Verkooptopic

ik zou die eerste wel willen.

Ik heb 2 weken geleden deze rugzak gekocht, want leek me handig voor m’n stedentrip. Maar vond het totaal niet fijn dus heb hem 1 dag om gehad en toen was ik er al klaar mee. Vind het zonde, want waarschijnlijk ga ik hem niet meer gebruiken.

Wil er graag €40,- incl verzenden voor

https://www.zalando.nl/rains-rugzak-black-ri051q00c-q11.html

Wat vind je er niet fijn aan? Heb deze tas namelijk op m’n verlanglijstje staan.

1 like

Ik vind een rugzak in het algemeen gewoon niet fijn haha. Niet specifiek deze dus!

1 like

VERKOCHT

H&M maat S
in goede staat
Richtprijs 30,00

**

2 likes

**

VERKOCHT

Public desire
Maat 38
2 keer aan gehad, nog in goede staat!
30,00

!

H&M
Nieuw
Maat S
15,00

3 likes

Die zou ik wel willen, ik stuur je even een pb

1 like

Ik heb hem uiteindelijk voor 60 euro verkocht! Maar heeft wel eventjes geduurd

1 like

Verkocht

1 like

Hahaha jij denkt ik maak gebruik van de huidige forumtrend :joy:

1 like

Hahah moest ook meteen denken aan de eerdere berichten, maar is wel precies m’n maat en ik denk al zo lang over zulke schoenen kopen. Doe het nooit en dan met sneeuw oid., weer spijt… hoeveel zou je ervoor willen?

Heb wat gemist denk ik, maar ik koop best vaak uggs en deze krijg ik niet dicht rond mn kuit en aangezien het afvallen heeel langzaam gaat :sob: wil ik niet tot 2025 wachten tot ik ze pas :joy:

1 like

Alles €5 pst
Nooit in de droger geweest en uit een rookvrij huis.

Ook mijn kledingkast aan het uitzoeken.

Jurk van SHEIN, roze met zwarte stippen. Ongedragen maat L, zit mij te strak op de heupen. €15 excl verzendkosten

Jurkje Most Wanted maat L. Met ceintuur. Kaartje zit er nog aan nieuwprijs was 35, mag weg voor 20

Wit tuniek van H&M, maat L maar valt groot. €10

Mooi shirtje van zara maat L, doet helaas niks voor mijn figuur. Ook niet gedragen, mag weg voor €7.50

Heb je een aan foto van de hm tuniek?

Nee maar kan ik donderdag voor je maken! Morgen ben ik de hele dag niet thuis.

1 like

Ohh ja rustig aan, voorlopig zal ik het nog niet dragen gezien ik nu nog hoogzwanger ben, maar vind hem wel mooi! Ben altijd alleen heel slecht in inschatten hoe iets aan staat.

Ik verkoop mijn Dolce Gusto.

https://www.coolblue.nl/product/818308/krups-dolce-gusto-infinissima-kp1708-zwart.html

Iemand interesse?

1 like

Heb een paar biedingen gehad voor 100 euro, zou zeggen dat ik dat er minimaal wel voor wil

@M0nan misschien??