Verkooptopic

Is er heel toevallig iemand die zijn lage Allstars verkoopt in maat 38? Vind het een beetje zonde om ze nieuw te kopen want ga ze niet vaak aan doen, vandaar dat ik hier een gokje waag.

1 like

Ik heb wel lage grijze in 39 te koop. Maar dat zal wel te groot zijn voor jou?

Ah ik denk dat dat net te groot zal zijn. Woon je heel toevallig in Amsterdam? Dan kan ik wellicht komen passen hehe en evt meteen meenemen

2 likes

2 kuipstoelen, omgeving Utrecht, mogen samen weg voor 40

2 likes

Lage gouden als je dat leuk vindt

1 like

Nee, ik woon helaas niet in A’dam

1 like

Ik heb nog witte in m’n kast liggen!

2 likes

Ik verkoop deze sandalen van Tommy Hilfiger. Nog nooit gedragen, de nieuwprijs is € 100,00.

5 likes

Zuiver hanglamp, diameter 50cm. Krijgt geen plek in het nieuwe huis dus mag weg.

2 likes

Ik heb twee tickets voor het concert van Jungle in Afas Live voor deze donderdag (26 mei) mag tegen een kleinere prijs weg!

2 likes

Wat is je vraagprijs voor de lamp en kan hij verzonden worden?

Disney-armbanden (nieuw € 4 Primark). Nooit gedragen, want te breed voor mijn arm. De verpakking is wel geopend.

Te koop via mijn vinted.

4 likes

Ik kies ervoor om dit eerst te koop te zetten. Ik vind niet dat ik me hiervoor moet verantwoorden.

9 likes

@Vaiana wat voor jou?

3 likes

Ah die wil ik wel! Ik stuur je een pm. Sorry voor de late reactie, zit niet zoveel meer op het forum.

@Yzile haha love goud maar denk toch dat ik ze niet zou dragen.

2 likes

Verzenden kan alleen met Mondial Relay, voor de overige pakketbezorgers is het pakket te groot. Je mag hem ook komen ophalen in Voorburg.
Vraagprijs is 50 euro excl verzendkosten.

Wit jurkje van Mango, toch niet helemaal mijn ding. Maat is Xs, mag weg voor 15,00.

3 likes

Shirtje Vila, maat XS maar valt als een S
€5 excl verzending

Shirtje Yaya, maat 34 maar valt als een 36
€5 excl verzending

Corduroy vestje/blouse Costes, maat XS
€8 excl verzending

Vestje Zusss, maat S. Kan dicht ook als bloesje gedragen worden
€8 excl verzending

Alles past in principe door de brievenbus

Ik heb mijn vinted kast wat aangevuld!
Oa onderstaande staat erop. Prijzen zijn richtprijzen, sta ook open voor biedingen.

Mocht je mijn profiel willen hebben stuur me dan een pb’tje. Via hier mag uiteraard ook :blush:

Schoenen zijn maat 37 en kleding maat S.

2 likes

Ik heb een lichtgrijze Google nest mini tweede generatie nieuw in verpakking over. Kan voor 25 euro weg. Heeft iemand interesse? Ophalen in omgeving Rotterdam