Jurkje van Loavies, maat m. Mag weg voor 10 euro. 1 keer gedragen
Wat wil je er voor hebben ?
€3,- + verzendkosten zou voor mij oké zijn!
Zou deze door de brievenbus passen?
Dat weet ik niet precies, het is wel een dun jurkje. Wat mij betreft probeer ik het in een envelop te doen en als dat niet lukt, neem ik die paar euro extra verzendkosten wel op me. Ik heb niet zoveel ervaring met online verkopen (wel met kopen, haha) dat ik dat goed lan inschatten.
Wat grappig, toevallig kwam ik je vorige week tegen op vinted toen ik na wat nieuwe truien opzoek was/ben.
Het gaat mij niet zozeer om de verzendkosten, maar ben overdag nooit thuis en mijn buren zijn heel moeilijk met pakketjes aannemen. Dus door de brievenbus zou voor mij beter uitkomen Maar denk als het in een envelop past, dat het wel moet lukken.
Ah ja dat kan ook natuurlijk! Het past vast wel in een envelop, ik ga t proberen. Stuur je me een pb?
Haha wat leuk!
Maat XS
Nieuwprijs 39,99
Mag weg voor ong 23,00 excl
Maat S
Niet gedragen
Nieuwprijs 39,99
Mag weg voor 23,00 incl
Mijn vinted
Maat S
Maat L
Maat M
Maat L
Maat L
Maat 42
Onesize
Maat M
Maat 42
Maat L
Maat L
Maat 42
Maat M/L
Maat XL
Prijzen en meer foto’s op vinted
Ik zette net twee items op Marktplaats en dacht toen, hè, volgens mij moet ik tegenwoordig op Vinted zijn. Betaal je kosten aan Vinted voor verkopen? Ik kan alleen terugvinden dat je gratis adverteert.
Versace for H&M armband zwart en rood
Ongedragen
Nieuwprijs duur voor een miskoop, pff, zeg maar niks
Mag weg voor een relatief klein prijsje als iemand er gelukkig van wordt
Het zijn leren armbanden van Versace for H&M. Ze zijn van een collectie uit 2010 of 2011. Al die tijd hebben ze in de verpakking gezeten. Het is tijd om ze weg te doen. Wel met pijn in mijn hart, maar het is echt super super zonde om ze zo te laten liggen. Ik heb meer foto’s mocht iemand geïnteresseerd zijn.
Edit: Even aangepast op zijn @MACkroket s
Nee vgm niet. Ik verkocht m’n laarzen voor 100eu en ik kreeg 100eu gestort. De koper betaalt wel veel extra kosten
Bedankt voor je reactie. Ik merk dat ik Vinted toch een beetje een drempel vind omdat ik het niet ken, dus eerst hier anders maar even peilen of er animo is.
Haha! Maar Vinted is idd helemaal gratis als je wat wilt verkopen.
Wat een toffe armbanden. Aan wat voor prijs zit je te denken?
en @Kurisu
Kan je ook bieden vanaf-prijzen selecteren? Of moet je een prijs bedenken?
Selecteren jullie pakketformaat of doen jullie het ‘aangepast’?
Toch maar aan het verdiepen in Vinted omdat het zulke specifieke items zijn.
Nee je kan gewoon één prijs aangeven en volgens mij kunnen mensen dan tot een bepaald percentage onder die prijs bieden.
Pakketformaat moet je idd zelf aanklikken! Maar dat spreekt meestal wel voor zich, je krijgt ook standaard te zien welke wordt aanbevolen.
Juliette has a gun Not a perfume Superdose
Witte boze man waar ik naast slaap kan niet tegen deze parfum (zucht). Fles van 100 ML. Er is ietsjes meer dan een centimeter uit.
Nieuw: 130 eu Juliette has a Gun Not a Perfume Superdose Eau de Parfum | Skins Cosmetics
Mag weg voor 65 eu. Excl. bloemen op achtergrond.