Verkooptopic

Verder nog een jurkje van Artlove, maat 40. Ik vind de kleur niet mooi staan bij mij :grimacing: 25 euro. Nieuwprijs was geloof ik 80

En nog een wikkeltop van &Other Stories, maat 40, is mij iets te groot. Nooit gedragen. Mag weg voor 15

2 likes

28/29 bij jeans. Toevallig vandaag 2 korte broekjes gekocht in M.

2 likes

Mag ik de short van je overnemen?

Mag zeker, stuur me maar een privé bericht

1 like

Topshop wraptop maat M €6.50

Zara top in maat M €7

1 like

Ik heb wel interesse in de Zara top :slight_smile:

1 like

de uitverkocht flare van stieglitz in 38. Helemaal nieuw.

6 likes

De zwarte broek (die van 23) vond ik het stofje niet heel prettig van, en van de beige flared hadden ze geen lengtematen en verzoop ik in :joy: Ben te laat met retouren dus ze mogen voor een leuk prijsje weg

1 like

Verkocht

2 likes

Hi! Is het een beetje een zoet luchtje? Door de witte bloemen lijkt het me van wel? Wil je me de batchcode anders per pb versturen? :slight_smile: ben wel geinteresseerd :slight_smile:

2 likes

Sorry, ik heb hem al verkocht. Kan moeilijk duiden wat voor luchtje het is. Misschien even of fragantica kijken? Daar haal ik zelf altijd veel info vandaan.

1 like

&Other Stories wrap jurk in maat S €17

H&M spijkerrok in maat M €7

Bershka shirt in maat M €4

4 likes

Jurk Zara
Maat M
Bijna niet gedragen
15,00

Beige jurk Zara
Maat xs
Bijna niet gedragen
15,00

Blouse van Zara
Maat Xs maar kan ook met S
Niet gedragen
14,00

3 likes

Is er heel toevallig iemand die zijn lage Allstars verkoopt in maat 38? Vind het een beetje zonde om ze nieuw te kopen want ga ze niet vaak aan doen, vandaar dat ik hier een gokje waag.

1 like

Ik heb wel lage grijze in 39 te koop. Maar dat zal wel te groot zijn voor jou?

Ah ik denk dat dat net te groot zal zijn. Woon je heel toevallig in Amsterdam? Dan kan ik wellicht komen passen hehe en evt meteen meenemen

2 likes

2 kuipstoelen, omgeving Utrecht, mogen samen weg voor 40

2 likes

Lage gouden als je dat leuk vindt

1 like

Nee, ik woon helaas niet in A’dam

1 like

Ik heb nog witte in m’n kast liggen!

2 likes