Verkooptopic

Dat weet ik niet beter, ik geef aan dat huisartsen van een andere standaard uitgaan en dat preventief juist verstandig is. Ik weet ook niet of omega balans is uitgemeten, bij B12 vind ik dat aannemelijker daarom zeg ik daar ook niks over. Omega is heel simpel als je het niet voldoende eet krijg je het niet binnen, maar het kan dat ze al voldoende eet dus dan is het niet nodig idd. Alsnog helemaal aan haar zelf wat ze er mee wilt natuurlijk

6 likes

Ik herken helaas (van mijn eigen huisarts, dus heb geen algemeen beeld) wel wat @Tralala zegt. Ik heb bij de huisarts eens aangedrongen op bloedprikken voor verschillende waarden. Hij was het daar al niet zo mee eens, maar ik mocht uiteindelijk dan wel naar het ziekenhuis.

Uit de uitslag bleek dat mijn vitamine D gehalte ver onder de norm zat. Dat was voor mij geen verrassing, want ik had vanwege hooikoorts klachten meerdere zomers binnen gezeten.

Mijn huisarts legde de uitslag als volgt uit: we hebben een streefnorm en daar zit jij ver onder. Maar de streefnorm is niet zo belangrijk, want pas onder een andere waarde (weet het exacte getal niet meer) zorgt dit voor klachten. Jij zit maar iets onder die laatste waarde (waarbij je volgens de huisarts dus klachten kan ervaren), dus er is geen probleem… :thinking:

De uitleg van mijn huisarts klonk nogal onlogisch. Ik ben toen op eigen initiatief maar vitamine D gaan bijslikken. Zegt natuurlijk niks over @Bubbless haar situatie, maar ik herken dus het gemak en de andere standaard die @Tralala benoemt.

1 like

Mijn huisarts zei dat ik geen vitamine D nodig was, m’n waarde was 25. Dus wat huisartsen adviseren kan zeker ter discussie staan…

3 likes

Ik vind het lief dat jullie met me meedenken en goedbedoeld advies geven, maar ik hou mijn eet/vitamine/gezondheidsstruggles inhoudelijk liever even buiten het forum. Mijn verkooppost blijft iig staan :slight_smile:

24 likes

3 John Green boeken €10. An abundance of Katherines is ongelezen, andere 2 maar 1x.

2x gelezen

1 like

Ik verkoop een rvs kast/ bureau

5 legplanken
Hoog 203
Breed 73
Diep 42

Ophalen Rotterdam, richtprijs 40 euro

1 like

Ik verkoop de volgende items

Hollister broekje (forumtrend van vorig jaar) in maat L. Paar keer binnenshuis gedragen maar valt mij te groot. Mag weg voor een tientje excl verzenden

Jurkje van FRNCH in maat S. Nooit gedragen want te klein. Kaartje zit er nog aan, nieuwprijs was 90 euro. Als ik er 35 voor krijg excl verzenden ben ik tevreden.

2 likes

Verder nog een jurkje van Artlove, maat 40. Ik vind de kleur niet mooi staan bij mij :grimacing: 25 euro. Nieuwprijs was geloof ik 80

En nog een wikkeltop van &Other Stories, maat 40, is mij iets te groot. Nooit gedragen. Mag weg voor 15

2 likes

28/29 bij jeans. Toevallig vandaag 2 korte broekjes gekocht in M.

2 likes

Mag ik de short van je overnemen?

Mag zeker, stuur me maar een privé bericht

1 like

Topshop wraptop maat M €6.50

Zara top in maat M €7

1 like

Ik heb wel interesse in de Zara top :slight_smile:

1 like

de uitverkocht flare van stieglitz in 38. Helemaal nieuw.

6 likes

De zwarte broek (die van 23) vond ik het stofje niet heel prettig van, en van de beige flared hadden ze geen lengtematen en verzoop ik in :joy: Ben te laat met retouren dus ze mogen voor een leuk prijsje weg

1 like

Verkocht

2 likes

Hi! Is het een beetje een zoet luchtje? Door de witte bloemen lijkt het me van wel? Wil je me de batchcode anders per pb versturen? :slight_smile: ben wel geinteresseerd :slight_smile:

2 likes

Sorry, ik heb hem al verkocht. Kan moeilijk duiden wat voor luchtje het is. Misschien even of fragantica kijken? Daar haal ik zelf altijd veel info vandaan.

1 like

&Other Stories wrap jurk in maat S €17

H&M spijkerrok in maat M €7

Bershka shirt in maat M €4

4 likes

Jurk Zara
Maat M
Bijna niet gedragen
15,00

Beige jurk Zara
Maat xs
Bijna niet gedragen