Hoeveel wil je ervoor?
uhh een goeie, 50 ofz? weet het niet haha. Wat had je zelf in gedachten?
Aah oké, je ze van mij aan iemand anders verkopen hoor. Ik laat het toch even aan me voorbij gaan!
Ik heb net via mijn ouders een andere geregeld. Thanks alsnog!!
Puzzel is compleet maar ik heb geen plek om hem te maken, weerwolven speel ik nooit meer en ligretto begreep ik niet haha
Het is ophalen in Tilburg of verzenden, doe maar een bod
En groetjes van mn crocs
De groeten terug
Ik wil ligretto wel
Heb je de bovenste puzzel nog?
Hey, ik heb beide hier al verkocht, sorry!
Zit nog voor 3/4 vol. €7,50 excl
Misschien 5 keer gebruikt, m’n huid is er te droog voor.
€17,50 excl
Ik neem de kiehls graag over, gaat zeker niet met brievenbus post?
Burberry London EDP 30ml. Er zit nog voor 90% in het flesje. €15 excl verzending (past door de brievenbus).
Tiffany & Co EDP 30ml. Er zit nog voor 80-85% in het flesje. €15 excl verzending (pakket post).
Gucci Flora EDP 30ml. Zit vrijwel helemaal vol, is toch niet mijn geur. €30 excl verzending (brievenbus pakket)
Ik zou heel graag de miss Dior en de Hugo Boss overnemen.
Ik stuur je een PB!
Ben even kritisch door mijn make-up stash gegaan. En ik verkoop de dingen die ik helaas echt niet pak.
Mocht je iets willen stuur me gerust een pb, dan komen we wel uit de prijs.
De meeste producten zijn maar enkele keren gebruikt. Ik verstuur alles schoongemaakt.
Bonnie Dew Manizer €5 ongebruikt
Tarte eyes and cheek palette €20
Meeste kleuren ongebruikt.
Florence by Mills kleur ZenZ €7
Ysl rouge Vulupte nr 29
Dior Rouge nr 028 Mazette
Dior Addict 536 Lucky (Verkocht!)
€15 ps.
(Kleine beschadigingen aan de hals maar dat komt door het open en dicht draaien)
Mac Viva Glam 2
French Silk 402
Frost in de kleur Innocence
€12 ps
Chanel
Rouge allure velvet 49 La petillante €17 (verkocht!)
Rouge allure 136 Melodieuse €17
Rouge allure velvet 347 Merveilleuse €20
Rouge coco 426 Roussy €17 (verkocht!)
Rouge coco 424 Edith €17
Ik verkoop mijn Sorel laarzen, maat 37 1/3. Ze zijn weinig gedragen en altijd na het dragen schoongemaakt. Ik heb sinds mijn zwangerschap grotere voeten dus vandaar dat ik ze helaas moet verkopen.
Ik zou er graag €50 voor willen hebben.
Ik verkoop dit vest van 10days. Maat L, maar is ook prima te dragen met een kleinere maat. Het is mohair en ‘gewone’ wol. Ik heb het eigenlijk nooit gedragen omdat ik er een enorme bleekscheet van word. Het was een duur vest, mag weg voor 30 euro