Verkooptopic

In het label staat maat L. Ik heb normaal maat S van h&m en het valt bij mij wat oversized. Dus met S/M moet het sowieso passen!

3 likes

Leuk! Ik wil hem wel van je overnemen :slight_smile:

2 likes

Ik stuur je een dm!

3 likes

Wil iemand dit boek van me overnemen? Ik heb het 1x gelezen, is nog in goede staat. Kleine beschadiging op de rug, zie foto! Past niet door de brievenbus, verzenden kan wel of ophalen in Groningen (of evt in Arnhem)

1 like

Hallo,

Ik bied mijn Chi tang te koop aan. Hij is ongeveer een half jaar oud. Heb een steam pod gekocht,
daarom doe ik deze weg. Heb er € 113,00 voor betaald. Hij staat ook op Vinted.

VERKOCHT!

Hoeveel zou je ervoor willen hebben?

Oh echt haha! Heb er een paar jaar plezier van gehad, nu is de volgende aan de beurt. :grin:

3 likes

Op Vinted staat hij te koop voor € 65,00, voor hier vind ik € 50,00 ex verzendkosten wel een mooie prijs!

3 likes

Oh dan wil ik hem wel overnemen als je hem nog hebt!

3 likes

Ik verkoop de topshop jamie in maat w30 l32.

Is toch echt te kort voor mij helaas :smiling_face_with_tear:

Ik dacht aan 12.50 exclusief (ik kan m op vinted zetten dan is verzending goedkoper)

meer foto's

1 like

Mag ik de bovenste overnemen?

1 like

Natuurlijk! Stuur maar een DM :smile:

5 likes

Ik kan jou geen pb sturen, wil je mij pb’en?

4 likes

Kijk even in de faq, stukje doorlezen en dan vind je hoe je een pb kunt sturen.

5 likes

Maar soms krijg je dan de melding dat die forummer op dit moment geen privéberichten accepteert.

1 like

afbeelding

Heb deze pumps toegevoegd aan mijn Vinted.

1 like

Oh ja dat kan ook idd.

2 likes

Miss impulsaankoop meldt zich weer. Onlangs deze vitaminepillen besteld voordat ik bij de huisarts kwam die aangaf dat ik ze totaal niet nodig heb en er vooral mn geld niet aan uit moet geven. Ik had alleen van twee van de potjes de seal al afgehaald en voor het retourneren van de andere twee zou ik nog maar €6 terugkrijgen vanwege kortingsacties :cry: Dus misschien kan ik er via deze weg iemand blij mee maken.

Alle potjes zijn nog helemaal vol, alleen van de twee rechter potjes is de seal al af. Ik zou graag €35 excl. voor allevier de potjes willen hebben. Evt. per twee verkopen vind ik ook prima. Stuur me maar een pb!

1 like

Wil me nergens mee bemoeien maar huisartsen zijn altijd makkelijk met dit soort uitspraken. Omega 3 heb je echt nodig als aanvulling als je niet min 3* per week vette vis als in zalm eet. Anders krijg je het simpelweg gewoon niet binnen en in bijna ieders westerse voedingspatroon hebben we teveel omega 6 en de balans omega 3 en 6 moet juist goed zijn. Dus preventief is het echt aan te raden om dagelijks te nemen. :slight_smile:

Hoe weet jij beter dan haar eigen huisarts of @Bubbless vitaminetekorten heeft?

10 likes