Ah nee, wat jammer, gisteren heeft iemand hem opgehaald!
jammmmer!
Mijn nichtje is naar Amerika geweest en heeft producten van Glossier voor mij meegenomen. Nu heb ik de Futuredew 2x. Kan ik iemand anders blij maken met de andere voor €23 excl verzendkosten? Mocht je willen dan kan ik je ook nog een eigen foto sturen, het product is ongeopend.
Edit; ik verkocht de monki jumpsuit maar hij was vrijwel direct verkocht via vinted.
Leuke blouse, tweedehands gekocht maar zit me net te strak bij de mouwtjes. In label staat maat 40 maar valt als een maat 38. Ik vind 'm echt cute met de scheve knoopjes dus hoop dat iemand anders de blouse wil overnemen!
Edit: 2e en 3e foto geven de kleur het beste weer!
Hoeveel vraag je voor deze? ![]()
€4,50 excl. verzenden. Past door de brievenbus en kan met alle verzendmethodes verzonden worden. ![]()
Verkocht
Prachtig
Jammer genoeg heb ik maat 38 ![]()
Nieuw maat 38
Ik pas ze helaas niet ![]()
Of als iemand ze wil ruilen tegen 37 nog liever hahaha.
€10.99 excl
Ik heb niets gehoord van de andere persoon dus als je nog wilt mag jij het blousje over kopen. Stuur je me een pb?
Ik heb 6 van elk van deze ladeknoppen te koop, nieuw zijn ze 10 euro per stuk. Schroefdraad is deels afgeknipt zodat het niet te ver uitstak in de lades. Merk is doing goods (fotos ook via hen).
Edit: alleen de zeesterren heb ik nog
Edit: thermoskan verkocht
Twee Dr. Martens en luipaard schoeisels, allebei nieuw
Loafers €155, maat 40
Chelsea boots €90, maat 39
Heb ze ook op Vinted staan met meer foto’s, daarnaast is het goedkoper met verzenden
Lichtblauwe Buffalo schoenen in maat 40. Eén keer buiten gedragen, dus in hele goede staat. Meer foto’s kan ik evt sturen via DM. Vraagprijs €85,- excl. verzendkosten.
5 euro per stuk (nieuwprijs is 10 euro) dus 30 euro totaal!
Wat was de verkoopprijs? Interesse!