Die korset top is leuk! Welke maat qua bh zou beter passen, denk je?
Snap ik! Ik ga het er gewoon op gokken, ga je een pb sturen
Edit: dat lukt niet? Kan je mij een berichtje sturen?
Is de wikkeljurk er nog?
Nee, die is gereserveerd/verkocht. Zal het even aanpassen!
Heb mijn boekenkast uitgezocht! Allemaal €5 per stuk, behalve Utopia Avenue en The mirror & the light €7,50 omdat die nog nieuw zijn want perongeluk dubbel gekocht.
ik zou graag Utopia avenue kopen!
Ik ga huilen want blijkbaar staan deze jurken van Colourful Rebel me niet meer zo mooi als vorig jaar.
Ze zijn allebei in maat S en nog in hele goede staat.
-verkocht-
Zou er graag 17.50 euro ps voor willen. Nieuw waren ze rond de 80 euro.
Ik heb een aantal producten in de kast staan die ik niet gebruik of toch niet zo mijn ding zijn.
Chloé nomade parfum 30 ml (zie foto wat er nog in zit). Heb andere parfums die ik liever gebruik dus deze blijft een beetje zielig achter. Doe maar een bod.
Anastasia glow palette in gleam. Alleen een keer geswatcht en sindsdien niet meer aangeraakt. Gekocht voor 50 en zat te denken aan 20 exclusief verzenden.
Die zijn leuk! Vallen ze wat kleinder dan maat S of wat groter?
Ben ik ook benieuwd naar!
Silkeborg kleed van Ikea, handgemaakt. Afmetingen: 70 x 250 cm. Nieuwprijs €200. Kan opgehaald worden in Rotterdam voor €80. (Deze variant niet meer te koop in Ikea vgm)
Hoe lang vallen ze?
Bovenste heb ik niet meer, maar ik heb hier een aanfoto van de onderste. Ik ben ongeveer 1.75
Halverwege m’n onderbeen.
Je moet de foto’s denk ik eerst even laten uploaden voordat je je post plaatst. Je ziet ze dan in het voorbeeldvenster.
Ok ga het proberen. Tnx!
Edit: nee lukt niet. Ze blijven op verwerken staan.
Ik heb dit jurkje op Vinted gekocht voor €8 maar ik vind het me niet zo mooi staan. Wil iemand het overnemen? Maat M/38 en valt ook zo. Ik kan evt aan-foto’s maken indien gewenst.
Kan het zijn dat je al op plaatsen hebt geklikt voordat de foto’s klaar waren met uploaden? Ik zie ook altijd wat jij post als de foto’s nog bezig zijn met laden. Wanneer ze klaar zijn staat er een andere zin in beeld. Dus dan zou je simpelweg de foto’s opnieuw moeten uploaden en dan iets langer moeten wachten.
Daarnaast kun je ook met het scherm knopje rechts onderin een voorbeeld zien van je bericht voordat je hem post. Dus dan kun je ook zien of de foto’s goed verwerkt zijn.