Verkooptopic

Ooh sorry ik zie net pas dat ik helemaal niet meer heb gereageerd, beetje aso sorry. Hoop dat je niet op me zat te wachten. Ik pas toch, ik ken mezelf en voor ik hem heb laten inkorten ben ik drie jaar verder haha. Maar dank voor je bericht!

Maison scotch jurk maat L
40’euro

Late reactie maar ik heb dit onlangs voor het eerst gedaan. Zou er niet veel voor krijgen maar vond ik niet erg.

Het ging om een broek die ik minder dan een jaar geleden bij Zalando gekocht heb en maar een paar keer heb gedragen. Wordt ie niet geaccepteerd! Reden: ‘naaifout’. Ehm, dus jullie verkopen mij eerst voor de hoofdprijs een broek met een naaifout erin en vervolgens mag ik 'm niet eens voor een paar schamele euro’s inruilen?

Nou ja misschien is dit een uitzondering maar ik vond het wel gek.

7 likes

Is er iemand die de taart lamp van de Efteling verkoopt?

1 like

googlet taartlamp Efteling

Oooo wat een leuke! :cake:

4 likes

ONLY
Maat XS
Paar keer gedragen maar nog in goede staat.
25,00

Shein
Universeel maat gok maat S
16,00

Melting Stockholm
Maat S
Nieuw
16,00

Maat 39
Nieuw met doos
33,00

1 like

Zou ik misschien de link van je vinted account mogen? Dat maakt het wat makkelijker om alles te bekijken :grin:

Tuurlijk!:slightly_smiling_face:

2 likes

Ik vind het echt fascinerend hoeveel jij hebt (had?), en wat een werk om alles op de foto te zetten en te uploaden zeg

35 likes

Haha ja was inderdaad veel werk.
Kocht altijd heel veel zonder er echt bij na te denken of ik het wil echt ging dragen, heel impulsief. Nu heb ik echt kritisch gekeken en bijna alles weggedaan, en wat mooie dingen gekocht waarvan ik echt weet dat ik het ga dragen :slightly_smiling_face:

8 likes

Goed zeg! En lekker cashen :smiley:

5 likes

Glittershort Zara
Nieuw
Maat M
15,00

Goud/bronze short Pimkie
Nieuw
Maat XS
15,00

VERKOCHT- weg dus

1 like

Zara
Maat M
23,00

3 likes

Manfield laarsjes maat 39 met bloemen printje. €15,- excl verzenden.

Verwerken: 20211219_133916.jpg…

Heb jij nou gewoon zoveel kleding ? Of doe je aan in en verkoop ofzo? @MACkroket

Echt meeeega veel.

3 likes

Nee had echt zoveel. Heb paar berichten hierboven uitgelegd😅

Ohh dat heb ik gemist dan haha, damnnn :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Deze twee puzzels.
De eerste is 200 stuks.
Ik wil ze ook wel ruilen tegen een andere puzzel (die van 1000 stuks van Jan Haasteren). Ze zijn helemaal compleet, van het weekend beide in elkaar gepuzzeld.

3 likes

Oeh ik wil wel ruilen! Zal straks even een foto maken van de Jan van Haasteren die ik hier heb.