Oke dan dmen we ff !
Past deze door de brievenbus?
Ik denk het wel! ga het straks ff proberen !
Olaplex en Mac foundation beide verkocht!!
βββββββββββ
Ik verkoop ook nog dit wikkeljurkje:
Er staat maat L in maar valt eerder als een S.
Mag weg voor 10 euro ex verzendkosten.
Heb em 1 x gedragen maar vind de kleur mooier staan bij bruin haar en ik ben blond. Dus voor mij helaas een miskoop.
Dit kan je toch zelf volgend jaar nog gebruiken?
Dat snap ik maar mijn dochter reageerde er niet goed op. Dus wil het graag verkopen als dat mag?
De andere fles heb ik opgemaakt maar ik vond em ook niet zo fijn.
Ja tuurlijk. Het was ook geen aanval. Dacht dat je misschien dacht dat dat niet kon ofzo. Sorry